Emaitzak: 4
2005 | ||
Hezkuntzaren kalitatearen teoriatik abiatuta, | hainbat ikastetxetan hezkuntzaerakundeak berritzeko prozesua abiatu da. | |
2012 | ||
Hala, XX. mendearen erdialdetik aurrera, ongizate estatu bihurtu zen Mendebaldeko gizarte aurreratuenetan, eta azkenaldihonetan merkatu estatu batez hitz egiten da; hau da, arlo ekonomikoaren arauketan ezezik, haren norabidean ere bete betean parte hartzen duen Administrazioaz ari gara.Horrekin batera, irakaskuntzari publiko izaera ustez ematen diona, alegia, herritarguztiei irekia izatea, edozein delarik herritarraren jatorri soziala? gero eta gehiagojartzen da zalantzan, merkatuaren beharrizanetara makurtuta, bikaintasunaren bilaari direlarik, selekzio zurruneko gune bihurtzen baitira | hainbat ikastetxe publiko.Hori, batetik. Baina, bestetik, gorago adierazi bezala, Administrazioaren eraginzuzenik ez duen hezkuntza sistema pribatuaren diru-laguntza sistema eskergak ereareagotzen du aipatutako muga horiek gero eta porotsuagoak izatea1. | |
2015 | ||
Bestetik, Egoera didaktikoen teorian oinarrituriko proposamen bat aurkeztuko da, azaleren optimizazioa lantzeko 8 eta 9 urteko haurrekin, non GeoGebra integratzen den beste euskarri batzuekin batera. Proposamen teorikoarekin batera, | hainbat ikastetxetan egin datu bilketaren analisia ere aurkezten da. | |
2019 | ||
Ezaguna da gaur egun teknologiarekin eta bereziki informatikarekin lotutako ikasketa eta lanbideetan dagoenemakume eskasia baina arrazoiak eta bokazioak noiz aldentzen diren ez dago argi. Gai horri argi printza batzukemateko asmoz, konputagailuen programazioa gaztetxoen artean zabaltzeko mundu mailan hedatu den Kode Ordua oinarri hartuta, hiru urtez | hainbat ikastetxetan 10 urte bitarteko gaztetxoen artean bildutako galdetegietakoerantzun eta marrazkien azterketa egin dugu lan honetan. Datu meatzaritzako prozesu oso bat egin behar izandugu horretarako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 4 (0,03) |
Lehen forma
hainbat | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat ikastetxe | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat ikastetxe egin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |