2008
|
|
hankabikotasunak eta zutik ibiltzeak eskuak erabiltzea eta, gainera, espezifikaziorik gabe erabiltzea dakar. Horri esker, eta
|
hainbat
tresna erabiltzeari eta sortzeari esker, kultura, mintzaira, idazkera eta abar garatzeko erraztasuna du. Horrez gain, ekumenismoaren kontzeptua, alegia, ingurunera egokitzeko gaitasuna?
|
|
Charmeuxen iritziz, helburua ez da keinuak ikastea, idazketa eraikitzea baizik. Txikitxikitatik sustatu behar da idazketa, eta
|
hainbat
tresna erabili behar dira horretarako. Irakaskuntza ereduak erraztu egin behar ditu subjektuaren ikasteko mekanismoak; izan ere, mekanismo horiek osatzen dute prozesu eraikitzailea, eta ezin daitezke kanpotik eman.
|
2009
|
|
Baina, modu zehatzagoan esanda, politika ekonomikoan eragiteko orduan,
|
hainbat
tresna erabiltzen dituzte interes taldeek. Horietako batzuk, gehienetan funtsezkoenak?
|
|
Politika honetan, salneurrien bilakaera zaintzeko asmoz, diru agregatuak handitzeko helburu bat zehazten da, eta helburu hori lortzeko
|
hainbat
tresna erabiltzen ditu gobernuak.
|
2010
|
|
IOI eredua bultzatuz eta lagunduz, estatuaren esku hartzea aipagarria izanzen, xede hori lortzeko
|
hainbat
tresna erabili zituelarik, hala nola merkataritzapolitikak, kreditu eta finantza politikak, politika fiskala, etab.
|
|
Adibidez, Europako Baterako Nekazaritza Politika delakoan barne merkatua babesteko
|
hainbat
tresna erabiltzen dira. Adibidez, Sarrerako Salneurrien Sistema.
|
2011
|
|
Mugako nortasunaren nahastea diagnostikatzeko
|
hainbat
tresna erabil daitezke:
|
2014
|
|
hankabikotasunak eta zutik ibiltzeak eskuak erabiltzea eta, gainera, espezifikaziorik gabe erabiltzea dakar. Horri esker, eta
|
hainbat
tresna erabiltzeari eta sortzeari esker, kultura, mintzaira, idazkera eta abar garatzeko erraztasuna du. Horrez gain, ekumenismoaren kontzeptua, alegia, ingurunera egokitzeko gaitasuna?
|
2015
|
|
Ikerketa honetako parte hartzaileak Azpeitiko 3 ikastetxeetako DBH eta DBH 4mailetan ikasten duten ikasleak (guztira 299, 14 urte bitartekoak) eta ikasle horien 8 irakasle izandira. Eta datuak biltzeko
|
hainbat
tresna erabili ditugu: ikasleei betearazitako galde sortak, ikasleeibetearazitako hizkuntza egunerokoak, ikasleekin egindako talde eztabaidak, irakasleekin egindakobakarkako elkarrizketak, ikasleek sare sozialetan elkarren artean modu pribatuan izandakoelkarrizketak eta ikasleek ikastetxerako egindako idazlanak.
|
|
Horretarako, aplikazio egokienak aukeratu behar ditugu, kanal egokienak, informazioaren egituraren funtzioaren edo zabaldu nahi dugun edukiaren araberakoak. Diskurtsoaren narrazioarekin batera,
|
hainbat
tresna erabiltzen dira: «Haciendo un uso inteligente de cada una de ellas, aprovechando su potencial y aportando contenidos de valor» (Montecarlo, 2015eko uztailaren 16a).
|