Emaitzak: 4
2010 | ||
Ikasgai honetan helburua da, oro har, | hainbat hezkuntza sistema ezagutu eta aztertzea eta hezkuntza eremuko kalitate sistemen berri izatea. Zehatzago esanda, eraman nahi ditugu ikasleak 0 urte bitarteko zenbait hezkuntza sistema ezagutzera, horiek inguru hurbileko hezkuntzasistemekin alderatzera, praktika onak identifikatzera eta aztertzera... | |
2011 | ||
Sociolingü� stica per a joves (1991ean egin zen euskarazko itzulpena, Soziolinguistika Gazteentzat) 14 aldiz berrargitaratu zen lehen 10 urteetan. erreferentziak egin zitzaizkion eta ikastaroak antolatu ziren doktoreen eta Lizentziadunen elkargoan eta katalandun lurraldeetako | hainbat hezkuntza erakundetan. garai hartako uBIko eta Batxilergoko liburuek eduki soziolinguistiko asko izaten zituzten eta, hein handi batean, liburu honetan eta irakasleen eskura zeuden beste batzuetan oinarrituta zeuden, curriculum ofizialetako edukiek horrela xedatzen baitzuten. | |
KulTurArTEKoTASunA komunitate katalanerako sarrerako atea hizkuntzaren erabilera efektiboa denez, eta ez erlijioa, etnia, ezta estatuak sustatutako hizkuntza nazional bat egoteak dakarren erabiltzeko beharra ere, duela urteak generalitateko | hainbat hezkuntza departamentuk kultura arteko eredua hartzea erabaki zuten. eredu horrekin, hiztun bakoitzari bere hizkuntzan egiten zaio, posible den heinean, eta katalana ikasteko ahal diren erraztasun guztiak ematen zaizkio. horrela, ikasle etorkinen katalanaren ezagutza indartzeko, Ciuren gobernuen garaian TAe (eskola egokitzapenerako Tailerra) izenekoak sortu ziren, eta lehenengo hiruko gobernuaren... hizkuntza eta immigrazioa, arabiera, txinera, soninkera eta mandinkera, berberera, fula eta wolofera, punjabera, errumaniera, ukrainera eta tagaloa. | |
2018 | ||
Komunikazio trebetasunak osasunalorreko profesionalen curriculumean sartzeko, eta horien lorpen maila ebaluatzeko Kalamazoo Essential Elements Communication Checklist deritzona erabiltzen dute Amerikako hainbat erakundetan. Kalamazoo protokoloa 1999 urtean adostu zuten EEBBko eta Kanadako | hainbat hezkuntza erakundetako eta elkargo profesionaletako ordezkariek sendagile paziente komunikazioan funtsezkotzat hartzen zituzten elementuak definitzeko antolatu zuten kongresuan. Oinarrizko zazpi komunikazio ataza identifikatu zituzten: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 4 (0,03) |
Lehen forma
hainbat | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hainbat hezkuntza | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat hezkuntza erakunde | 2 (0,01) |
hainbat hezkuntza departamentu | 1 (0,01) |
hainbat hezkuntza sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |