2002
|
|
Gure ustez, saio horiek errepikatu egin lirateke, ikertzaileeuskaldunen artean euskara lan harremanetarako hizkuntza izan dadin. Zoritxarrez,
|
gure
esperientziak ikusita, oso zaila da gaur egun ikertzaile soilaren ibilbideaEuskal Herrian, eta horrek baldintzatzen du gure hizkuntza komunitateak, txikiabaina oso berezia denak, irautea unibertsitate munduan.
|
|
Hori esan eta gero, nahiko nabaria da gure lantxo honen helburua: hiri arkeologiaren problematikak azterturik, eta
|
gure
esperientzia praktikoan oinarriturik, definiziorako proposamen bat egitea, etorkizunari begira gehienbat. Beraz, hemenez duzue aurkituko azken urteotako hiri arkeologiari buruzko balantzea, edotaaurkikuntzen berri, baina bai balorazio orokorra, eta oinarrizko hausnarketateorikoa, definizio egoki bat bilatu nahian eginikoa.
|
2004
|
|
ikusmoldearen arabera?, aldiz, baliteke ezagutzaren kanpoko kausak, mundu materiala? ez ezagutzea, kanpoko munduari buruzkousteak justifikatu ahal izanez gero, uste horien edukiak soilik
|
gure
esperientzia subjektiboarekin baitauka zerikusia. Horñfenomenismo esaten zaio.
|
|
Egon badago hirugarren altematiba bat, kantiar jiteko eszeptizismo antzeko zerbait, eta horren arabera,
|
gure
esperientziak zerbaitek kausatzen dituela jakin dezakegu, baina ezzerbait horren izatea zein den. Kantek hautematearen eskutik kanpoko gauzak ezagutditzakegula dio (ikus Filosofia Modernoa).
|
|
Beraz, hautemateaz baliatuz, espazioan dauden objektuak zuzenean atzeman ditzakegu. Alabaina, horrek ez du esan nahi objektu horiek gure gogamenarekiko independente direnik, zeren horrela balitz, onartu genuke objektu horiekirtoiz ez direla
|
gure
esperientziaren pcan cgongo, hau du, iiautcmaicaren eta objektuenarteko banaketa gertatzen dela. Eta banaketa hori izanez gero, berdin dio esperientzia batdugunean aurrean objekturen bat izatea edo ez izatea, hautemateak ez baitu harremanikharekin.
|
2007
|
|
Hizkuntza, bere osotasunean harturik, mundu berrirako atea gertatzen da. Horretan egindako edonolako aurrerapenak ikuspegi berria irekitzen digu eta
|
gure
esperientzia konkretua zabaltzen eta aberasten digu. Haurraren hitz egiteko irrikak eta berotasunak ez dute beren jatorria izenak ikasteko eta erabiltzeko gogo hutsean; mundu objektiboa aurkitu eta konkistatzeko gogoaren seinale dira horiek1403.
|
|
Hizkuntzaren forma perfektuagaz batbat etorri, egon daudenetako hizkuntz leinuren bat edo hizkuntza bakarren bat ere etor daitekeela zeharo eta punturik puntu, itxarotea dagoena ez da, eta gutxienez ez da
|
gure
esperientziaren barrutian sartzen. Baina forma horri gehien gehiena hizkuntza sanskritikoak hurrantzen zaizkio eta, aldi berean, horiek dira, non ere dohatsukien garatu den gizajendearen hazkunde (Bildung) izpirituala aurrerapausoen lerro luzeenean626.
|
|
Gizakiok betidanik izan dugu
|
gure
esperientziak eta baita gure bizitzaren pasadizoak ere ondorengoei transmititzeko edo igortzeko beharra eta joera.
|
|
Gizakiok betidanik izan dugu [beharra eta joera][
|
gure
esperientziak eta baita gure bizitzaren pasadizoak ere ondorengoei transmititzeko edo igortzeko].
|
|
Gizakiok betidanik izan dugu [beharra eta joera] [ondorengoei transmititzeko edo igortzeko
|
gure
esperientziak eta baita gure bizitzaren pasadizoak ere].
|
|
Gizakiok betidanik izan dugu [beharra eta joera] [ondorengoei transmititzeko edo igortzeko
|
gure
esperientziak, baita gure bizitzaren pasadizoak ere].
|
|
Gizakiok betidanik izan dugu
|
gure
esperientziak eta baita gure bizitzaren pasadizoak ere ondorengoei transmititzeko edo igortzeko beharra eta joera.
|
2009
|
|
Bere hitzetan, subjektibotasunaren mugak gainditzendituztenez interpretazio hutsak dira eta fenomeno kolektiboak sistematizatzea eragozten dute. Aldiz, lehen aipatu dugu ere, lekukotzak,
|
gure
esperientzian behintzat, grabatze hutsak egiaren ezagutzatik harago konponketa moralerako ere baliodezakeela, ezta?
|
|
Liburuaren atal hau, batez ere,
|
gure
esperientzian zein bi artikulu teknikotan (Harris et al., 2006; Hoffpauir et al., 2007) oinarriturik dago.
|
2011
|
|
Kultura industrializatuaren produktu esanguratsuenen adibidea da The Lion King filma. Liburuaren kapitulu honetan,
|
gure
esperientzia bat kontatu nahi dugu. 14 eta 18 urte bitarteko gazteekin burutu genuen esperientzia hori.
|
|
Orain ere, bi atal nagusi horiek erreferentziatzat hartu eta
|
gure
esperientziatik jaso ditugun ondorio nagusiak, honako bi atalotara ekarriko ditugu: gazteen hiria eta adinekoen hiria.
|
2014
|
|
Bai esperientziaaskotarikoa baita irudikapenak ere batera doaz baina ez dira gauza bera. Irakurketaberriek eragin zuzena izan dezakete
|
gure
esperientzietan. Eta alderantziz.
|
|
Salbuespena, Nuevo Catecismo Catolicoren argazkian, publikoanemakume bat mikrofonoan kantuan. Hortaz, entzule modura emakume gutxi lehenlerroetan, horren lekuko da
|
gure
esperientzia. Maialen Altunak (2010:
|
|
Psikologiak ere lan ildo garrantzitsu bat eskaintzen du. Ingurune eraikiarekiko dugun pertzepzioak
|
gure
esperientziak baldintzatzen dituela argi dago, eta espazioen eraikuntzatik esperientzia horiek optimizatu eta edertzea da eraikuntzaren biologiaren asmo nagusietako bat. Horretan, kolorearen inguruko lanketa handi bat egina dago eta jarduera bakoitzerako kolorerik egokienak modu nahiko objektiboan zehazten dira, bakoitzaren subjektibotasuna baztertu behar ez den eragile garrantzitsua dela kontuan hartuz.
|
|
Horretan, kolorearen inguruko lanketa handi bat egina dago eta jarduera bakoitzerako kolorerik egokienak modu nahiko objektiboan zehazten dira, bakoitzaren subjektibotasuna baztertu behar ez den eragile garrantzitsua dela kontuan hartuz. Horretaz gain, beste sentsazio batzuk ezin dira baztertu, adibidez, espazio bakoitzaren eta hango elementuen testura
|
gure
esperientziak aberasteko potentzialtasunez betetako arkitekturaren elementu gisa berreskuratuz.
|
2015
|
|
Komunitatearen teoria espazialitateberriaren agerpena balioztatzen du izan ere,, komunean izatea?,, ni, a erlazio moduan ulertzeada,, harremanean izatea?. Gatazka modu erlazional batean ulertuta
|
gure
esperientzia kolektiboasare komunikatibo eta artistiko globalean kokatuko dugu, politikoki arazo larriak ekarri zituzteneta elementuak artistikoki oso praktika interesgarriak bihurtu.
|