Emaitzak: 4
2022 | ||
Adingabe batek bere emozioak ezagutzen eta | haiei izena ematen ikasteko abiapuntua da familiak bere sentimenduak ere adieraztea eguneroko bizitzan. | |
1 Gure emozioei izena jartzea Gure semeak edo alabak bere emozioak ezagutzen eta | haiei izena ematen ikas dezan, hauxe da abiapuntua: guraso garen aldetik, kontziente izatea eta eguneroko bizitzan ditugun sentimenduak adieraztea: | |
haurra heztean, bikote harremanean, familian, lagunekin… Erreferente gisa, ematen diegun adibidea izango da beti armarik indartsuena edozein balio, trebetasun edo ohitura irakasteko. Hala ere, guraso guztiek ez dute izan emozioak eman dizkien gurasorik, eta ez diete lagundu beren emozioak ezagutzen eta | haiei izena ematen. Inoiz ez da berandu. | |
Inoiz ez da berandu. Familiek helduaroan beren emozioak ezagutzen eta | haiei izena ematen ikas dezakete, eta, inoiz egin ez badute ere, bai haiek bai seme alabek elkarrizketa berriak hasi ahal izango dituzte beren harremanetan, bizitzan eta beste testuinguru batzuetan nola sentitzen diren jakiteko. Seme alaba bat irekitzeko, konfiantzazko lotura egon behar da, hau da, gurasoak konfiantza izan behar du semearengan eta adingabeak aitarengan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
haiek | 4 (0,03) |
Lehen forma
haiei | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
haiek izen | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
haiek izen eman | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |