Emaitzak: 7
2001 | ||
Lehenengoa lortzeko, astero astero eta | hainbat eskolaren amaieran ere, egindako lanari buruzko galdeketa pasatu genien ikasleei, eta bide esplizituaaukeratu nuen, ikasleak autonomoagoak izan zitezen. Denbora laburra nuenez, helburuak ezartzearen garrantziaz ohartarazi nahi nituen ikasleak; eta behinhelburuak ezarrita, beroriek lortzeko bitarteko egokiak aukeratzearen garrantziaz. | |
2005 | ||
4 Euskararen antolaketa eskolarraren historiak | hainbat eskola eredu eman dituenez, eman azalpen zehatz bat bakoitzari buruz. | |
Horregatik, oinarrizko arnasketaren liburuak gomendatzen dira. Filosofia orientaleko | hainbat eskolek xehatuta daukate arnasketaren gaia, eta edozein liburu da onuragarri nola hartzen dugun arnasa konturatzeko. Esan ohi da txikitan ondo arnasten dugula, sabeletik egiten dugula, baina gero ohitura txarrak hartu eta birikietatik jasotzen dugula aire gehiena. | |
2007 | ||
Beraz, gaurko hezkuntzan askotariko kulturak daudelanabarmena denez, kultura diskriminazioa gaindi daiteke, askotariko enpatiatekniketan trebatuz. Hori da, hain zuzen, gaurko | hainbat eskolatan egiten direnintegrazio saioen muinetako bat. | |
2008 | ||
Ildo horretan, hauxe aipatu behar da: hasiera batean, | hainbat eskola eta joera teorikoren jarrerak nahiko erradikalak izan arren, egun onartzen da herentziaren eta ingurunearen arteko elkarrekintza dela eta une bakoitzean giza garapenaren zenbait aldetan eragina duela. Adibidez, adituek diotenaren arabera, adimenak herentziaren eta ingurune fisiko zein sozialaren zenbait alderen arteko elkarrekintzaren eragina jasotzen du: | |
2014 | ||
Ildo horretan, zera aipatu behar da: hasiera batean, | hainbat eskola eta joera teorikoren jarrerak nahiko erradikalak izan arren, egun onartzen da herentziaren eta ingurunearen arteko elkarrekintza dela eta une bakoitzean giza garapenaren zenbait aldetan eragina duela. Adibidez, adituek diotenaren arabera, adimenak herentziaren eta ingurune fisiko zein sozialaren zenbait alderen arteko elkarrekintzaren eragina jasotzen du: | |
2019 | ||
Motibazioa informatika ikasketetara iristen diren emakumeen kopuru urriaren jatorria aztertzea izanik, lan honetan hiru urtetan zehar Euskal Herriko | hainbat eskoletan 10 urte arteko gaztetxoei egindako inkesta batzukbaliatu ditugu, adin horretan haiek duten iritzia aztertzeko. Datu meatzaritzako prozesu oso bat egin behar izan |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 7 (0,05) |
Lehen forma
hainbat | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat eskola | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat eskola amaiera | 1 (0,01) |
hainbat eskola egin | 1 (0,01) |
hainbat eskola eredu | 1 (0,01) |
hainbat eskola xehatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |