Emaitzak: 3
2011 | ||
—Badakin nolakoak diren artistak. Ni haren gainean nengoan, eta uste ninan bere nortasun artistikoa | garatzen ez niola uzten, zama bat izan nintzela harendako, eta beldur nindunan, haren ondoan egonik, ez ote nintzen halako zapaltze sentimental larri bat gertatuko, musikaz haragokoa. Baina ez. | |
2017 | ||
Neuromito ezagunen artean aurki daitezke, besteak beste," umeak inteligentzia mugagabea du"," burmuinaren %10a baino ez dugu erabiltzen"," umeak esponjak dira", eta" umearen lehenengo urteak kritikoak dira". Alabaina, egun, soberan dakigu umeen inteligentzia ez dela mugagabea, baita burmuinaren eremu guztiak erabiltzen ditugula, baina horren da lasaigarria pentsatzea gure seme alabak jenioak direla potentzian eta | garatzen ez badute gaitasun hori, irakaslearen ezgaitasunagatik da, noski; beste mitoei dagokienez, egia bada ere burmuina plastikoa dela, egun badakigu bizitza osoan zehar mantentzen duela gaitasun hori eta, horrenbestez, lehenengo urteak ez direla horren garrantzitsuak ez akademikoki bederen; bai afektiboki, ordea. Gauzak horrela, metodo pedagogikoak ez dira benetakoak edo onak berritzaileak izate hutsagatik, berritzaileak dira benetan onak direlako; eta metodoak benetan dira onak ume eta gazte bakoitzari behar duena eskaintzen diotenean, ez berriak izateagatik. | |
2021 | ||
Baliteke neuromito guztien artetik ezagunena burmuinaren% 10 erabiltzen omen dugula esaten duena izatea —eta, horrenbestez, burmuina bere osotasunean erabiltzeko gai bagina, benetako supergizakiak izango ginateke— Gamo eta Trinidad bezalako ikerlariek erakutsi bezala, burmuina bere osotasunean erabiltzen dugula argi geratu da, uneren batean aktibatzen baitira gure burmuineko eremu guzti guztiak. Parapsikologiak, New Age mugimenduak eta bestelako korronte batzuek onartu eta erabili badute, benetan gezur terapeutiko ederra delako baino ezin da izan, une oro ezberdina eta berezia delako ideiarekin bat egiten baitu, umearen potentzial mugagabea askatzen lagundu beharra dagoelako ideiarekin —umeak ez badu potentziala | garatzen ez da umearen erruagatik, irakaslearen ezgaitasunagatik baizik, noski— Ikerlarien ustez, aspaldi zabaldu den neuromitoaren sorburua orain gutxira arte burmuinaren% 10 soilik mapeatuta edo ikertuta zegoela izan daiteke; egun, berriz, garunaren osotasuna mapeaturik, ez dago zalantzarik: bere osotasunean erabili ohi dugu eta, hortaz, ez dago garatu beharreko aparteko potentzialitate miragarririk; burmuinaren malgutasuna zalantza ezina bada ere, bere mugak ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
garatzen | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
garatz ez ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |