Emaitzak: 7
2000 | ||
Aipaturiko arrazoiengatik gizarteko klase sozialen arteko banaketari erantzuten zion ikasketen antolaketa garrantzitsua bada ere eta ikusi besterik | ez dago legearen bidez irakaskuntza maila guztietan Estatuak ezarri nahi zuen erabateko uniformizazioa, gure aldetik herritar espainiar guztiek teorian behintzategin behar izango zuten bidaia kurrikularraren azterketa laburrari ekingo diogu260 Lehenik eta behin esan genuke, zergatik hitz egin daitekeen curriculum nazionalaz Moyano legean; hots, curriculumari izaera nazionala zerk ematen dion azaldu ... | |
2004 | ||
–Askatasuna? gogoaren ezaugarriukaezina da, alegia, | ez dago lege zurrun eta deterministarik gogo egoerak aurreikusi etaazalduko dituenik. –Kausalitateak?, berriz, lege naturalen bat inplikatzen du eta, horrenarabera, kausa eta efektua modu deterministan lotzen ditugu. | |
2007 | ||
Enpresak erabaki zuen, kasu hartan, posta elektronikoaren erabileradesegokia izan zela. Baina | ez zegoen legeetan. Orain jurisprudentzia dago, bainaez dago koderik jakiteko posta elektronikoz bideo pornografikoak bidaltzeabidezkoa den ala ez. | |
Zenbat denbora behar du okupazioak idatzirik | ez dagoen legearen arabera. Gibraltar hor dago, edo Ulster, edo Nafarroa, edo Andorra (hau aldiz oraintxe okupatu gabea). Hauek ditugu hurbileko okupazio era ezberdinak eta legalki, denok, onartuak, non gehienek behintzat ez duten esaten legez kanpo okupatuta daudeniketa non, badaezpada, okupazaileek ez duten erreferenduma antolatzeko asmorik. | |
2008 | ||
Gainera, aldi zehatz baten arabera neurtzen da, kontu ekitaldi batekoa. Baina askotan, hau | ez dago legean zehaztuta, baizik eta kooperatiben ohiko errealitatean. | |
2009 | ||
Biktimenelkarteek funtzio bat izan behar dute, haien egiaren zatia mahai gainean jarri behardute eta errebindikatu behar dute eta presionatu behar dute politikoek aintzathartzeko. Batzuetan | ez dago legerik eta, haiek errebindikatzen dutelako, politikakmartxan jartzen dira, baina gero, metodologia zientifikoa eskatzen duten gauzetan, metodologia zientifikoa aplikatu beharra dago eta aplikatuko ez balitz, haragojoango bagina, ideologiak hori kolonizatuko baldin balu, orduan prozesu horiahulduko genuke. Orduan, nik uste, hori ulertu beharra dagoela eta batzuetan ezdela ulertzen iparra eta eredua galduta dauzkagulako. | |
2015 | ||
alde batetik hizkuntza bat bakarra erabil daitekeela. Argi | ez dagoena lege honek indarrean zer sistema jartzen duen da. Udal bakoitzak erabaki dezake gaztelaniaerabiltzea edo euskara erabiltzea? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 7 (0,05) |
Lehen forma
ez | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ez egon | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ez egon lege | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |