2004
|
|
Alonsoren esanetan, eskaintzaz baliatu nahi izan zuten erabiltzaileek murrizketa eta muga handiak izan zituzten txartelak erostean, hala nola larunbateko gaua destinoko igandera igaro beharra, gehienez ere 10 eguneko egonaldia, kontratazioa 4 egun lehenago egin beharra eta tasak eta zergak ez zeudela sartuta. UCE Asturiasko bozeramaileak zehaztu zuenez, muga horietako bat ere
|
ez
zegoen publizitatean, nahiz eta promozioa erabiltzeko baldintza erabakigarriak izan.
|
2006
|
|
Kasu horietan guztietan, komunikazio prozesu osoari dagokio lege haustea, hau da, edukiari zein komunikazio formari. Nahiz eta publizitatearen jokaera hori
|
ez
dagoen publizitate mezuarekin zuzenean erlazionaturik, publizitate kontratuetan eta gainerako negozio juridikoetan eragina izango du (De la Cuesta, 1995: 131; Santaella, 2003:
|
|
Beraz, komeni da bereiztea «publizitate kontratazioa» eta «publizitate agatik egiten den kontratazioa», publizitate trafikoarengatik sortzen den negozio harreman oro
|
ez
baitago publizitatearen araudiaren menpe. Lehen terminoaren irismena mugatuagoa da, izen horren azpian, soilik publizitate komunikazioarekin erlazionaturiko kontratuak hitzartzen dituzten publizitate subjektuak biltzen dira.
|
|
Nahiz eta PLOren 9 artikuluak esplizituki ezarri legean aurreikusita
|
ez
dauden publizitate jarduerak badirela, publizitate kontratazioari buruzko arauak publizitate jarduera guztiei aplikatzen zaizkie, baita 2 artikulutik kanpo daudenei ere (horien helburua kontratazioa sustatzea ez bada ere). Horregatik, esan beharra dago kontratazioaren ikuspuntutik PLO soilik «orokorra» dela, hedabide eta agentzien ohiko zerbitzuak behar dituen edozein hedapeni aplikatzen baitzaio, nahiz eta mezua publizitatezkoa ez izan.
|
|
Konponbide klasiko gisa, zuzentzekoak oso hurbil du etetekoa, publizitatea egiteko debekua baitakar, legez kontrako elementua kontserbatzen duen bitartean. Dena dela, irismen txikiagoa du eta, debekua
|
ez
dagokio publizitate osoari, elementu bati edo batzuei baizik. Era berean, badago etetekoarekiko beste diferentzia bat eraginkortasun urria dakarrena:
|
2012
|
|
Kasu horietan guztietan, komunikazio prozesu osoari dagokio lege haustea, hau da, edukiari zein komunikazio formari. Nahiz eta publizitatearen jokaera hori
|
ez
dagoen publizitate mezuarekin zuzenean erlazionaturik, publizitate kontratuetan eta gainerako negozio juridikoetan eragina izango du (De la Cuesta, 1995: 131; Santaella, 2003:
|
|
Beraz, komeni da bereiztea «publizitate kontratazioa» eta «publizitateagatik egiten den kontratazioa», publizitate trafikoarengatik sortzen den negozio harreman oro
|
ez
baitago publizitatearen araudiaren menpe. Lehen terminoaren irismena mugatuagoa da, izen horren azpian, soilik publizitate komunikazioarekin erlazionaturiko kontratuak hitzartzen dituzten publizitate subjektuak biltzen dira.
|
|
Nahiz eta PLOren 7 artikuluak esplizituki ezarri legean aurreikusita
|
ez
dauden publizitate jarduerak badirela, publizitate kontratazioari buruzko arauak publizitate jarduera guztiei aplikatzen zaizkie, baita 2 artikulutik kanpo daudenei ere (horien helburua kontratazioa sustatzea ez bada ere). Horregatik, esan beharra dago kontratazioaren ikuspuntutik PLO soilik «orokorra» dela, hedabide eta agentzien ohiko zerbitzuak behar dituen edozein hedapeni aplikatzen baitzaio, nahiz eta mezua publizitatezkoa ez izan.
|
2015
|
|
Egia da esaten dena,
|
ez
dago publizitate txarra bezalakorik.
|
2016
|
|
Josebak bere aita gogoratu zuen nostalgiaz, eta nola eramaten zuen haurretan txirrindulariak ikustera Altzateko Igoerara. Lasterketa hartan
|
ez
zegoen publizitate karabanarik, karreristak ikustearren joaten ziren soilik, bost minutuko kontua bazen ere. Bera berehala zaletu zen, anai arreba zaharragoak ez bezala.
|
|
Ez da ulergarria herritarren osasunari hainbeste eragiten dion errutina, ez eta profesionalki aholkatzen ez dena ere. Lan hori ez da kontu samurra, eta
|
ez
dago publizitatea edo agresibitate oldarkorrik, eta oso zaila da jendeak garbi edukitzea elikadura osasungarria nola mantendu». Berak bezala, Dime qué comes blogaren egilea den Lucía Martínez dietista nutrizionista eta dibulgatzaileak uste du «modu eraginkorrean aurre egiteko, hainbat alderditatik eraso egin behar dela».
|
2019
|
|
Zerbitzu bakoitzak ditu bere arauak, zerbitzu batzuk komunitateen inguruan eraikitzen dira... Hala, ez dago enpresa bakar bat erabakitzen duena zer argitaratu eta zer ez, edo kontua nori itxi behar dion; hornitzaile gehienetan
|
ez
dago publizitaterik; ez daude pentsatuta bertan ahalik eta denbora gehien igaro dezagun; nahi duenak ireki dezake zerbitzari berri bat, nahi duen komunitatearen inguruan, eta nahi duen helburuarekin, eta abar.
|