2013
|
|
Unitatearen ibilbidean zehar, atalez atal,
|
hainbat
gauza ikasi dituzu: galdera egoki eta zuzenak egiten, pertsonak deskribatzen, lekuak deskribatzen& Kantak abestu dituzu gelakideekin, euskalki batean eta bestean agurtzen eta eskerrak ematen ikasi duzu, grabaketak egin dituzu, galderak eta deskribapenak elkartrukatu dituzu posta elektronikoaren bidez, jolasak ere egin dituzu (Nor da nor?, Altxorraren bila) & Sekulako abentura da ikastea!
|
|
Orain truka ezazu ikaskide batekin, eta berrikus itzazue, eskaintzen zaizkizuen irizpideen arabera. ...entzia: DENBORA LERROA BERRIKUSTEKO IRIZPIDEAK BAI/ EZ1 Hasieraeta amaiera datak ongi adierazita al daude? 2 Datei dagokienez, Kristo aurrekoak eta Kristo ondorengoak argi bereizten al dira? 3 Proposatu zaizkizuen erreferentzia guztiak txertatuta daude? 4 Erreferentzia bakoitzeko argazkiak eta azalpenak txertatuta daude. HOBETZEKO PROPOSAMENAKAurreko unitatean ere oraingo honetan erabiliko ditugun
|
hainbat
gauza ikasiak dituzu, ziur baietz... Ikus dezagun zenbat dakizun! Aginte moduei eta eskubideei buruzko informazioa jasotzeko, ezinbestekoa izango zaizu unitatean informazio iturrietara jotzea.
|
|
Hainbat eta
|
hainbat
gauza ikasi dituzu lan hori guztia egin eta hasierako egoerari aurre egiteko. Lasai egon, ez baitzara hutsetik abiatuko.
|
|
4 Irakasleak iradokiko dizkizu erantzun gabe gelditu zaizkizun galderei erantzuna emateko beste iturri batzuk. Osatu erantzunak, informazio berriarekin
|
hainbat
gauza ikasi ondoren.
|
|
2 Arroken sailkapenari buruz ere
|
hainbat
gauza ikasi dituzu, ez da Aurreko ariketan egin duzun bezalaxe, osatu gaiari buruzko ideia nagusiak eskema batean.
|
|
2 Unitatean zehar
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue. Begiratu diagraman adierazitako jarduerak eta antolatu diagrama.
|
|
Egituren inguruko
|
hainbat
gauza ikasi dituzu, egitura bat eraikitzen hasteko unea iritsi da.
|
|
2 Unitatean zehar
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue, begiratu itzazue diagraman adierazitako jarduerak eta antolatu diagrama.
|
|
2 Unitatean zehar
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue. Begiratu itzazue diagraman adierazitako jarduerak eta antolatu diagrama.
|
2014
|
|
1 Uhinen sailkapenari buruz
|
hainbat
gauza ikasi dituzu; ez da Adierazi gaiari buruzko ideia nagusiak eskema batean.
|
|
2 Unitatean zehar
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue. Begiratu diagraman adierazitako jarduerei eta antolatu diagrama.
|
|
2 Unitatean zehar,
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue. Begiratu itzazue diagraman adierazitako jarduerak, eta antolatu diagrama.
|
|
2 Unitatean zehar,
|
hainbat
gauza ikasiko dituzue. Begiratu itzazue diagraman adierazitako jarduerak, eta antolatu diagrama.
|
2016
|
|
enpresa iraunkor bat eratzea! Horretarako ideiak partekatu dituzue dagoeneko, eta
|
hainbat
gauza ikasi dituzue enpresen funtzionamenduari eta jarduera ekonomikoei buruz. Dena den, pizgarri gisa, azter dezagun jardun egokiaren adibide bat, Aramaion aurrera ateratakoa, lehen atalean ikasitako guztia kontuan hartuta.
|
|
Bigarren atalean,
|
hainbat
gauza ikasi dituzu. Hausnar dezagun horiei buruz.
|
|
Lehen atalean,
|
hainbat
gauza ikasi dituzu. Ikasitakoaz hausnartzeko ordua da.
|
2017
|
|
Bizidunen herentziari buruzko Mendelen legeak aztertuko dituzu, baita izaki bizidunen artean desberdintasunak sortzen dituzten elementu hereditarioak ere. Teoria kromosomikoan sakonduz,
|
hainbat
gauza ikasiko dituzu: informazio genetikoa zelulen bidez nola transmititzen den, DNA molekulak zer garrantzi duen herentzian, haren osagai eta funtzio nagusiak zein diren eta informazio genetikoa ondorengoei nola transmititzen zaien.
|