Emaitzak: 9
2010 | ||
2005 urtean argitaratu zituen HGH taldeak bere ikerketa lanen lehen albistea (Basterretxea; Idoiaga; Zarandona; eta Ramírez de la Piscina, 2005). Bertan azaldu genuen | ezen Euskal Herriko gazteak komunikazio teknologia berrienetako aparatu ugariren jabe direla, teknologia horiek eskura izateak ahalbidetzen diela gure gazteei lehenago ez bezalako kontsumo maila potentziala edukitzea kultura industrien produktuen artean. Gazteek eurek aitortzen zigutenez, beharrezkoak dira teknologia horiek euren bizitzarako, eta euren azturak ere baldintzatuta daude aparatu horien erabilera dela-eta. | |
Laburbilduz esan daiteke | ezen Euskal Herriko eskola gazteak ez dakiela ikus entzunezko lengoaiaren ez gramatikarik ezta erretorikarik ere. | |
Ikus entzunezko produktuen dimentsio estetikoaren azalpenari erreparatuz gero, ikusten dugu | ezen Euskal Herriko nerabeek eta gazteek ez dutela asko balioztatzen dimentsio hori. Eta hori horrela da: | |
Ohiko azterketa akademiko baten emaitzak balira 8 grafikoak azaltzen dituenak, erraz asko ikusiko genuke | ezen Euskal Herriko ia eskola gazte bakar batek ere ez zukeela gaindituko froga. Izan ere, inkestatutako eskola gazteen hamar gazteen artetik bederatzik baino gehiagok ez baitu lortu atera zitzakeen puntuen erdia, bostetik behera geratu baita. | |
AHULA DELA KOMUNIKAZIOAREN GAINEKO GAITASUNA ETA ALFABETIZAZIOA GURE GAZTEEN ARTEAN. Balizko ohiko azterketa akademiko baten emaitzetara ekarriko bagenu landa lanak eman digun informazioa, esan genuke | ezen Euskal Herriko eskola gazteen artean hamarretik hiru baizik ez dela hurbiltzen aprobatura (ikus 9 taula). | |
2011 | ||
urtean argitaratu zuen HGH taldeak bere ikerketa lanen lehen albistea. Bertan azaldu genuen | ezen Euskal Herriko gazteak komunikazio teknologia berrienetako aparatu ugariren jabe direla, teknologia horiek eskura izateak ahalbidetzen diela gure gazteei lehenago ez bezalako kontsumo maila potentziala edukitzea kultura industrietako produktuen artean. | |
Ikerketaren emaitzak kontuan hartuta, erraz asko esan genezake | ezen Euskal Herriko helduen populazioa analfabetoa dela ikus entzunezkoen munduan, guk diseinatu ditugun sei parametro horien arabera, noski. | |
Ohiko azterketa akademiko baten emaitzetara ekarriko bagenu Euskal Herriko eskola komunitatea informazio eta komunikazio teknologien zurrunbiloan deitu diogun atalean esandako guztia, esan genuke | ezen Euskal Herriko eskola gazteen artean (14 urte bitartekoak) hamarretik hiru baizik ez dela hurbiltzen aprobatura. | |
2018 | ||
" Neska batek hostal modura jarria zeukan bere etxea, eta gela bat couchsurfing eko erabiltzaileentzat gordea zuen. Esperientzia paregabea izan zen, eta hain eskertuta sentitu nintzen, | ezen Euskal Herrira itzultzean nire etxea besteen eskura jarriko nuela erabaki bainuen". Esan eta egin: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
ezen | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ezen euskal | 8 (0,05) |
ez euskal | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ezen euskal herri | 8 (0,05) |
ez euskal herri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |