Emaitzak: 2
2020 | ||
Kontuan izan behar da, egun, ez dela nahikoa irakasleak bere irakasgaiko materia ezagutzea. Horren ordez, | hainbat gaitasun eskuratu behar ditu derrigor eta, besteak beste, nola irakatsi eta zer jarrera izan ezagutu behar du (Fernandez eta Paricio, 2019). Ondorioz, ikus daiteke ezinbestekoa dela konpetentzietan oinarritutako prestakuntza jasotzea; jada ez baitago prestakuntza profesionalaren eta prestakuntza zientifiko akademikoaren arteko banaketa argirik (Alvarez, Romero, Gil, Rodnguez, Clares, Asensio, del Frago, Garci' a, Garaa, Gonzalez, Guardia, Lopez, Rodnguez eta Salmeron, 2011). | |
2022 | ||
Masterra egiten dutenek | hainbat gaitasun eskuratuko dituzte: hizkuntzak biziberritzeko giltzarri diren faktoreez jabetzea; hizkuntza planifikazio eta ebaluaziorako dauden tresnak erabiltzen ikastea; euskararen eta, oro har, hizkuntzen kudeaketa, kudeaketa aurreratuan txertatzen ikastea; eremu ez formalean euskararen (edo hizkuntza gutxitu baten) sustapenerako eraginkorrak diren estrategia eta esperientziak ezagutzea; bigarren hizkuntzak ikasteko eta irakasteko metodologiak ezagutzea... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 2 (0,01) |
Lehen forma
hainbat | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
hainbat gaitasun | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat gaitasun eskuratu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |