Emaitzak: 3
2018 | ||
Ulermen eskolan, ikasleari eskatzen zaio idazten eta irakurtzen ikas dezala, ahoz eta idatziz zuzen komunikatu dadila, idatzizko testu bat edota ahozko azalpen bat ulertu dezala, eta, ororen gainetik, lantzen dira ardura pertsonala, gizartearekiko errespetua, norberaren buruaren gaineko higienea eta ohitura osasungarriak lantzea. Balore horietan guztietan, nabarmentzeko modukoa da nolako garrantzia ematen zaion norberak duen erabakiak hartzeko ardurari, eta | hartutako erabaki horiekiko kontsekuente izateari. | |
Klixe edota topiko bat dirudien arren, erabakiak hartzeko ardurak eta | hartutako erabaki horiekiko kontsekuente izateko ardurak garrantzia handia dute finlandiar eta eskandinaviar idiosinkrasiarekin. Aurrerago ikusiko denez, XIX mendeko Finlandiaren garapenean eta baita kulturaren biziraupenean ere, berebiziko garrantzia izan zuten gizartearen alfabetatzeak eta herrialdearen demokratizazioak. | |
Ulermen eskolaren egitura ez da zehazten curriculumeko edukien arabera. Aldiz, haurrekin oinarrizko gaitasunak lantzen dira, hala nola, irakurketa eta idazketa, eta matematika; baina, batez ere, bizikidetza, elikadura, ongizate pertsonala, osasuna, erabakiak hartzea eta | hartutako erabaki horiekiko arduraz jokatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 3 (0,02) |
Lehen forma
hartutako | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu erabaki | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu erabaki horiek | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |