Emaitzak: 3
2004 | ||
Gaur zama | handia neukan eskolara eramateko. | |
2012 | ||
Eskolak egiteko garrantzitsua dauka literatur sistemaren baitan; besteak beste, berari dagokio ikasleei (etorkizuneko irakurleei) literaturaren historia ezagutaraztea eta literatura irakurtzeko gaitzea. Hori horrela, garrantzi | handia daukate eskolak eskaintzen duen ikuspegiak eta heziketa literarioak. Eskolaren gain dago, azken batean, sisteman dauden hutsuneak erreproduzitzea (esaterako, erdiguneen kontzeptua merkatu irizpideekin lotuz) edo ikasleei irakastea dauden hutsuneekin kritiko izaten eta horiek, ahal den neurrian, gainditzen (adibidez, idazleen artean bi maila baino gehiago bereiziz edota narrazioaren nagusitasuna gainditu eta bestelako generoak ere irakurraraziz). | |
2023 | ||
Garai batean, kontua ez zen idazten jakitea, txukun idazten ikastea baino; eduki ere kaligrafiak garrantzi | handia zeukan eskolan. Idazketa teknika hori maisu maistrek arbelean idazten zituzten hizkiak imitatuz, kaligrafia koaderno espezializatuetan eredu desberdinak errepikatuz eta eskolaeskuizkribuetatik hainbat kaligrafia mota kopiatuz ikasten zuten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 3 (0,02) |
Lehen forma
handia | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
ETB marrazki bizidunak | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
handi eduki | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
handi eduki eskola | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |