Emaitzak: 4
2016 | ||
Saving languages, hizkuntzak biziberritzeko argibideak finkatzen dituen liburuan, Grenoble eta Whaley (2007, 26) egileek hizkuntza biziberritzeko egitasmoen ebaluazioak duen garrantzia azpimarratzen dute etengabe. Izan ere, egitasmo oro testuinguru, behar eta baliabideetara egokitu ezean, finkatutako helburuak | ez lortzera bideratuta dago. Honen harira, urte honen hasieran abian jarri da PuntuEUS Fundazioaren 2020 Plan Estrategikoaeta Euskaltzaindiko kide ziren aurreko bi lehendakariei jarraipena emanez, Iñaki Goirizelaia izango da PuntuEUS Fundazioaren lehendakari berria, EHU ren izenean. | |
Ez dut uste halakorik falta izan dugunik hala ere azken 40 urtean (batez ere Hegoaldean). Eta lekuan lekuan lortu duguna baino gehiago | ez lortu izana, ez dut uste izan denik lurralde bakoitzeko herritar sektore euskaltzaleak ez dizkiegulako gobernuei gure eskaerak garbi ezagutarazi. Ezta seguru asko botereen kontrako manifestazio faltaz, hain gustukoak sektore antisisteman, eta bitxiki gure gobernu aldekoenen kontra antolatuak maizenik?. | |
proportzio esanguratsurik. Besteak beste, ondorio zuzen hori du oraindik | ez lortu izanak euskara derrigorrezko irakaskuntzan inolako mailatan zabaltzea, eta EAEn eta Nafarroa Garaiko eremu euskaldunaren aldean, ikaragarria da hauetan euskara hitzik ere ulertzen ez duen zeinahi adinetako herritar kopurua. Nahiz konpromiso pertsonala guztietan dugun nahitaezko. | |
2021 | ||
Berriki egindako hainbat metaanalisitan ere, ez da baieztatu kontrol exekutiboa eskatzen duten ariketetan elebitasunak eraginik duenik (Donnelly et al. 2019; Lehtonen et al. 2018). Esperimentuetan erreplikaziorik | ez lortzeaz gain, elebitasunaren abantailaren eztabaidan ikuspegi kritikoa hartu dutenek hainbat puntu jarri izan dituzte zalantzan: datu estatistikoen analisien egokitasuna (Paap et al. 2014) eta argitalpen akademikoek estatistikoki esanguratsuak diren emaitzak argitaratzeko izaten duten joera (De Bruin & Della Sala 2019), besteak beste. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 4 (0,03) |
Lehen forma
ez | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ez lortu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ez lortu bideratu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |