2010
|
|
Askotan Oinarrizko Errenta nahikoa ez denez izaten, janaria edota arropa oinarrizko beharrizanak asetzeko esaterako, Cáritas era jo behar dute pertsona hauek, zeinak, historikoki muturreko pobrezian eta karitatean zentratutako erakundea den arren, gizarte zaurgarritasunean kokatzen diren pertsonekin gero eta gehiago lan egiten baitu, alegia. Azken garai hauetan krisia dela-eta, oso nabaria izaten ari da dinamika hau eta erakunde honen arduradunek behin baino gehiagotan azpimarratu dute azken hilabete hauetan
|
haiengana
jotzen duten erabiltzaileen profila eraldatzen ari dela eta, teorian behintzat, integratuta dauden gero eta lagun gehiagok jotzen dutela Cáritas era. Era berean, horrek garbi erakusten ditu Ongizate Estatuaren azkeneko gizarte politikek, gutxieneko diru sarrerak?
|
2015
|
|
Orainari begiratzea ezinbestezkoa bada ere, geroari erreparatzea askoz eraginkorragoa dela iruditu zaigu. Kontuan izanda profesionalak direla sektore honen motorra eta arima, ikertaldeak
|
haiengana
jo du argi, konponbide eta gako bila. Profesional kualifikatuak aukeratu ditugu, eskarmentu handikoak; bai hemen. Euskal Herrian?, zein Europan.
|
|
«Ezinezkoa egiten zen irrati hau aurrera ateratzea laguntzarik gabe; herritarrek zentzu horretan asko ematen dute, edukiaren zati handi bat haiek ematen baitute». Hala ere, herritarren parte hartzea ez da bat batekoa, irratikoek «mesedez eskatuz» joan behar izaten baitute
|
haiengana
.
|
2018
|
|
Aurrean dugun egoerak zer pentsatu, zer hausnartu ematen du. Aurretik esaten genuen legez, gure gazteak eremu ezberdinetan mugitzen dira gaur egun,
|
haiengana
iritsi nahi badugu, gazte politikak egokitu nahi baldin baditugu, lonjetara jo behar izango dugula ematen du. Ikus dezagun lan honetan agertzen dugun kasu azterketatik zer ondoriozta daitekeen eta ildo horretan zer ekarpen zehatz egin daitekeen.
|
2020
|
|
Mokwa, Dawson eta Prieveren (1980) ustetan, arteen marketinaren rola artistaren kreazioa publiko egokiari bideratzea da, baina artistari artelana nola egin behar duen agindu gabe. Searles (1980) ildo beretik doa, artearen sektorean marketinaren elementu batzuk soilik direla aplikagarri defendatuz, merkatuen segmentuen identifikazioa eta
|
haiengana
iristeko bidea hain zuzen ere. Bestalde, desegoki ikusten du kontsumitzaileen gustuek eta preferentziek produktuaren diseinuan eta garapenean eragina izatea; izan ere, hori artistaren lana da.
|
|
Egileak beharrezkoa ikusten du artistak merkatua ikertzea, ingurua aztertzeko, beste artistak ezagutzeko, bezeroak edo eskaria identifikatzeko eta talde homogeneoetan banatzeko. Modu horretan,
|
haiengana
era egokian iritsi ahal izango da eta arte merkatuan artista bezala kokatzeko lagungarria izango zaio. Garrantzi berezia daukate marketin mix aren banaketa eta komunikazioaren aldagaiek, beste artistekin, kritikoekin eta bezeroekin harremanak sortzen lagungarriak baitira.
|