Emaitzak: 6
2002 | ||
Euskaraz diharduten irakasleek, oro har, erdaraz dihardutenak baino lan baldintza eskasagoetan ari dira lanean: behin behineko kontratuak ugaltzen ari dira; asignatura edo irakasgai ezberdin | gehiago eman behar izaten dituzte; frankotan, gainera, irakasgai desberdin gehiago izateaz gain, bi hizkuntzatan eman behar izaten dituzte; halaber, euskarazko testuliburu eta material falta handiagoa izaten dute. | |
2007 | ||
Eta horrek benetako txip aldaketaekarri behar du komunikazioan ari garenontzat. Gaur egun, ez da nahikoa esateazenbat diru irabazi duen enpresak, hori baino zerbait | gehiago eman beharra dago.Hurrengo pausoak eman behar dira; aurten zenbat diru irabazi dugun bai, bainabaita lan-taldearen kudeaketa txukun bat egiteko zer egin dugun ere, zenbatlanpostu sortu ditugun, lanpostu horiek zer nolako ezaugarriak dituzten. Era horrelako galderei ere erantzun egin behar diegu eta hor, komunikazioaren ikuspegitik, oso jarrera aktiboa eduki genezake. | |
2009 | ||
Ez nuen nahi, soilik... ia, behartu egin nidutenkasik eh?. ba. bai, aldatu beharra zegoen, aldaketa bat nahi zuten eta tira, eta.eta nik ez nuen nahi. ez nuen nahi oso lanpetuta nengoelako, gauza asko egitennituelako, eta nik uste dut federazio baten ardura hartzeko, orduak eman behar direla, orduak. Eta ez bakarrik. denbora librea izan arren., eman behar duzu. zera bainaordu | gehiago eman behar dira.» | |
taulen eguneraketa oztopatzen du, eta kongestioak sorrarazten ditu. Alde batetik, bideratzaileek trukatu behar duten informazio kopurua ikaragarria denez, bideratzaileek datagramak bideratzen baino denbora | gehiago eman behar dute trukaketa horiek egiten. Beste alde batetik, datagrama bakoitza prozesatzeko taularen bide guztiak miatu behar direnez (maskara luzeenaren araua erabiltzearren), datagrama bakoitzaren prozesatzeko denbora luzatzen da, horrekin batera prozesatzeko zain dauden datagrama ilarak handituz. | |
2011 | ||
12 urtekoa Messenger en dago eta beldur naiz; izan ere, ez dizkiogu gauzak behar bezala esplikatu. Sare horien erabilerari buruz argibide | gehiago eman behar zaizkie, pasahitzaren erabilerari buruz, adibidez. Gertatzen dena da ni neu ere ez naizela oso trebea kontu horietan. | |
2015 | ||
Orokorrean, eredua berriroere aditu bati erakutsiz gero, erraza da faltsua dela identifikatzea. Baina modelatze prozesuan bertanfaltsua dela identifikatzeko, ezagutza | gehiago eman behar zaio sistemari. Horrek haserako ezagutzamailaren arazoa dakar, hau da, zenbat ezagutza izan behar du haseratik ikasketa sistema batek? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gehiago | 6 (0,04) |
Lehen forma
gehiago | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
gehiago eman | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
gehiago eman behar | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |