2003
|
|
5.6 Gizartearen parte
|
hartzea
bideratzeko erari buruzkoak
|
2005
|
|
Guraso Elkarteak familieneta ikastetxearen arteko lotura edo zubia ahalbidetzen du. Elkarte horrekgurasoek ikastetxean duten parte
|
hartzea
bideratzen du, eta, era berean, beste ikastetxeetako gurasoekin batera, federazioak sortzeko ahalmena du.Guraso Elkartea ikastetxearen kudeaketaz eta eskola kanpoko jarduerezarduratuko da batik bat. Elkarte horretaz gain, familiekin harreman gehienduen profesionala tutorea da.
|
2007
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo EUDELeko presidente eta Leioako alkate Karmelo Sainz de la Mazak.
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [EUDELeko presidente eta Leioako alkateA].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [EUDELeko presidente eta Leioako alkateAK*].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo EUDELeko presidente eta Leioako alkate Karmelo Sainz de la Mazak.
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo [Karmelo Sainz de la Maza EUDELeko presidente eta Leioako alkateAK].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [EUDELeko presidente eta Leioako alkate (A)].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [BERAU EUDELeko presidente eta Leioako alkate (a)].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [EUDELeko presidente eta Leioako alkate (a) BERA (U)].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [presidente (a) EUDELeN eta alkate (a) LeioaN].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [BERAU presidente (a) EUDELeN eta alkate (a) LeioaN].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo Karmelo Sainz de la Mazak, [presidente (a) BERA (U) EUDELeN eta alkate (a) LeioaN].
|
|
Ekimen horrekin «bakerako bidean herritarren parte
|
hartzea
bideratu, indartu eta erraztu» egin nahi dela esan zuen atzo EUDELeko presidente eta Leioako alkate Karmelo Sainz de la Mazak.
|
2010
|
|
Plangintza edo proiektuen tramitazio epealdian zehar, momentu puntualak bideratzen dira legez araututako prozedurak betetzera. Jendaurreko epealdiak zabaltzean, iradokizun edota alegazio bidezko parte
|
hartzea
bideratzen danormalean. Egituratutako eta legez araututako prozedura hauetatik aparte, badiraadministrazioen borondatez ezartzen diren prozedura irekiagoak eta bestelakopartaidetza ahalbidetzen dutenak teorian (hirigintza plan zehatzak, Tokiko Agenda21, kontseiluak edota problematika sektorialei erantzuna emateko sortutakoak).
|
2011
|
|
hizkuntza inguru sozialarekin harremanean eta elkarrekintzan ikasten dela kontuan hartuta, ikasle etorkin asko eta askoren kasuan, eskola da hizkuntza ikasteko inguru eta gune nagusia eta, ondorioz, bertan bermatu behar dira elkarrekintzarako aukerak. Elkarrekintza horietan ikaslearen parte
|
hartzea
bideratu behar du eskolak. Horretarako, garrantzitsua da eskolan bertan ikasle etorri berrien eta jatorriz bertakoen arteko harreman sareak handitzea.
|
|
jakina da edozein ikaskuntza prozesu era arrakastatsuan gerta dadin familiaren inplikazioak izan dezakeen garrantzia. Horregatik, eskolak guraso etorkinen parte
|
hartzea
bideratu eta indartu luke, baita familiaren motibazioa sustatu ere, haurra animatzeko eta laguntzeko bere ikas prozesuan. Gurasoei adierazi zaie lurraldeko hizkuntzak ikastea, nahiz eta askotan hizkuntza gutxitu izan, lagungarri izan daitekeela euren haurra lurralde horretan integratzeko.
|