Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2001
‎Lehenengoa lortzeko, astero astero eta hainbat eskolaren amaieran ere, egindako lanari buruzko galdeketa pasatu genien ikasleei, eta bide esplizituaaukeratu nuen, ikasleak autonomoagoak izan zitezen. Denbora laburra nuenez, helburuak ezartzearen garrantziaz ohartarazi nahi nituen ikasleak; eta behinhelburuak ezarrita, beroriek lortzeko bitarteko egokiak aukeratzearen garrantziaz.
2005
‎4 Euskararen antolaketa eskolarraren historiak hainbat eskola eredu eman dituenez, eman azalpen zehatz bat bakoitzari buruz.
‎Horregatik, oinarrizko arnasketaren liburuak gomendatzen dira. Filosofia orientaleko hainbat eskolek xehatuta daukate arnasketaren gaia, eta edozein liburu da onuragarri nola hartzen dugun arnasa konturatzeko. Esan ohi da txikitan ondo arnasten dugula, sabeletik egiten dugula, baina gero ohitura txarrak hartu eta birikietatik jasotzen dugula aire gehiena.
2007
‎Beraz, gaurko hezkuntzan askotariko kulturak daudelanabarmena denez, kultura diskriminazioa gaindi daiteke, askotariko enpatiatekniketan trebatuz. Hori da, hain zuzen, gaurko hainbat eskolatan egiten direnintegrazio saioen muinetako bat.
2008
‎Ildo horretan, hauxe aipatu behar da: hasiera batean, hainbat eskola eta joera teorikoren jarrerak nahiko erradikalak izan arren, egun onartzen da herentziaren eta ingurunearen arteko elkarrekintza dela eta une bakoitzean giza garapenaren zenbait aldetan eragina duela. Adibidez, adituek diotenaren arabera, adimenak herentziaren eta ingurune fisiko zein sozialaren zenbait alderen arteko elkarrekintzaren eragina jasotzen du:
2014
‎Ildo horretan, zera aipatu behar da: hasiera batean, hainbat eskola eta joera teorikoren jarrerak nahiko erradikalak izan arren, egun onartzen da herentziaren eta ingurunearen arteko elkarrekintza dela eta une bakoitzean giza garapenaren zenbait aldetan eragina duela. Adibidez, adituek diotenaren arabera, adimenak herentziaren eta ingurune fisiko zein sozialaren zenbait alderen arteko elkarrekintzaren eragina jasotzen du:
2019
‎Motibazioa informatika ikasketetara iristen diren emakumeen kopuru urriaren jatorria aztertzea izanik, lan honetan hiru urtetan zehar Euskal Herriko hainbat eskoletan 10 urte arteko gaztetxoei egindako inkesta batzukbaliatu ditugu, adin horretan haiek duten iritzia aztertzeko. Datu meatzaritzako prozesu oso bat egin behar izan
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia