Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2002
‎e) Entzuleen parte hartzea bultzatzea.
‎Beraz, oso garrantzitsua zen entzuleekin zubiak eratzea. Horregatik, programazioa ez zen goitik behera eratzen, horizontalean baizik, eta entzuleen parte hartzea bultzatu dute irrati askeek:
‎Herriarentzako interesgarriak diren albisteak zein abisuak ematen dituzte. Era berean, herriko taldeen eta elkarteen parte hartzea bultzatzea dute helburu, bertako ekitaldien dinamizatzaile moduan erabili ahal izateko.
‎bai barruko lan harremanetan, baita emanaldietan ere, euskaraz arituko zirela. Era berean, egitasmo irekia izateko asmoa zutenez, herritarren zein erakundeen parte hartzea bultzatu zuten, eta horretarako baldintzak euskaraz egitea eta hartutako konpromisoa mantentzea ziren. Beraz, asmo horiekin Txolarre Elkarteak egoitza eskatu zion Anoetako udalari, eta tresneria Billabonakoari, zeinak Loatzo Irratiarena izan zena erabiltzeko baimena eman zion.
2003
‎«Erran ginezake aurten egin dugula egiazko unibertsitatea»62 Zientzia Saila izan zen, denen esanetan, hobekien antolatu zuena bere ikastaroa, Bilboko, Donostiako eta Iparraldeko taldeak urtean zehar bildu eta elkarrekin bikain antolatuz beren lana. Hasierako asmoa ikasleen parte hartzea bultzatzea bazen ere, ez zen gertatu sail guztietan; arrazoiak bi izan zitezkeen, ikasleek aurretiko lana egin ez izana eta haien jarrera pasiboa, «entzutera eta bere iritzi soilak azaltzera bakarrik agertuak bai ziren». Edozein kasutan, aurreko urtekoarekin alderatuta, ikasleen eta irakasleen arteko harremana estuagoa izan zen.
2004
‎Izatez, organo horiek, enpresaren bazkideen parte hartzea bultzatuko dute; horretarako, Arizmendiarrietak ondoko elementuak proposatuko ditu (Udaondo etal., 2000):
‎Alfonso Gorroñogoitiaren ustez, bazkideen parte hartzea bultzatzeak ez dioenpresaren eraginkortasunari kalterik egiten. Egia da, ostera, hausnarketa prozesuadenboran luzatu egiten dela; aitzitik, bazkideek erabakiak errazago ulertzen etaonartzen dituzte, eta, ondorioz, erabakien gauzatzea azkarrago gertatzen da.
‎sustatzeko asmoarekin sortua). ELA etaUGT sindikatuek, Euskadiko kooperatiben legea aldatzeko proposamena ere egindute, Kontseilu Sozialean eta bestelako organoetan sindikatuen parte hartzea bultzatu nahian.
2005
‎a. Elkarlanean oinarritutako estrategia (talde lana): profesionalen elkarlana etaparte hartzea bultzatzen ditu berrikuntzak sortzeko eta garatzeko. Eredu honekhonako helburuak ditu:
‎Ikasgelako programazioa, berriz, jarduera didaktikoekin lotzen da. Ikastetxearen HezkuntzaProiektuak erakundeari norabidea ematen dio, bere helburu nagusiak finkatuz, profesional eta sektore guztien (ikasle, guraso...) parte hartzea bultzatuz. Azkenfinean, Hezkuntza Proiektua ikastetxeko sektore guztiek eztabaidatu eta diseinaturiko dokumentua da.
‎Memoriak hezkuntza komunitateko talde eta ordezkari guztien iritziakislatu behar ditu. Beraz, komunitatearen parte hartzea bultzatzen dutenprozesuak eta kanalak irekiko dira.
‎– Ikasleek taldean duten integrazioa eta parte hartzea bultzatzea.
‎Erakundea proiektu kolektiboa. Indibidualismo profesionala gaindituzgero, kide guztien arteko elkarrizketarekin, parte hartzea bultzatzen duenzuzendaritzarekin, erabaki gardenekin eta abarrekin, erakundearen balioaketa kultura sortzen dituzte: erakundeek kudeaketa demokratikoa behardutela, alegia.
