Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2010
‎Bakoitzak bere arrazoi pertsonalak ditugu, adibidez, txikitatik gustuko izan dugu askok antzerkia, beste batzuk inoiz ibili ez arren barruan gordetzen dute irrika hori... arrazoi desberdinengatik gaude ikastaroan. Aurreikuspenak betetzen ari al zaizkizue. Argi geneukan zergatik hasi nahi genuen tailerrean. Talde giroa hunkigarria izan zen Marizulon, eta sentimendu asko azaleratu zizkigun gutako askori.
2019
‎halako egun, ordu eta herritan egina. Lagun gehiago izena emanda ere, azkenean 8 lagunek parte hartu genuen tailerrean. Jendea gustura ibili zen. urteko plangintzaldia amaitzean, berriz, ebaluazio globalari ekin eta hurrengo erronkak finkatzen ditugu. horretarako batzordekideok bete ohi dugu zenbait taula, non, besteak beste, ekimenen ebaluazio parametroak agertzen diren.
2020
‎Giro ezin hobea sortzen zen elkartzen ginen bakoitzean. Baina, gure hiru bertakoek ezin, etorkinok bakarrik parte hartzen genuen tailer hauetan. Eta, gainera, bazterkerian etorkinok baino jende gehiago zegoela konturatu ginen.
2022
‎Ikastetxe bakoitzari antolatzeko modua uzten diete, eta handiagoak direnak hautazko irakasgai libre bezala eskaintzen dutela esan du. " Ikastetxe honetan, institutu txiki bat denez, ez dugu masa kritiko nahikoa hautazko ikasgai bezala ateratzeko, orduan bermatu nahi dugu gure ikasleak euskaraz sortu, kontsumitu eta adierazteko gaitasun hori izatea, eta pentsatu genuen tailer moduan jartzea eta irakasgai desberdinetan txertatzea". Proiektuka lan egitea da.
‎Hainbat tailer eta berbaldi eman eta gero, azkenean Emargi kooperatiba sortzea erabaki genuenean, pentsatu genuen tailer bat edo hitzaldi bat ematea ez zela nahikoa. Gure ardura da neska eta mutil gazteak aldaketarako subjektu aktibo bihurtzea, hau da, prozesuari jarraipen bat ematea.
‎Ez bortizkeriari buruzko tailerretan trebatzaile gisa lanean ari nintzen, eta horrek esan nahi zuen talde txikiekin lan asko egiten nuela. Eta zoragarria zen hori, harremanak izugarri zabaltzen zituen eta jendea ezagutzeak on egiten zuen[...] guk nahi genuen tailer mota sortu genuen, eta talde gisa ikasi genuen, oso azkar. Ezin genuen inoren eredura jo.
‎Testuak dioen moduan, zuriok baditugu esaten diguten arte jabetzen ez garen abantaila sorta ugari. Era berean, abantaila oro pribilegioen zakuan sartu litekeen edo ez eztabaidagai izan genuen tailer horietan ere. Zein da pribilegio eta eskubideen arteko ezberdintasuna?
2023
‎Bigarren urtean ez genuen tailerrik eman eta benetako gogoeta prozesu bat ireki genuen. Topaketa haien helburuak, besteak beste, honakoak izan ziren:
‎UEUn ematen nuen antzerki ikastaroan eman zuen izena, 1996ko udan, eta bertan elkar ezagutu genuen. Gero, Bilbon kointziditu genuen eta Mina Espazion antolatzen genuen tailerretara etorri zen. Oso gazte hasi zen gurekin, Bilbon Arte Ederrak ikasten zegoela, oraindik bere bide profesionala zein izango zen argi ez zekiela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia