Emaitzak: 7
2012 | ||
errealitatea inoiz ez da guztiz bat etortzen errealitatearekin, errealitatea inoiz ez da guztiz Errealitatea. Errealitatearen | gure esperientziak ez digu errealitatea bera ematen, betidanik eta jadanik sinbolizatuta dagoelako; hau da: mekanismo edo fikzio sinbolikoen (edota hainbat errepresentazio moduen) bitartekaritzak, hizkuntzaren bitartekaritzak, hain zuzen, errealitatea bera eratu eta egituratu egiten du; zeharo inperfektuki eratu eta egituratu. | |
2013 | ||
Hori motxilan darama komunitate honen erdiguneak. Enpatia potentzial bat sortzen du horrek, beste hizkuntzen aurrean, hiztun moduan | gure esperientzia bitala den modukoa delako. Migratzaileen hizkuntzei harrera egiteko elementu eragile bat izan liteke. | |
2015 | ||
Zerbaiten sintoma da. Sintoma horrek adierazten duenaren susmotik abiatu ginen duela hamasei urte Lanki ikertegia sortzerakoan, | gure esperientzia honen potentzialen, ezintasunen eta kontraesanen bila. Orain urrunduago sentitzen naiz, objektiboago edo, patxadatsuago, kooperatiben gaiarekiko. | |
2019 | ||
Euskararen baitan mailegu asko aurkitu dira dagoeneko; baina, | gure esperientzian oinarriturik, beldurrik gabe erraten ahal dugu direnak baino gehiago sartu dituztela zaku honetan. | |
2020 | ||
Pozgarria bezain interesgarria izan da Xabier Leteren arreba ezagutzea, ume umetatik bere bidelagun izan denari aurpegia jartzea, Xabierren eta Arantxaren zein ingurukoen haurtzaroko eta gaztaroko kontuak entzutea. Mundu bat omen dugu liburuetan irakurtzeko, baina badugu beste mundu bat ahoz aho eta aurpegiz aurpegi ditugun elkarrizketetan deskubritzeko, gure harremanetan, | gure esperientziak besteekin elkarbanatzean. Izan ere, liburuetan ez dira kabitzen gutako bakoitzak barru barrutik bizi eta kontatutakoak. | |
2021 | ||
Batetik, Toulmin i jarraituz, teoria berri bat onartzeak hizkuntza aldaketa dakar ezinbestean; ez hori bakarrik, hizkuntza berriarekin, Hanson en hitzetan, karga teoriko berri bat edo antolakuntza kontzeptual berri bat barneratzen baita. Azkenik, Feyerabend ekin, teoria zientifikoak mundua ulertzeko moduak diren heinean, ikuspegi jakin bat hautatzeak gure sinesmen orokorretan du eragina, | gure esperientzien eta errealitatearen kontzepzioan. Hots, natural gisa ikusten bukatzen dugu, guk geuk eraikitako produktua den arren; bestetik, Foucaultek erakutsi bezala, episteme —edo paradigma— bakoitzak pertzepzioa eta pentsamendua modu ezberdinean baldintzatzen du, ezagutzaren produkzioa eta menderakuntza, bi prozesu horiek, azken batean, prozesu beraren aurpegi biak baitira. | |
2023 | ||
gehitu zuen. Gainontzekoek, | gure esperientzia erabiliz, haien iraultza egin dute, ezta? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 7 (0,05) |
Lehen forma
gure | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Pamiela | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
gu esperientzia | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
gu esperientzia beste | 1 (0,01) |
gu esperientzia bital | 1 (0,01) |
gu esperientzia erabili | 1 (0,01) |
gu esperientzia ez | 1 (0,01) |
gu esperientzia hau | 1 (0,01) |
gu esperientzia oinarritu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |