Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2000
‎Lanbide irakaskuntzak ere bazuen bere lekua legearen barruan, baina ez gara gu gai hau aztertzen luzatuko, gure helburu nagusia eta hori da, hain zuzen, egindako hurbilpenaren arrazoia irakaskuntza maila ezberdinak elkarrekin nola lotzen ziren ikustea baita.
2003
‎Ekimenhorren bidez, antolatzeko eta parte hartzeko espazio bat eskaini nahi diegu herritarguztiei. Pragan izan ginen, eta, harrez gero, Miarritze eta Nizan antolatutako protestaldietan ere parte hartu dugu, baina gure helburu nagusiena, globalizazio neoliberalaren aurkako kontzientziari hauspoa ematea da.. Horiek dira Hemen eta Munduan globalizazioaren aurkako euskal ekimenaren web orrian sartzean aurki ditzakegun lehenengo hitzak.
2005
‎Azken urteotan emakumeenpartaidetzaren inguruko eztabaida dela eta, ezagunak egin dira bai Irungo baiHondarribiko Alardeak. Horrela bada, gure helburu nagusia Alardeen auzian sakontzea da, eta ez bakarrik sakontzea, eremu eta ezaugarri batzuen argipeneanmurgiltzea ere ezinbestekoa iruditzen zaigu gatazka honetan benetan jokoan zerdagoen jakin ahal izateko. Orain arte, gai honi buruz dezente idatzi da, bainagehienetan komunikabideetan ateratako artikuluen bitartez izan da; mota horretakolanek muga batzuk dituzte:
2015
‎RSAIT2 ikerketa taldeak, robotikaren baitako beste alor batzuk landu ditu orain artean, batez ere: kontrol arkitekturak, nabigazioa, ikasketa automatikoa eta ikusmen artifiziala. Laborategi inguruetanmodu seguruan nabigatzea izan da gure helburu nagusietakoa, oztopoak ekidin, helburuak identifikatu, leku berriak esploratu, etab. Lan honekin, aurretik egindakoari geruza berri bat erantsi nahi genioke, gizaki robot arteko elkarrekintzarena. Izan ere, laborategietatik atera eta ingurunea gurekin konpartitukobadute, gure agindu eta mugimenduak interpretatu eta modu egokian erantzuteko gaitasuna behar duterobotek.
2017
‎Ikerketa gehienetan, LBKren determinatzaileak aztertzeko, bi perspektiba teoriko metodologikotatik abiatu dira, perspektiba objektibotik eta subjektibotik (Segurado eta Agulló, 2002) sektore pribatuko langileak bakarrik kontuan hartuz (Thalang, 2010; Chitraa eta Mahalakshmi, 2012; Ayesah et al., 2012). Horren guztiaren arabera, gure gure helburu nagusia da aztertzea zein izan daitezkeen aldeak LBKren determinatzaileetan sektore publikoan eta horren aldean sektore pribatuan. Horrez gain, kontuan harturik gero eta gehiago egiten direla behin behineko kontratuak, eta gutxiago lan kontratu egonkorrak, ikerketa honekin hobeki jakin nahi dugu zein den sektorearen (publikoaren edo pribatuaren) eragina langilearen LBKn, bai eta kontratu motaren efektua ere, aurreko urratsa diren aldetik aztertzeko nola aldatzen den sektorearen eta LBKren arteko erlazioa, langilea publikoa baldin bada edo ez bada.
2019
‎Ikerketa lan honen bitartez bi lncRNAen karakterizazio funtzionala egin dugu, baina DM1rekin asoziaturiko lncRNA gehiago daudela jakinda, epe laburrera gure helburu nagusia bestelncRNA batzuen karakterizazioa egitea da. lncRNA horien eta ingurune faktoreen (batez ere, infekzio birikoen) arteko elkarrekintza aztertuz, p zelulen suntsiketan DM1 rekin asoziaturikolncRNAen eragina zein den argitu nahi dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia