Emaitzak: 7
2001 | ||
Baina, nolako mesedea egiten dio ikas prozesuari, nork bere burutik jardutehorrek? Galdera honek | hainbat erantzun izan ditzake baina helduen euskalduntzerako diseinatu den kurrikuluaren eremuan hiru dirateke muntadunenak edotaesanguratsuenak: | |
2007 | ||
Test delako proba estandarizatuetan, ikertzaileek zeregin bat egiteko eskatzendiete gizabanakoei, eta, horretarako, | hainbat erantzun aukera ematen dizkiete (adibidez, ikertzaileak gizabanakoei beren burua deskriba dezatela eskatu etaerantzun aukera gisa izenlagun batzuk ematen dizkie). Nahiz eta garapenarenpsikologoek maiz erabiltzen duten teknika izan, orain arte test bakan batzuk ezdaude gizarte ezagutzaren garapenaren eremuan. | |
2010 | ||
bata, hersturari dagokio, eta bestea, depresioari. Azpieskalabakoitza 9 itemez osatua dago, eta erantzun guztiak dikotomikoak (Bai/ Ez) dira.Horri esker, ez da | hainbat erantzunen artean aukeratu behar, eta erantzutea erraztenda. Eskala bakoitzeko, puntuazio independente bat ematen da; baiezko bakoitzeko, puntu bat. | |
30 itemez osatutako tresna da. Brink ek eta haren laguntzaileek (1982) sortuzuten, galera kognitiborik gabeko adineko pertsonen egoera afektiboa ebaluatzeko.Horri esker, 30 itemeko eskala (Bai/ Ez erantzun dikotomikoduna) sortu zen.Arestian aipatu bezala, adineko pertsonek | hainbat erantzunen artean aukeratzeaekiditen da, eta erantzuna erraztea ahalbidetzen. Galderen esanahia alderantzizipinita dago zorizko modu batean, ahal den neurrian, norabide bakar batean erantzuteko joerak ekiditeko. | |
2014 | ||
Jone Miren Hernandezek bertsolaritzaren mundura murgiltzen gaitu. Emakumeekhistorian zehar alor horretan izandako presentzia, eta presentziarik eza, aztertzen ditueta fenomeno horri azalpena emateko | hainbat erantzun eskaintzen dizkigu. Horrekinbatera, egungo bertsogintzak gorputzarekin, korporalitatearekin eta emozioenmunduarekin daukan harremana ere hartzen du hizpide, eta horrek feminitate etamaskulinitatearen ereduen eraikuntzan daukan eragina ere dauka aztergai, euskalkulturan emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren/ ezberdintasunaren auziaberreskuratzen duelarik. | |
Nerbio sistema autonomoaren funtsezko egitura da. Haren estimulazioak nerbio sistema autonomoaren | hainbat erantzun sortzen du; nerbio sistema sinpatikoarekin eta parasinpatikoarekin ditu loturak. | |
2019 | ||
Galdetegiaren azken atalean, euskararen balio afektibo, identitario, sozial eta ekonomikoarierreferentzia egiten dioten hainbat baieztapen aurkezten zaizkie parte hartzaileei, kasu batzuetaneskala baten araberako (des) adostasuna adieraz dezaten, eta beste batzuetan, | hainbat erantzunen arteanaukera dezaten. Hona hemen adibide batzuk: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hainbat | 7 (0,05) |
Lehen forma
hainbat | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hainbat erantzun | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hainbat erantzun aukera | 1 (0,01) |
hainbat erantzun aukeratu | 1 (0,01) |
hainbat erantzun eskaini | 1 (0,01) |
hainbat erantzun sortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |