Emaitzak: 4
2009 | ||
Sektoreen arteko mailan, azterketarako | hainbat gai landu dira Europa mailako bitartekariak diren UNICE, CEEP eta ETUC erakundeen artean, oinarrizko lehentasunen inguruan: enplegua, mugikortasuna eta EBren zabaltzea? | |
2015 | ||
Hurbilketa teoriko hau egin ahal izateko, hiri bazterreko paisaien kontzeptua osatzen duteneta haren ulermenean eragin dezaketen | hainbat gai landu egin dira, horietatik eratorritakokontzeptu bat dela planteatuz. Gai horiek, hain zuzen ere, paisaia, hiria eta hiri ertza dira.Lehenengoaren azterketak mundu ikuskera edo postura epistemologiko bat eskaintzen duenbezala, hurrengo biek egitura formala eta garapen historikoaren aspektuak gehitzen dizkiote hiribazterreko pasaien kontzeptuari. | |
2017 | ||
Espetxeko bizipenen inguruan idatzi duten emakumeen zerrendak garai eta herrialde anitzetako egileak biltzen ditu, marko zeharo diferenteetan atxilotutakoak, zio guztiz ezberdinengatik ere (Davis, 1972; Forest, 1975; Palou, 1975; Falcón, 1977; Doña, 1978; Cuevas, 1985; al. Sadawi, 1988; Shakur, 2001; Cabrera, 2011; López Riaño, 2012; Heras, 2014; Kerman, 2014; Eizagirre, 2016). Askotariko genero literarioak erabili izan dira, fikziozko nahiz fikziozkoak ez diren testuak, lehen zein hirugarren pertsonan idatzirikoak, | hainbat gai landuta; besteak beste, emozioak (samina, maitasuna, bakardadea, tristura, ezinegona, etab.), askatasuna edo espetxeko egunerokotasuna. Lan batzuen eta besteen arteko ezberdintasunak ezberdintasun, idazketak itxialdiari aurre egiteko erresistentzia dirudi guztietan, hots, murruetatik kanpoko eremuarekin komunikatzeko adierazpen bidea. | |
Gure gizartean haur eta gazte literaturak umeei munduaren ikuspegi bat eta ereduak eskaintzen dizkio eta bide batez, errealitatearen hurbilketa bat egiten die. Colomerren (1999) arabera, umeei irakasteko, jarreren eta balioen eredu didaktikoak eskaintzeko eta hezkuntza arautuan | hainbat gai lantzeko balio du haur literaturak. Halaber, munduaren errepresentazioa erakusten die eta sozializazioan lagunduko dien tresna bat izan daiteke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 4 (0,03) |
Lehen forma
hainbat | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat gai | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat gai landu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |