Emaitzak: 3
2021 | ||
Aldi berean, ezaugarri eta praxi ezberdinetako profilak daudela aintzat hartuta, kalterako izan daiteke profil ideal eta bakarra ezaugarritzea errutina aurrera eramateko, eta proposamenaren xedea ez da errutina inplementatzeko alderdi hau arrazoi edo aitzakia bihurtzea. Hala ere, Ribosak (2020) irakasle soziokonstruktibista izendatzen duen rolaren eta ezaugarrien baitan errutinen moduko proposamenak aurrera eraman ahal izateko ipar gisa hainbat aspektu aintzat | hartzea garrantzitsua iruditzen zaigu: (1) Irakatsiko duena menperatzen duen profesionala, baina ez soilik edukiak edo prozesuak, ikaskuntza irakaskuntza prozesuei dagozkien osagaien ezagutza zabala ere edukitzea oso garrantzitsua da; (2) ikasleei buruzko ezagutza sakona izatea ikasten lagundu eta prozesu esanguratsua eta egiazkoa garatu ahal izateko; (3) ikasleak motibatzen jakitea, diziplina desberdinekiko zein ikaskuntza berarekiko pasioa transmititu ahal izateko, ondoren, haien onena eman dezaten; (4) ikasleak motibazio hori, baita segurtasunean zein konfiantzan ere sentitzeko espazioak sortzea; (5) ikaskuntza komunitatera ikas prozesu berritzaileak eta esanguratsuak garatzeko ausardiaz jokatzen jakitea; (6) erresilientzia, prozesuan sortzen diren aldaketei eta arazoei aurre egin ahal izateko; (7) inteligentziaz jokatzea, egoerak eskatzen dituen erabakiak hartu ahal izateko; (8) fidagarritasuna, ikasleak euren buruarengan nahiz proposamen berrietan konfiantza izan dezaten. | |
“Udalerri euskaldunetan modu naturalean transmititzen da euskara, belaunaldi batetik bestera, herri honen aniztasunari eta kulturari ekarpen garrantzitsua eginez. Nafarron ondarea babesten eta ezagutarazten egiten dugun ahaleginaren baitan, arnasguneak ere kontuan | hartzea garrantzitsua iruditzen zaigu, eta horretara dator kanpaina hau”, gaineratu du. | |
2023 | ||
Eta segituan sartu nintzen zuzendaritza batzordean. Familien parte | hartzea garrantzitsua iruditzen zitzaidan, eta nire ekarpena egiteko prest nengoen. Eta horrela, orain arte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 3 (0,02) |
Lehen forma
hartzea | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu garrantzitsu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu garrantzitsu iruditu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |