Emaitzak: 5
2002 | ||
Behin matrikula egiteko asmoa duela, ikasleak formulario bat bete behar du.Bertan hainbat datu pertsonal emateaz gain, ikaslearen autoebaluazioa egin ahalizateko | hainbat galderari erantzun die (ikus eranskina). Ikus dezakezuenez, bi atal nagusi azaltzen dira: | |
2008 | ||
Eta datu horiek lortzeko, teknika jakin batzuk erabiltzen dira, ikerketa metodoak, hain zuzen ere. Ikerketa metodoak garapenaren psikologian planteatzen diren | hainbat galderari erantzuna bilatzeko erabiltzen diren teknika zehatzak dira. Metodo ugari dago. | |
2009 | ||
Aztergai dugun agresibitatearen fenomenoaren inguruan sor daitezkeen | hainbat galderari erantzuna emateko, diziplina ezberdinetatik eratorritako ikertzaileekberau ikertu, deskribatu eta ulertu ahal izateko estrategia ugari eta askotarikoak erabili izan dituzte. Honek guztiak ikergai dugun gaiari aberastasuna eman diezaiokeela pentsa bagenezake ere, datuak eskuan izanik, gauzak ez dira horren argiikusten (izatezko aberastasun hori ez da horren argi ikusten). | |
2019 | ||
Zaila da jakitea zeintzuk diren eragina duten ekimenak, baina, Estatu Batuetako unibertsitate batzuetan informatika ikasketetan matrikulatzen diren emakumeen portzentajeak igotzea lortu dute (Frieze eta Quesenberry, 2019). Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU) oraindik ez daukagu horrelakoak esaterik, baina arazoaren jatorria bilatzen darraigu Kode Ordua ekimenarekin bat Lehen Hezkuntzako (LH) 5 eta 6 mailako ikasleen iritziakjasoaz eta haiek erabiliz | hainbat galdera erantzuten saiatzeko. Hala nola, zein neurritan da desberdina 10 urtekoneskek eta mutilek informatikari eta informatikariei buruz duten iritzia? | |
Lan honetan, mundu errealeko datu meatzaritza prozesu oso bat egin da eta horretarako, ohikoak diren urratsakjarraitu dira (Clifton, 2017). Hau da, horretan pentsatu gabe bildutako datuak aurreprozesatu eta bateratu, ikasketaautomatikoko tresnekin erabili ahal izateko prestatu, eta jarraian, azalpena eman diezaguketen ikasketa automatikoko metodoak erabili dira | hainbat galderei erantzuten saiatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 5 (0,03) |
Lehen forma
hainbat | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat galdera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat galdera erantzun | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |