Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2006
‎Elkarri hitzez adierazi gabe bazen ere, urdinaren aukera baztertzen ari ginela iruditzen zait, estereotipoei kasurik ez egite aldera, nonbait. Azkenean, baina, hura jo genuen egokientzat. Garai hartan luzeak ziren erabakiak hartzeko erabiltzen genituen prozedurak.
2008
‎Zazpi Hitza martxan jarri eta gero pentsatu genuen egokia zela gelditzea eta egunkari horiek egonkortzea. Horretan ari gara azken bi urteetan.
2011
‎Zain egon behar izan ginen ordu eta piko". Eguraldi aldetik ere oso ezegonkorra izan zela aipatu du," batzuetan euria, besteetan ateri eta gainera beroa egiten zuen. Gurpilak aldatu genituen bi txandak egiteko eta bietan ez genuen egokia jarri. Bigarrenean gainera euria egiten hasi zen eta guztiok lehorrekoak genituen jarriak.
2014
‎Horregatik, ideia marko hori ez genuen egokitzat jo. Izan ere, gure estrategia arnasguneak mantentzean, horiei eusten baino, horiek hedatzean kokatzen baita.
2015
‎Garai horretan Zarautzen kirol arloan mugimendu handia zegoen, eta Olazabal zen horren arduraduna. Oriotarrok bagenekien herrian beti izan zela arraunerako grina, eta uste genuen egokia izango zela indar hori elkarte batean biltzea. Horretaz gain, orain bezala lehen ere Orioko arraunlariak onenak zirela pentsatzen genuen; baina, mundu mailan hori erakutsi nahi bagenuen, gainontzeko herrialdeetan egiten zen arraun modalitatean lehiatu behar genuen, alegia, arraunketa mugikorrean.
‎Piarres Larzabalek Lartaunantzerki lana idatzi zuen Oiartzuarrentzat eta taularatu ondoren izan zuen arrakasta ikusi ta pentsatu genuen egoki izango zela beste antzeko lan bat idaztea eta baita azkar idatzi ere. Lan hau. Aralar?
2017
‎egotea nahi zuela esan du Fernandezek: . Mila aldiz azaldu genion zergatik ez genuen egokia ikusten. Egun berean bi ekitaldiak egitea ulergarria zen abertzaletasunaren esparru batentzat, baina ez gizarte osoarentzat, eta guk gizarte osoa ordezkatzen dugu?.
2018
‎Kontatu egingo dut. Kalostra arte eskola martxan jarri genuenean, artistek Donostiara etorri behar zutenez txandaka astebetez eskolak ematera, apartamentu bat hartzea ikusi genuen egokiena, hotelean gela eman beharrean, hartara eskolarako materiala bertan uztea zegoelako hurrengo asteko artistak begiratu edo erabili zezan, liburuak uztea zegoelako, eta hala eskolari eman nahi genion jarraikortasuna artisten etxean ere isla zedin.
‎–Hor izan ziren eskola batzuk sei zortzi hamar ikaslerekin; izan ere, zenbaki hori jotzen genuen egokia irakaskuntzarako. Gela horietako batean, Carlos Garaikoetxea eta Sagrario Mina zeuden. Txupi deitzen genion?, eta beste batzuk:
2019
‎Ikuspegi soziala ematen ahalegindu gara aurrekontuei. Berdintasunean gutxienez %1eko igoera eskatu genuen, elkarbizitza planari murrizketarik ez egitea eta ikastetxeetan prebentzioa lantzeko partidan ere ez genuen egoki ikusten murriztea. Eginda lukeen Floreagako igogailua egiteko diru partida ere eskatu genuen.
2022
‎“Jendea kezkatzen da frontoia itxita dagoelako. Pandemiarekin lehen bezala irekitzea ez genuen egoki ikusten, gauez jendea sar zitekeelako. Horregatik ez dugu ireki”, azaldu du Vizuetek.
2023
‎Orain arte, eskola komunitateak ez du parte hartze aktiborik izan egutegia gauzatzean, zuzendaritza taldeak hartutako zeregina izan delako eta honek aukeratu izan dituelako hilabete bakoitzerako argazkiak eta testu egokiak, betiere eskola komunitate osoa bertan islatuta agertzea kontuan izanik. Baina pentsatu genuen egokiagoa izanen zela ikasleak ere inplikatzea egutegia prestatzen. Izan ere, eskolako egutegia etxe guztietan egoteaz gain, ikastetxeko ikasgela bakoitzean urte osoan zehar zintzilik jartzen da, eta horregatik pentsatu eta baloratu genuen haiek egindako lan baten ondorioa izatearen garrantzia eta interesa.
‎Elkarlanean aritu ginen Berdintasun Zerbitzua, bi ikastetxeetako zuzendariak eta garbiketako enpresa. Pentsatu genuen egokia izango litzatekeela garbitzaileek gelaz gela beraien burua aurkeztea. Esaterako, goiz batean garbitzaile bat 5 mailako gela batera joatea eta esatea:
‎maximoa eta minimoa. Arkamurkak bi aukera horiek onartzen zituen, nahiz eta nahiago zuen maximora heltzea, zera da, Iritaren espazio osoa hezegunea izatea, errekaren ezkerraldean.Ingurumenetik Ekolur enpresarekin aztertu genuen bi aukera horiek eta erabaki genuen egokiagoa izan zitekeela ez jaistea eremu osoaren kota, eta zubia, bidea eta behatokia egin ez ezik, parte bat uztea basotxo bat landatzeko, haltzak eta beste zuhaitz eta zuhaizka espeziekin, ur ekosistemarekin lotuak.Irita hezegunearen berreskuratzearen obra hasi zen 2019an, Ur Agentziak Iñurritza errekaren hormak bota zituenean eta orain bukatzen ari gara. Egia esan, garatzen ari garen obra inork ez zuen pentsatzen martxan jarriko zenik Zarautzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia