Emaitzak: 8
2011 | ||
Komeni da hezitzaileak beste haurrei azaltzea zergatik falta den haien gelakidea, eta heriotzaz hitz egitea hura itzuli baino lehen. Berriro eskolara itzultzen denean, haurraren hezitzaileak berehala transmititu behar dio bere laguntza eta gela guztiarena, | haren sentimenduei babesa eman behar die, eta gelan jolastera eta haren bizitza normalizatzera bultzatu behar du. | |
2012 | ||
Ekialdeko medikuntzak gizakia oso osorik atertzen du, alderdi psikologikoa nahiz fisiologikoa kontuan izanda: | haren sentimenduak, pentsamenduak eta soma.Izaki biziduna maila estatiko eta analitiko batean aztertu beharrean, funtzio eta organo bakoitza gainerakoekiko erlazioan aztertzen du, betiereko eboluziora eta transformaziora begira. Horregatik da hain konplexua. | |
Familiak, pazientea sufrimendutik babesteko asmoz; sarritan, egiari buruz ez hitz egiteko erabakia hartzen du (isiltasunaren konspirazioa). Horrek isolamendu emozionalera darama pazientea, eta bakarrik uzten du | haren sentimendu, antsietate eta beldurren aurrean. Halakoetan, beharrezkoa da senitartekoak ohartzea jarrera hori izateak dituen ondorio kaltegarriez, eta estimulatu behar dira euren sentimenduak adieraz ditzaten eta azken uneetan hain premiazkoa den gaixoarekiko hurbiltasuna erakuts dezaten. | |
2015 | ||
Saiatu besteak esaten dizunaren edukia eta | haren sentimenduak interpretatzen. | |
2017 | ||
Komunikatzen dizuna ulertu duzunean, edo konplexua denean, zati bat? errepikatu laburrean helarazitako mezua eta deskribatu | haren sentimenduak, baieztatu ditzan edo behar izanez gero zuzendu ditzan. Horrela ulertu diozula jakingo du. | |
Pertsona heldu gisa, azaldu diezaiola haurrari norbera nola sentitzen den, eta antzeko sentimenduak dituztela ikusiko dute, adin tarteaz gain. Bestalde, garrantzitsua da haurra ere | haren sentimenduez, pentsamenduez, beldurrez, kezkez eta abarrez hitz egitera animatzea. Haurrak bere buruaz ez badu hitz egin nahi, galdetu bere ustez beste haurrak nola sentituko diren egoera horretan. | |
Ez eten, ezinbestekoa ez bada. Ez juzgatu | haren sentimenduak edo portaera. | |
Eta pertsona sanoek behar badute, zer esanik ez zaurituek edo gaixoek. Laztan batek, lagunkiro eskua sorbaldan jartzeak edo hatzak estutzeak artatzen ari garen pertsonaz arduratzen garela eta | haren sentimenduak ulertzen ditugula transmititzen dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hura | 8 (0,05) |
Lehen forma
haren | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hura sentimendu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hura sentimendu babes | 1 (0,01) |
hura sentimendu interpretatu | 1 (0,01) |
hura sentimendu ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |