Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2011
‎Hala, planean parte hartuko dute: zenbait etapatako eskola jakin batzuek (Haur Hezkuntza, Lehen eta Bigarren Hezkuntza, planaren hezkuntza jarraipena bermatzeko), gizarte eta hezkuntza arloko zenbait ekipamenduk, hezkuntzari lotutako edo haurtzaroarekin zerikusia duten administrazioek, eta, oro har, aktiboki parte hartu nahi duten herriko edo auzoko erakundeek eta elkarteek.
‎Oro har, familiek ez dute ez hautatzen ez erabakitzen zer estilo jarri nahi duten praktikan; kontzienteki ala inkontzienteki, berei aplikatu zitzaizkien edo egokiak iruditzen zaizkien heziketa estrategiak aplikatzen dituzte, sarritan, jokabide horrek zer ondorio izango dituen jakin gabe. Hori dela eta, beharrezkoa da gurasoek behar bezala hausnartzea eta erabakitzea zer heziketa estilo hartu nahi duten, seme alabentzat nahi dutenaren arabera.
‎Gogoan izan! IGE ek beren xede eta helburuak betetzeko eta eskolaren kudeaketan parte hartze eraginkor eta zorrotza lortzeko, IGEan eta eskolaren kudeaketan parte hartu nahi duten gurasoek prestatuta eta informatuta egon lukete, eta arazo larrienei buruz eta ekintza proposamen egokienei buruz denen artean eztabaidatzen ikasi lukete. Horretarako, IGE batek antolatzen dituen hainbat eta hainbat jardueraren artean, kideen prestakuntzak egon luke.
‎Lege argi eta azkarrak zirela medio, beste estatu batzuek ez dituzten berme administratibo eta juridikoak ematen zituen; horren ondorioz, urte gutxian, eskaera mordoa jaso zuen, eta, orain, ezin dira hain azkar bideratu. [.] Administrazioa kolapsatuta zegoenez, Txinako arduradunek aldatu egin zituzten, 2006 urtearen amaieran, adingabeak hartu nahi zituzten atzerritarrentzako baldintzak. Guraso bakarreko familiak, adibidez, kanpoan geratu dira.
‎Marrazki artistikoan irudia perspektiban eman ohi da, egileak hartu nahi dituen askatasunekin, bere talentu eta inspirazioaren arabera; hau da, haren begiek ikusten duten moduan. Marrazki artistikoaren helburua da plazer estetikoa sortzea begiratzen duenarengan.
2013
‎Zer esan nahi du horrek? Norbaitek Istanbulera bidaia bat egin nahi badu edo hotel establezimendu jakin batean ostatu hartu nahi badu, adibidez, ziur asko sarean nabigatuko du informazioa, prezioak eta dagoeneko han egon diren beste erabiltzaileen iritziak bilatzeko. Sarean aurkitzen den informazioak ez al du bada eragiten azken erabakian?
‎Azken batean, bezero berri baten aurrean gaude. Bezero zorrotza da, produktuaren elaborazioan eta kalitatean parte hartu nahi duena, informazioa sortzeko eta informatuta egoteko teknologia berriak erabiltzen dituena. Turismo enpresek konfiantza sortzeko betebeharra dute, produktu espezializatu bat, kalitatekoa sortzekoa, eta adprosumerak horrela suma dezan lortzekoa.
2014
‎Baliteke txandakatze bat planifikatzean aipatutako jarraibide guztiak kontuan hartu nahi izatea eta hori konplikatuegia izatea, are gehiago laboreen asoziazioak ere kontuan hartu nahi baditugu. Jarraibiderik garrantzitsuena zera da:
2017
‎Azkenean, enpresa horrek lortu du Estatuko Administraziontratazioareo Kn Aholku Batzordeak enpresa sailkatzea, baina bere autonomia erkidegoko lizitazio batean parte hartu nahi du. Sailkatu egin behar al du autonomia erkidego horretan ere?
‎Zer egitura juridiko hartu luke enpresak, Amaiak eta Mikelek duten kapitalari eta haiek beren gain hartu nahi duten erantzukizunari erreparatuta?
‎Zer dokumentazio mota aurkeztu behar dute nahitaez lehiaketan parte hartu nahi duten enpresek NEIKER Teknalia garbiketa produktuz hornitzeko?
2018
‎–Guztiontzako kirola?, izenak berak adierazten duen moduan pertsona guztiei zuzenduta dago, haien muga guztiekin eta inor baztertu gabe. Horretarako, estatuetako arduradunek neurriak hartu lituzkete pertsona guztiei jarduera fisiko egokitua eskaintzeko (JFE) 9 Esparru horretan, jarduera fisiko egokituak kontuan hartu nahi ditu jarduera fisiko, normalak, alegia, herritarrei, oro har, zuzenduta dagoenak kontuan hartzen ez dituen esku hartzearen eremu guztiak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia