2003
|
|
Mario Arnaldo AEAko lehendakariak adierazi du, bestalde, “garabiaren tasa arautzen duen ordenantza fiskalak berak baimena ematen duela hura kobratzeko eragile jarduleei, baldin eta jabea bertan egoteagatik hura kentzea lortzen ez bada, eta, beraz, inor ez badago, ezinezkoa izango litzatekeela kasu horietan udal ordenantza betetzea”. Arnaldok gogorarazi du lehenago ere arazoak izan zirela garabiak ibilgailuak kentzearen inguruan, duela lau urte inguru “Madrilgo Udalak autoak erretiratzea erabaki zuen, polizia bertan
|
ez
zegoela ibilgailuak kargatzeko unean”. “Orain ezarri nahi den sistema ez bezala, orduan agenteak bertan zeuden salaketa egin eta erretiratzeko baimena ematean, eta garabiari abisua eman zitzaion; garabiak, gero, poliziarik gabe, aipatutako ibilgailuak jasotzen zituen”, azaldu du AEAko lehendakariak.
|
2004
|
|
Oinezkoentzako sei kaletatik batean ikusi ahal izan zenez,
|
ez
zegoen ibilgailuen sarrera eta zirkulazioa debekatzeko seinalerik.
|
|
Hona, berriz, argi eta garbi hobetu behar diren beste zenbait alderdi: lau zerbitzugunetik batean komunak zikin zeuden, haien erdietan telefono kabinetan ez da onartzen txartelik erabiltzea, haurrentzako jolastokia duten urri urrietan, bostetik batean utzikeria nabarmena zen eta beste horrenbestetan instalazio horiek arriskutsu zeuden; bostetik batean jatetxeak ez du eguneko otordua eskaintzen eta beste horrenbestetan
|
ez
dago ibilgailu astunentzako berariazko aparkalekurik.
|
|
Aipatutako artikuluak dio salmenta merkataritza establezimenduetan egin behar dela, salbuespenak salbuespen, baina horien artean
|
ez
dago ibilgailuen salmentarena. Beraz, merkataritza jarduera dela ulertuko du Udalak honako baldintza hauek ematen direnean:
|
2006
|
|
Epileptikoari gidatzeko baimenik eman ez ohi zaion arren
|
ez
dago ibilgailuak gidatzeko egiazko arriskua dagoen egiazta dezakeen datu objektiborik.
|
2008
|
|
Pneumatikoak bai, gutxiago eduki arren. Pneumatikoak funtsezkoak diren arren,
|
ez
daude ibilgailu bat erostean eragin erabakigarria duen elementu izatetik, baizik eta mantentze lanei ematen zaien arretaren hartzaile nagusi izatetik ere: karrozerian tximista bat izanez gero, gidari asko berehala joaten dira tailerrera hain kalte txikia konpontzeko, baina pneumatikoen marrazkia higatuta dagoenez, ez da bizkortasun berarekin jotzen estalkiak nahitaez aldatzeko.
|
|
Alde batetik zein bestetik autorik datorren begiratzen dute. Ezker eskuin, errepidearen sigi saga luzea ikusten da, baina
|
ez
dago ibilgailu bakar baten argi arrastorik. Berriro bultzaka hasi eta autoak errepidea gurutzatzen du.
|
|
Atzetik letozkeen autoekin, berriz, ez dago arriskurik:
|
ez
dago ibilgailurik motoari aurreratuko dionik.
|
2010
|
|
Aukera aurreratuenetako bat CVIS aplikazioa, egina automobil fabrikatzaileen partzuergo batek, Europako gobernuek, telekomunikazio operadoreak eta zirkulazio sistemak, Europar Batasuneko herrialde guztiek duten sistema. Sistema horien eragozpenetako bat da
|
ez
daudela ibilgailuarekin guztiz integratuta, eta, beraz, gidariak ibilgailuei begira jarri behar du. Gaur egun, ibilgailu bat Internetera konektatzeko hainbat aukera daude.
|
2011
|
|
Herrialde bakoitzeko legediaren arabera, litekeena da oinarrizko agiriez gain (nortasun agiria eta gidabaimena, jatorrizkoak eta indarrean daudenak, esaterako) aparteko bermeak eskatzea. Espainian, idatziz adierazi behar da
|
ez
dagoela ibilgailu motordunak gidatzeko eskubideari buruzko ebazpen judizialaren bidez gabetua, ez eta esku hartzeko edo eteteko egoeran ere. Nazioarteko baimena Kasu batzuetan (batez ere atzerriko egonaldiak sei hilabetetik beherakoak edo urtebetetik beherakoak direnean, kasuaren arabera) nazioarteko gidabaimena eskatzea da aukera interesgarria.
|
|
“Ibilgailu horiek Trafikoko Zuzendaritza Nagusiko ibilgailuen erregistroan ohiko gidari izendatzea onartzen badute eta gero kaleratzen badira, Barne Araudiak ez du prozedurarik aurreikusi pertsona horiek erregistrotik kentzeko eta Bide Segurtasunari buruzko Legeak gidatzen ez dituzten ibilgailuei buruz ezartzen dizkien betebeharretatik askatzeko, ez eta haien mende edo kontrolpean ere”, ohartarazi du AEAk. Antolatzaileek gidariei gomendatzen diete ez dezatela ohiko gidari izateko baimenik eman, Barne Ministerioak baimen hori ezeztatzeko eta erregistroan baja emateko aukera bermatzen ez duen bitartean, haien kontrolpean
|
ez
dauden ibilgailuekiko edozein erantzukizun saihesteko.
|
2013
|
|
Eragile publikoek baliatzea baimendu egiten da. Espainian, esaterako,
|
ez
dago ibilgailu horiek zein espezifikazio bete behar dituzten zehazten duen arau legalik. Beraz, legalki ezin dute hegan egin.
|
2014
|
|
Elamsken, leku guztietan bezala,
|
ez
zegoen ibilgailurik batere. Aurreko herrietako arrazoi berberak zirela kausa, ez zalgurdirik, ezta zaldirik ere.
|
2016
|
|
Gaur egun,
|
ez
dago ibilgailu bat erosteko laguntza publikorik. Baina kreditua lortzeko hainbat modu daude automobil bat eskuratzeko.
|
2018
|
|
Gauzak horrela jarraituz gero, ez dut beste erremediorik izango: pentsatu dut baten bat jo eta ke dabilela, gure etorkizun robotikoa erabat zapuztu nahian.Aurrekoan kontatu nizuen, bada, nola batzuk, behintzat, etsita dabiltzan Estatu Batuetako Las Vegas hirian, gidaririk gabeko autobus elektrikoak estreinatu eta minutu gutxira lehen istripua gertatu zela eta.Aurrekari horrekin, pentsa dezakezuen bezala, AEBetako beste hiri batzuetan
|
ez
daude ibilgailu autonomoak bereganatzeko irrikan, eta gauzak asko korapilatzen hasi zaizkie hirietako zerbitzuak automatizatzeko lehen urratsak egin nahi dituztenei.San Frantziskon, adibidez, dagoeneko hasiak dira pakete eta janari banaketa egiteko robotak erabiltzen. Ideia sinplea zen:
|
2019
|
|
Hala, «ohiko bitartekoak ez dira aski izan». «Guk, normalki, sua ez dugu urarekin itzaltzen, mendiak urruti daudelako eta
|
ez
dagoelako ibilgailuak bertara eramateko aukerarik. Eta haize zakarra baldin bada aire bidezko bitartekorik ere ezin da sartu».
|
2020
|
|
Paperak erre. Etxe inguruan
|
ez
zegoen ibilgailu arrastorik. Dena isilean egin nahi zuen, seguruenik ezkutuan ibiliko zen.
|
2021
|
|
Gaineratu du, aurrerago itxi beharra izanez gero, Boliñako bidea egokituko dutela alternatiba gisa erabiltzeko: " Une honetan
|
ez
dago ibilgailurik pasatzeko moduan baina zagorra botako dugu eta erabiltzeko moduan jarri. Hala, bidegorria eta Boliñako bidea erabili ahal izango dira, alde batetik igotzeko eta bestetik jaisteko".
|
2022
|
|
Baina esklusiban jarauntsi daiteke —zehazten ez bada— hildakoaren ondasunen jaraunsle bakarra bada. Bestela, «dagokion zatia bakarrik jarauntsi behar da, gainerako onuradunekin batera». Herentzian
|
ez
dagoen ibilgailu bat jarauntsitzeko, gainera, notariotzatik pasatu eta eman egin behar da. herentzia onartzeko eskriturak Ondasun horien bidez esleitzen dira auto hori, besteak beste.
|