2006
‎Testuen irekitasuna bermatzeaz batera gure parte hartzea bultzatzen duten estrategiekin jarraituz (alderantziz ere badago esaterik, estrategiok gure parte hartzeabultzatzeaz batera egiten baitituzte testuok ireki), Sarrionandiak esanahi ugaridauzkaten testuak idazteko daukan zaletasuna aipa genezake. Testuen polisemialortze aldera sarritan, komunikazio bikoitza?
2007
‎Guretzako, publikoa izateak, aldez aurretik helburu jakin batzuk markatutaizatea esan nahi du. EITB sortu zenean, legean bertan markatzen zaio, laburbilduz, bere eginbehar nagusiak euskararen normalizazioan laguntzea eta bertakoinformazioa eta parte hartzea bultzatzea direla. Eta baita, legean horrela jartzenez bada ere, hemengo ikus entzunezko industria bultzatzea.
2008
‎Agirrek, bere aldetik, Lege Zaharraren alderik zurrunenean oinarritu zen herriordezkariei boto eskubidea ukatzeko, pare bat urte lehenago Gregorio Atxa idazkariaren bozketan inolako arazorik parte hartu zuten arren. Auzokideen batzarren esku hartzea bultzatuz, Agirre foru udala berpizten saiatu bazen ere, bere ahaleginak alferrikakoak izan ziren, 1848an indarrean jarri zen. Ley de Ayuntamientos, delakoak betiko ezabatu baitzuen.
2010
‎– SCOT honen garapenerako populazioaren parte hartzea bultzatzea.
‎Prozesua osatzen duten egintza prozesalen formari dagokionez, ahozkotasun printzipioari eta haren ondorio diren printzipioei erreparatuz (hurrenkera, kontzentrazioa, bizkortasuna eta publizitatea), beste behin prozedurarenak barik prozesuaren printzipioak ez direla argi utzi ondoren, eta arau prozesalen interpretaziorako eta aplikazioarako duten garrantzia gogoratuz (LPLren 74 art.), oro har, argi geratu behar da prozedura erraz, dinamiko eta obskurantismo gabea sortzen dutela alderdien artean eta horien eta magistratuaren artean etengabeko komunikaziobideak eraikitzen dituztenek. Testuinguru horretan alderdien bat bateko parte hartzea bultzatzen eta zaintzen da kasik une orotan.
2015
‎Transmedia ekoizpenetan ahots ugariko egiturak dira nagusi, eta askotan ahots berrien parte hartzea bultzatu ere egiten da. Horregatik, transmedia ekoizpen baten arkitektura ulertzeko, ezinbestekoa da egitasmo horretan ahotsak eta narratzaileak kudeatzeko hartu diren irizpideei kasu egitea, eta ahots zein narratzaile horiek egituratzeko irizpideak ezagutzea (transmedia ekoizpenaren atalak, galbaheak, community manageraren funtzioak?).
‎Horien bitartez erabiltzaileen parte hartzea ez da bereziki sustatzen, edukiak sortzeko aukerarik ez baita garatu, nahiz eta edukiak partekatzeko, edo edukiei buruzko iritzia emateko aukera eskaini. Izan ere, erabiltzaileen parte hartzea bultzatzeko bestelako bide bat sustatu du dokumental honek: ikus entzunezko pieza narratibo bakoitzaren ondoren jolas interaktibo bat eskaintzen dio erabiltzaileari.
2017
‎Smart Mature Resilience ek hirien erresilientzia kudeatzeko baliogarria izango den gida baten garapena du helburu. Erresilientzia Heldutasun Eredu batean dago oinarrituta, non ereduan eragile ezberdinen eta maila ezberdineko gobenantzen arteko parte hartzea bultzatzen den, hiriak gizartearen erresilientziaren bizkar hezurraren orno bilakatzeko nahiarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia