2002
|
|
edozein dela ere, legez kontrakoa, beste pertsona bati kalte egiten diona eta oinazea edo errua eragiten duena. Nahita edo axolagabekeriaz egindako beste bati kalte egiten dion gizakiaren
|
ez
zilegitasun oro betebehar_ iturria da. Epaitu beharreko jokabideak hainbat baldintza bete behar ditu:
|
2003
|
|
Eskariaren oinarria Eskaeraren funtsezko oinarria ideia hau zen: Danonek Lehia Desleialaren Legean aurreikusitako
|
ez
zilegitasun bat izan zuen, kontsumitzaile espainiarra engainatzera eraman baitzuen, «jogurt greko» izenarekin merkaturatutako produktuaren jatorriari zegokionez, eta sinetsarazi zion produktua herrialde hartakoa zela, berez ez zenean. Engainatzeko erabili ziren tresnak, alderdi demandatzailearen arabera, produktuaren izena, produktuaren etiketan irudiak eta koloreak erabiltzea eta produktua merkaturatzeko kanpaina izan ziren.
|
|
2 Hortaz, legearen arabera eratutako botereei men egiteko betebeharra lehenengo legearen ondorio da, Jainkoak ezarri baititu botere horiek; gisa bertsuan, norbaiti kalte egitearen
|
ez
zilegitasuna edota bakoitzari berea emateko betebeharra bigarren legearen ondorio dira; azken buruan, lege horiek guztiak funtsezkoak direnez gizarte ordenari begira, esan ohi da legeok benetan aldaezinak direla, eta, izan ere, halaxe da. Gauza bera esan daiteke ordena horri begira eta lehenengo bi legeen ondoriozko betebeharrei begira oinarrizkoak diren beste erregela berezi guztien inguruan.
|
2004
|
|
...ekatsua ezarri du arau horien bidez. Araubide horrek ahalbidetzen du, batetik, hartzekodun betearazleak duen eskubidearen babes eragingarria, aurka jartzeko eta eteteko aurretiaz aipatu arrazoien zerrenda mugatuarekin, baina, zerrenda horrek hutsaltzen ez duela betearazpen tituluaren eragingarritasuna; eta, bestetik, araubide horrek ez du zordun betearazia defentsa bideez gabetzen, betearazpenaren
|
ez
zilegitasun kasurik astunenetan.
|
|
Arazo hori auzitegiak ere eragin dezake ofizioz, eta berori epaiketa ekitaldian ebatziko da, edo, hitzezko epaiketa bada, ikustaldiaren hasieran, frogaldia hasi aurretik. Horretarako, alderdiek esan beharrekoa entzungo da, eta, hala denean, ekitaldian gauzatuko dira
|
ez
zilegitasunari buruzko froga egoki eta erabilgarriak.
|
|
Halere, delitu itxurako egitateak ikertzeko auzi kriminala erabakitzeko badago, eta egitateok, egiazkoak izanez gero, tituluaren faltsutasuna nahiz deuseztasuna, edo betearazpen aginduaren baliogabetasuna nahiz
|
ez
zilegitasuna badakarte, orduan auzi horretako auzitegi eskudunak betearazpena etetea aginduko du, alderdiak eta Fiskaltza entzun ondoren.
|
|
Aurreko bi artikuluek aipatu kasuetatik at, kapitulu honek aipatu prozeduraksuna edo betearazpen aginduaren baliogabetasuna nahiz
|
ez
zilegitasuna. eten egingo dira, bakarrik, zigor arloko epaitu aurrekotasunaren ondorioz. Horitate horrek dakarrela tituluaren faltsuta gertatuko da, lege honen 569 artikuluan xedatutakoaren arabera egiaztatzen bada auzi kriminala dagoela delitu itxurako egitateetatik edozeinen inguruan, eta egi
|
2005
|
|
Hala ere, garrantzitsua edukia da eta Anoetako proposamenarekin ados dagoenak luke gaur arrazoirik aurkitu ETAren jarraipena defenditu ahal izateko. Negoziazio bikoitzaren teoria da, hain zuzen, ETAren
|
ez
zilegitasun politikoaren adierazle nagusia. Gure gizarteko arazo politikoen eztabaida eta soluziobideak herri honen ordezkaritza demokratikoa duten alderdien esku utzi behar bada, utzi behar den bezala, eta erakunde armatuak langintza horretan ez badu esku sartzerik, garbi dago ETAren beharrik ez dutela somatzen Anoetako proposamenarekin ados daudenek.
|
|
Beste alde batetik, arauketa orekatua nahi da, ondoko bi atalak aldi berean kontuan hartzen dituena: batetik, orotariko
|
ez
zilegitasuna zigortzen duen administrazio poliziaren lana, eta, bestetik, ondasun higiezinen trafikoan izan beharreko segurtasuna, batez ere Erregistroaren zehaztasunaren bidez lortzen dena.
|
2006
|
|
Epaitutako publizitate ekintzaren arau urratzea zehaztuko duen ebazpenak gutxienez honako erabaki hauetakoren bat du175: a) Epaitutako publizitatearen
|
ez
zilegitasuna adieraztea; b) Iragarleari publizitatea behin betiko kentzeko edo hura zuzentzeko agindua ematea; c) Ohartaraztea; d) Ebazpena zuzendaritza batzordeak erabakitzen duen moduan zabaltzea, epaimahaiaren ustez, gaia larria den kasuetan.
|
2007
|
|
Bestalde, elkarteen
|
ez
zilegitasun penala muga gaindiezina da elkartzeko eskubidea babesteko. Ez zilegitasun hori definitzea zigor legeriari dagokio.
|
|
Elkartearen eraketan
|
ez
zilegitasun penalaren zentzuzko zantzuak atzematen direnean, organo eskudunak ebazpen zioduna emango du, eta agiri guztiak bidaliko zaizkio Fiskaltzari edo jurisdikzio organo eskudunari. Orobat, inguruabar hori elkarte interesdunari komunikatuko zaio.
|
|
Elkartearen jardunean
|
ez
zilegitasun penalaren zentzuzko zantzuak atzematen direnean, organo eskudunak ebazpen zioduna emango du, eta agiri guztiak bidaliko dizkio Fiskaltzari edo jurisdikzio organo eskudunari. Halaber, organo eskudunak inguruabar hori komunikatuko dio elkarte interesdunari.
|
|
(§13 30.4) (e) Elkartearen eraketan
|
ez
zilegitasun penalaren zentzuzko zantzuak atzematen direnean, organo eskudunak ebazpen zioduna emango du...
|
|
Azken artikulu horretan, eutsi egin zaio aurreko legeak jasotako xedapen bati. Xedapen horren arabera, alderdi politiko baten inguruan
|
ez
zilegitasun penalaren zantzuak daudenean, munikazioa eginda, alderdi hori legea alderdi hori eratu eta Erregistroan inskribatzeko unean, zigor arloko epaileak adieraz dezake, Fiskaltzak hala eskatuta, eta horretarako aldez aurretik Barne Arazoetarako Ministerioak koren aurkakoa dela eta, beraz, inskripzioa bidegabea.
|
|
2 Aurkeztutako agiriek ondorioztatzen dituztenean alderdi politikoaren inguruko
|
ez
zilegitasun penalaren zentu hogei eguneko epean, ebazpen oinatzuzko zantzuak, Barne Arazoetarako Ministerioak Fiskaltzari emango dio horren berri, aurreko artikuluak aiparridun baten bidez; ebazpen horrekin batera joan behar dira zantzu horiek atzemateko dauden froga osagaiak.
|
|
Fiskaltzak erabakiko du, aurreko paragrafoko komunikazioa jaso eta hogei eguneko epean, zigor jurisdikzioan kasuan kasuko akzioak egikaritzea ala komunikazioa Barne Arazoetarako Ministerioari itzultzea, inskripzioa osa dadin. Fiskaltzak erabaki hori hartuko du, har bestekoak diren ala ez kontuan har
|
ez
zilegitasun penalaren zantzuak betuta.
|
|
Fiskaltzari komunikazioa igortzearen ondorioz, aurreko artikuluaren 2 paragrafoan jaso epea eten egingo da. Epea etenda egongo da, Fiskaltzak Barne Arazoetarako Ministerioari
|
ez
zilegitasun penalaren behar besteko arrazoiak ez atzematea oinarri duen komunikazioa itzuli arte, edo zigor arloko epaileak ebazpena eman arte, inskripzioaren bidezkotasunaren inguruan edo, hala denean, kautela neurri gisa, inskripzioa egiteko epea behin behineko izaerarekin hastearen inguruan. Igorpen hori eta inskripzioa egiteko epea etetea berehala jakinaraziko zaizkie sustatzaile interesdunei.
|
|
Erakunde eskatzailea ez denean lege honen aplikazio esparrukoa edo erakunde horrek ez duenean elkartearen izaera, Administrazioak ukatu egingo du erakunde horren inskripzioa kasuan kasuko elkarteen erregistroan, eta eskatzaileari adieraziko dio zein den erakunde horren inskripzioa egiteko erregistro edo administrazio organo eskuduna. Inskripzio prozedura eten daiteke soil soilik elkartearen eraketan
|
ez
zilegitasun penalaren zantzuak atzematen direnean. Kasu horretan, organo eskudunak ebazpen zioduna emango du, eta agiri guztiak bidaliko zaizkio Fiskaltzari edo jurisdikzio organo eskudunari; administrazio prozedura eten egingo da, ebazpen judizial irmoa eman arte.
|
|
delituren bat egitea helburu dutenak, edo, eratu ondoren, delituren bat egitea sustatzen dutenak, bai eta, modu antolatu eta koordinatuan, behin eta berriz, faltak egitea edo egin daitezen sustatzea helburu dutenak ere; banda armatu, antolakunde edo talde terroristak; helburu zilegia badute ere, helburu hori lortzeko indarkeriazko bideak edo nortasuna aldarazteko nahiz kontrolatzeko bideak erabiltzen dituztenak; izaera paramilitarreko antolakundeak; pertsona, talde edo elkarteen aurkako bereizkeria, gorrotoa edo indarkeria sustatzen dutenak, horien ideologia, erlijio edo sinesmenen zioz, edo horien kideen edo horietako baten etnia, arraza edo nazio, sexu, sexu joera, familia egoera, gaixotasun edo elbarritasunaren zioz. Kasu honetan, arazoa da elkarteak eta ez kideren batek izan behar dituela jokabide horiek, eta beti ez da erraza zehaztea
|
ez
zilegitasun penalaren egilegoa elkarteko kideei dagokien edo elkarteari berari. Aurretik ikusi dugunez, kasu bakar honetan, elkartea Elkarteen Erregistroan inskribatzeko eskatu ondoren Erregistroak inskripzioaren administrazio prozedura eten dezake, eta agiri guztiak Fiskaltzari edo jurisdikzio organo eskudunari igorriko dizkio?, ez zilegitasun penalaren inguruan ebazpen judizial irmoa eman arte (EOLOren 30.4 art.).
|
|
Kasu honetan, arazoa da elkarteak eta ez kideren batek izan behar dituela jokabide horiek, eta beti ez da erraza zehaztea ez zilegitasun penalaren egilegoa elkarteko kideei dagokien edo elkarteari berari. Aurretik ikusi dugunez, kasu bakar honetan, elkartea Elkarteen Erregistroan inskribatzeko eskatu ondoren Erregistroak inskripzioaren administrazio prozedura eten dezake, eta agiri guztiak Fiskaltzari edo jurisdikzio organo eskudunari igorriko dizkio?,
|
ez
zilegitasun penalaren inguruan ebazpen judizial irmoa eman arte (EOLOren 30.4 art.).
|
|
Bestelako gaiak ezin dira baloratu, esaterako ideologia, aldarrikatutako helburuak, etab., hau da, betekizun formalen egiaztapena deitu izan dena egiten da. Horrenbestez, Barne Ministerioak aurkeztutako dokumentazioan
|
ez
zilegitasun penalaren arrazoizko zantzurik ikusten ez badu, alderdia erregistroan jasoko du. Dokumentazioan akats formalak edo proposatzaileen gaitasun gabezia hautemango balu, interesdunei jakinaraziko die, horiek akatsak konpon ditzaten, eta bitartean, izena emateko epea eten egingo da.
|
|
Zantzu horiek ez daudela jotzen badu, dokumentazioa Erregistrora itzuliko du izen ematea egin dadin. Aitzitik, zantzuak badirela jotzen badu, kasuan kasuko akzioak egingo ditu zigor jurisdikzioan, eta bertan erabakiak zilegitasun edo
|
ez
zilegitasun penala dagoen erabakiko da; erabaki horrek Erregistroan dagokion ondorioa izango du.
|
2009
|
|
Auzitegiak ezarri duenez, kondenatuak desoreka emozionala oldarkorrak markatutako nortasuna dauka, baina bere jarreraren
|
ez
zilegitasuna ulertzeko ahalmena badu.
|
2010
|
|
Izan ere, ETA jaio aurretik arazo politikoa zegoen, eta bera egonda ez da desagertu, eta bera desagertu ondoren ere arazoa politikoa izango da. Areago, ETAk ez du arazoa konpontzeko gaitasunik
|
ez
zilegitasunik. Herriak izan dezake gaitasuna zilegitasuna badauka, beraz, eman diezaiola aukera hori.
|
2011
|
|
Botere harremanei darien berezko zilegitasun, naturalaz? ari naiz noski, botere hegemonikoak gauzak naturaltzeko daukan mirariaz,
|
ez
zilegitasun etikoaz edo moralaz. Hegemoniaren logikapean ezarrita datorren ordenak ez baitu asertibitatearen dialektika onartzen.
|
2012
|
|
Elkarte baten izenean edo beraren kontura, arma, munizio edo lehergailuen gordailuak delitu egiteko asmoz ezartzen badira, epaileak elkarte horren
|
ez
zilegitasuna adieraziko du eta, horren ondorioz, elkarte hori desegin egingo da.
|
|
3 Egitate baten
|
ez
zilegitasunari buruzko oker gaindiezina egon eta egitate hori arau hauste penala bada, orduan, okerrak erantzukizun kriminala baztertuko du. Okerra gaindigarria bada, delituari dagokion zigorra baino gradu bat edo bi gutxiagokoa ezarriko da.
|
|
Epaitutako publizitate ekintzaren arau urratzea zehaztuko duen ebazpenak gutxienez honako erabaki hauetakoren bat du205: a) epaitutako publizitatearen
|
ez
zilegitasuna adieraztea; b) iragarleari publizitatea behin betiko kentzeko edo hura zuzentzeko agindua ematea; c) ohartaraztea; d) ebazpena zuzendaritza batzordeak erabakitzen duen moduan zabaltzea, epaimahaiaren ustez, gaia larria den kasuetan.
|
|
29/ 2009 Legeak eragindako erreformak bere bertuteen artean du publizitate ez zilegiaren eta lehiaketa desleialaren aurrean xedatutako lege ekintzen erregimenaren bateratzea. Publizitate
|
ez
zilegitasunak, oro har, konkurrentzia haustetzat hartzen dira eta Publizitatearen Lege Orokorraren prozesu konponbideen berezko erregulazioa ezabatzen da.
|
|
Ekintza deklaratzailearen objektua da demandatuaren jokaera baten azterketa, demandatzaileak eskatuta, eta haren izaera desleialaren zehaztapen judiziala, zentzu horretan demandatua prestazio zehatz bat betetzera kondenatu gabe, hori bidezko erabakia izango da 32 artikuluan aurreikusitako akzioetatik beste edozein pilatzen denean. Demandatua, beraz, kondenatua da
|
ez
zilegitasunaren deklarazioa onartzera, besterik ez. Deklarazioak konkurrentzia ordenaren hauste baten existentziari egin behar dio erreferentzia, eta, horrenbestez, guztiz juridikoa den edukia du.
|
|
ekintza edo portaera desleialaren existentzia eta demandatzailearen interes legitimoa. Horrela, alde batetik, konkurrentzia
|
ez
zilegitasun baten aurrean egon behar dugu edo izandakoaren aurrean, zeina demandatzaileak alegatu eta frogatu behar duen, epaile batek berretsi dezan, bere gauzatzearen probabilitatearen froga nahikoa ez delarik. Bestalde, beharrezkoa da demandatzailearen eta ez zilegitzat hartu nahi den jokaeraren arteko harreman bat egotea, haren interes ekonomikoak zuzenean kaltetuak edo mehatxatuak aterako direlarik jokaera desleialarengatik demanda ezartzeko momentuan.
|
|
Ez da etete ekintzarekin nahastu behar, ez baitoa zuzenduta
|
ez
zilegitasun publizitarioaren etetea lortzera ezta geroko errepikapena eragoztera ere. Haren helburua da ez zilegitasun publizitarioak eragindako kalteak ezabatzea.
|
|
Ez da etete ekintzarekin nahastu behar, ez baitoa zuzenduta ez zilegitasun publizitarioaren etetea lortzera ezta geroko errepikapena eragoztera ere. Haren helburua da
|
ez
zilegitasun publizitarioak eragindako kalteak ezabatzea. Lortu nahi da, beraz, epaileak demandatua kondena dezan bere jardueraren ondorio kaltegarriak ezabatzera.
|
|
Lortu nahi da, beraz, epaileak demandatua kondena dezan bere jardueraren ondorio kaltegarriak ezabatzera. Eman litekeen demandaren balizko baieste epaiaren eraginkortasunerako, demandatzaileak demandan neurri egokiak proposatu lituzke,
|
ez
zilegitasun publizitarioak eragindako ondorio maltzurrak ezabatzeko.
|
|
Legitimazio pasiboari dagokionez (Lehiaketa Desleialaren Legearen 34 artikulua), publizitatearen arloan ekintzak ezarri behar dira
|
ez
zilegitasun publizitarioa egin, agindu edo haren egitean lagundu duenaren aurka. Beraz, demandatua izan daiteke:
|
|
Beraz, demandatua izan daiteke: iragarlea, beti; publizitate agentzia, bere kasuan eta
|
ez
zilegitasun publizitarioa berari leporagarria egiten zaion neurrian; edo hedabideari, baita bere kasuan eta leporagarria egiten zaion neurrian ere. Horietatik inork du baztertu, banatu edo mugatu leporagarri egiten zaion erantzukizuna, zentzu horretan dagoen lege debekua dela eta (PLOren 11 artikulua).
|
|
Dena den, eta haren aplikazio eremu zorrotzaren barruan, ezin da ukatu Publizitatearen Lege Orokorraren 3.d) artikuluaren erabilgarritasuna. Hain zuzen, produktu edo zerbitzu zehatzen publizitatea erregulatzen duen araudi gehienak izaera administratiboa du; beraz, haren urratzeak, printzipioz, izaera horretako
|
ez
zilegitasuna eragingo du. Arlo horretan, Publizitatearen Lege Orokorraren 3.d) artikulua da baimentzen duena urratze haiek, era berean, ez zilegitasun zibiltzat hartzea.
|
|
Hain zuzen, produktu edo zerbitzu zehatzen publizitatea erregulatzen duen araudi gehienak izaera administratiboa du; beraz, haren urratzeak, printzipioz, izaera horretako ez zilegitasuna eragingo du. Arlo horretan, Publizitatearen Lege Orokorraren 3.d) artikulua da baimentzen duena urratze haiek, era berean,
|
ez
zilegitasun zibiltzat hartzea. Ondorioz, produktu edo zerbitzu zehatzen publizitatea erregulatzen duen araudian ezarritakoa urratzen duten publizitate iragarkien kalifikazioak ez zilegitasun zibil gisa honako eragin hau izango du:
|
|
Arlo horretan, Publizitatearen Lege Orokorraren 3.d) artikulua da baimentzen duena urratze haiek, era berean, ez zilegitasun zibiltzat hartzea. Ondorioz, produktu edo zerbitzu zehatzen publizitatea erregulatzen duen araudian ezarritakoa urratzen duten publizitate iragarkien kalifikazioak
|
ez
zilegitasun zibil gisa honako eragin hau izango du: publizitate iragarki horiek ez direla bakarrik geratuko izaera berezia duen araudian aurreikusitako administrazio izaera duen erregimen zigortzailearen menpe, baita lehiaketa desleialaren arloan akzio zibilen menpe ere.
|
|
Aurresuposamendu horren arabera, legegileak adierazten du badaudela produktu batzuk beren publizitate aurkezpena egiteko emakumearen gorputza erabiltzea dakartzatenak, nahiz eta erabilitako irudiengatik emakumearen gorputzak hartzaileen arreta bereganatu eta publizitatearen amua izan. Hori delaeta, legegileak 3.a) artikuluan aurreikusitako
|
ez
zilegitasunaren aplikazio eremua murriztu egiten du, haren aplikazioa aurreikusiz soilik erabilitako irudiaren eta iragarritako produktuaren artean inolako loturarik ez dagoen hipotesietarako. Horrenbestez, emakumearen gorputza ezinbestean erabili behar bada produktu jakin batzuen publizitatea egiteko, produktu horien publizitatea ez da Publizitatearen Lege Orokorraren 3.a) artikuluaren aplikazio eremuan sartuko, nahiz eta emakumearen gorputza izan kontsumitzaileen arreta bereganatzeko amua.
|
|
SEAT, S.A.» arazoan. Ebazpen horretan baieztatzen da hiru direla jaso behar diren elementuak publizitate iragarki bat Publizitatearen Lege Orokorraren 3.a) artikuluaren
|
ez
zilegitasunaren lehen suposamenduan egon ahal izateko: emakumearen gorputz osoa edo gorputz zatiak erabiltzea konnotazio erotikoekin eta publizitatearen zati erakargarri gisa; emakumearen gorputza objektu soiltzat aurkeztea, publizitate akzioan inolako parte hartzerik gabe; eta, aurkeztutako emakumearen irudiaren eta iragarritako produktuaren arteko lotura ez osoa:
|
|
Lehia Desleialaren Legearen 4 artikuluak (klausula orokorra deritzogu), ikusi dugun bezala, behartu egiten du hartzaileen profila zehaztera jokaera baten leialtasuna edo desleialtasuna zehazteko garaian. Arauaren derrigorrezko irizpide hori biziki garrantzitsua da engainuzko jokaeren izaera zehazteko unean; izan ere, hartzailearen ezaugarriak kontuan hartzea halabeharrezko azterketa izango baita
|
ez
zilegitasuna mugatzeko.
|
2013
|
|
Herri honek biktimei zor diena hauxe da: kaltearen injustizia aitortzea
|
ez
zilegitasuna eta elkartasuna adieraztea, egia eta justiziaren bitartez. Baina gizarte honek ezin die elkarbizitzari eta etorkizunari uko egin:
|
2014
|
|
Lorpena, gaur inork ez duelako defendatzen indarkeriaren balioa eta, nolabait, kaltearen injustizia eta
|
ez
zilegitasuna aitortzen delako. Lorpena, ideia guztiak lehiatuko direlako jokaleku politikoan inolako mehatxurik gabe.
|
|
Modernitateko gizarteek ez dute sexua ezkutatu, inondik inora; kontrara, sexuaz hitz egiten saiatu izan dira. XVIII. mendeko gizarteek sexualitatearen zilegitasua eta
|
ez
zilegitasunaren arteko mugak ezartzen badituzte ere, XIX. mendeko gizarte burgesa perbertsioa ren gizartea bilakatzen da.
|
2016
|
|
Estimuluak sortzeko tekniken bitartez pertsonengan eragin dezakeena da, euren subkontzientean produktu edo zerbitzu jakin baten kontsumitzeko beharra sortuz. Halere, jarduera horiek egiaztatzea oso zaila da eta ez dago ustezko
|
ez
zilegitasun honi men egin dion epai juridikorik.Adingabeak erostera bultzatzen duen publizitatea, euren esperientzia eza edo sineskortasuna esplotatuz. Gainera, adingabekoei zuzendutako publizitateak argi utzi ditu produktuaren ezaugarriak, segurtasuna eta haurrak izan behar dituen gaitasun eta trebetasunak; kalterik hartu gabe edo beste edonori kalterik eragin gabe erabil ditzaten.Publizitate desleiala, publizitate engainagarria eta publizitate erasotzailea.170Azken horiek lehiakortasun desleialeko jardueren izaera daukate eta Lehiakortasun Desleialari buruzko urtarrilaren 10eko 3/ 1991 Legean agertzen dira: Publizitate desleialak lehiakideen izen txarra eman, iraindu edo mesprezatzea bilatzen du.
|
2022
|
|
Ordena konstituzionalaren zirrikituak ulertzeko modu horren arabera (hori izango da 4 kapituluan jorratuko dudan alderdi nagusia), agintaritza politiko bakar batek ez du ez modurik
|
ez
zilegitasunik subiranotasun osoa berak bakarrik erabiltzeko, eta halaxe ezarri zuen Lord Actonek" nazionalitateari" buruz idatzi zuen tratatuan, non esaten baitzuen batasunaren teoria batek, askatasunaren teoria baten desberdintzat jotzen zuena, despotismora eta iraultzara daramala eta, aitzitik, autogobernua hartu litzatekeela aintzat.
|