Emaitzak: 5
2007 | ||
Pertsonartekoezagutza gizakien arteko elkarrekintzak errazten dituen pertsonei buruzko ezagutzada. Ezaguera horri esker, pertsonak gizarte kategoriatan sailka ditzakegu; haienohiturak ezagutu ditzakegu; | haiekin hitz egiteko testuinguruaren araberako estiloegokiak ikasten ditugu; haien sinesmenak, nahiak eta helburuak aurreikusditzakegu; eta zenbait egoeratan, haien jokabidea iragar dezakegu. Ezagutzasozietala, berriz, gizarteari buruzko ezagutza da, eta erakundeen ezagutza biltzendu; hain zuzen ere, erakundeen funtzionamenduari eta arauei, eta horietan agertzendiren rolei buruzko ezagutza. | |
Dena dela, ez dute arazorik izan kapitalista boteretsuen hitzakjasotzeko, Bakan ek dioenez: . Gure ekoizleak | haiekin hitz egin eta konbentzituzituen filmean parte hartzearen onuraz. Azken batean, nahiago izan zuten partehartu kanpoan gelditu baino?. | |
2014 | ||
Intersexudunen gurasoek sarritan galdetzen dute ea zenbatean behin jaiotzendiren beraiena bezalako haurrak eta ea badauden beste guraso batzuk, antzeko haurrakdituztenak, hartara | haiekin hitz egin eta aholkuak eskatzeko. Sendagileek larrialdikasutzat jo ohi dituzte intersexudunen jaiotzak, eta, horrez gain, ikerketa medikoaurria da; horren ondorioz, sendagileek beraiek ere ez dute jakiten kasu hauetarakozer baliabide dauden, eta, maiz, gurasoei esaten diete arazo hori ikaragarri ezohikoadela eta, beraz, ez dagoela beraien egoera antzekoa bizi izan duen eta kontsultatudezaketen inor. | |
Disoziazio amnesia duenak askotan ezin izaten ditu gogoratu bere bizitza pertsonaleko edo bere identitateko alderdi batzuk (oroimen autobiografikoa), baina oinarrizko oroimen gaitasunei eusten die (memoria semantikoa, prozeduren memoria). Erabateko amnesia gertatzen denean ere, lagunak edo senitartekoak ez ezagutzea gerta liteke, baina hala ere | haiekin hitz egiteko, idazteko, arrazoitzeko gaitasunei eusten die. Amnesia aldian pertsonaren portaera normala da, oroimen galerak dakarkion desorientaziotik at. | |
2015 | ||
euskarri bakoitzarekin egiten dituzten ekintzak aztertuz gero, multitasking eanegiten dituzten j arduerek ez dute harremanik haien artean. Ikerketa burutu zen garaian, esaterako, jarduerarik ohikoena telebista ikusi bitartean zen Tuenti sare sozialean lagunenargazkiak ikustea eta | haiekin hitz egitea, horrela baieztatu baitzuten gaztetxo askok (%49, 6). Tuentiren jardunak, beraz, apenas du zerikusirik telebistan ikusten dutenarekin, eta galdetegian, sakoneko elkarrizketetan eta Tuenti sare sozialaren azterketan baieztatu ahal izan zen hori. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 5 (0,03) |
Lehen forma
haiekin | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
haiek hitz | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek hitz egin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |