Emaitzak: 10
2003 | ||
Berkeley-n (Kalifornia) ikasi genuenon artean, bata Ipar Irlandara joan zen, bestea Euskal Herrira... Bestelako antropologia | genuen asmo. Post exotic esaten diot nik". | |
2005 | ||
Ikerlan hau abiatzeko unean hartu | genuen asmo nagusia hauxe izan zen: gure lanbide esperientziatik euskarazkobikoizketa ren inguruan jaso ditugun hainbat pertzeptzi oren nondik norakoak aztertu, eta gazte euskaldunek euskarara bikoiztutako saioen aurrean zer jarrera duten ikusi. | |
2013 | ||
" Irikaitzerako diru eskaera egin genuen. Iazko diru laguntza bezainbestekoa emanez gero, dirua han aurkitutako materialen azterketan inbertitzea | genuen asmoa. Baina, azkenean, aurrekontua igo egin digute, eta aukera izango dugu indusketa egiteko". | |
2015 | ||
–Ba, gogoan al dun Andromedatik irtendakoan egin | genuen asmo zerrenda? –segitu zuen alienigenetatik altuenak zirikatzaile. | |
2016 | ||
Nabaritzen da aldaketa", aipatzen du txirrindulari gazteak. " Hasiera batean ez | genuen asmorik txapelketan aritzeko, baina taldeak galdetu zidan ea parte hartzeko moduan ikusten nintzen, eta hala egin nuen; oso gustura nago lortutakoarekin", gehitzen du. | |
2019 | ||
Bertan transfeminismoari buruz hitz egiteaz gain, transexualitatearen despatologizazioaren inguruan ere aritu nahi genuen, ez baitzegoen ezer ere idatzita euskaraz, eta zehazki gure [euskarazko] komunitatean gatazka horri ere heltzeko tresna bat izatea nahi genuen. Garai hartan, transfeminismoaren ekarpenak ezagutu berri genituen, eta horiek gehiago ezagutzea | genuen asmo. Horretan ari ginela, Isak Moioren suizidioa aipatu zidan: | |
2021 | ||
ik marka duen izen sintagmetan ageri da: Ez dute kontzientzia onik batere; Ez dut dirurik batere; Ez | genuen asmorik batere zuri esateko eta abar. Gabe duen izen sintagmekin ere arrunta da arras: | |
2022 | ||
Hirugarrenik, aipatu irakasleen formakuntzan dagoen hutsunea berrartuko dugu. Lan honekin hastean | genuen asmoa ikasleen hezkuntzarako baliagarri izan zitezkeen materialak eta baliabideak biltzea izan zen, baina behin elkarrizketekin hasi eta hutsune hori sumaturik, irakasleen formakuntzarako eta ahalduntzerako materiala ere biltzea erabaki genuen. Hori kontuan harturik eta Amonarrizen (2019) ikerketan ikusi moduan materiala oso sakabanatua dela aintzat hartuz, uste dugu gure lanak ekarpen bat egin diezaiokeela euskal hezkuntza sistemari. | |
Zaldun ibiltariak goi asmoak zetun eta ez beheko pasio mundutar horiek! Ez al dun oroitzen Olyteko gazteluan hartu | genuen asmoa. Horrenbesteko bidaia, demetria olde eta gorabeherekin, nagon, ez ote dugun iparra pixka bat galdu, nahiz eta hura bere lekuan egon beti. | |
Denbora tarte honetan beste saiakeran bat izan bada ere, gaur aurkeztuko dugun egitasmoak Garagorrienea du izena. Larramendi Bazkunak aurten 30 urte beteko ditu, eta hasieratik | genuen asmo bati behingoz heldu nahiko genioke. Zein da asmo hori? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
genuen | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan asmo | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan asmo bat | 1 (0,01) |
ukan asmo batere | 1 (0,01) |
ukan asmo ikasle | 1 (0,01) |
ukan asmo txapelketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |