2001
|
|
Landareen hazkuntza haziaren berezko ontasunak, lurraren ongarritzeaketa eguraldiak erabakitzen duten gisan, halatsu gertatzen da gure ikasleenmotibazioarekin ere; hots, baldintza egokiak sortuz gero, onera egiteko proportzioaduela. Beraz, negarrak alde batera utzi, eta geure partetik ahal dugun guztia eginbeharko genuke, ikaslearengan eragin aberasgarria izango duten urratsak emateko.Beste guztia
|
ez
dago gure esku, eta hor alferrik da jardutea.
|
2002
|
|
«Kontu hau berria ez bada ere, gogoratu behar da, gure ikastetxea EHUko ikastetxe euskaldunena izanik (ikasleak nahiz irakasleak), idazkaritzan ez dagoela langile euskaldunik, horrek dakartzan ondorio guztiekin.Duela gutxi jaso zen ikastetxean Kalitate Katedrak iaz Gipuzkoako ikastetxe guztietan zerbitzuei buruz egindako txostena, non berriro ere azpimarratzen zen arazohori, bereziki, ikasleen aldetik. Zuzendaritza honen aldetik behar diren elkarrizketak eta eskaerak egin dira, baina
|
ez
dago gure ardurapean arazo hori konpontzea.Dagokien erakunde eta organizazioek daukate erantzuna». Euskararako Zuzendariordeari 1999ko ekainaren 9an bidalia.
|
|
Ikusten denez, adostasunik
|
ez
dago gure bizimodua goitik behera baldintzatzen duen globalizazioaren inguruko hausnarketan. Baina bizirik gaude, ardura baitugu!
|
2004
|
|
Hala ere, teoria horiekin konforme izan ez diren ekonomialari alternatiboekteoria horiek kritikatu dituzte, teoria horien iturri zientifiko mekanizistak inplizituki onartuz:
|
ez
dago gure diziplinan iturri horien kritika sistematikorik. Beste hitzbatzuetan esateko, mekanizismoak ekonomiaren ezagutzan duen operagarritasunakritikatzen da, mekanizismoaren beraren operagarritasuna aurrez aztertu gabe.Gabezia hau latza da, mendebaldeko zientzialari modernoak balizko zientifikomekanizistetan egindako berriztapen garrantzitsuak kontuan hartzen badira.
|
2005
|
|
Kontuan izanik, gainera, aurreko orrialdeetan ikusi dugun erara, audientzia
|
ez
dagoela gu ikusteko edo entzuteko modurik egokienean (autoan gidatzen, tabernan edo ikasten leku itxi batean, lagunekin hitz egiten...), ez dira momentu eta toki aproposenak arreta jartzeko, beste gauzaren bat egiten gaudelako era berean. Egoera horrek bultzatzen du kazetaria idatziko duen testua argitasunez eta bizitasunez egitera.
|
2006
|
|
Konklusio hori da, hain zuzen, arrazionalizatutako mundu bateko gizakiari dagokiona:
|
ez
dago gure bizitza gidatzen duen botere ezkutu eta aurreikustezinik, dena mendera baitaiteke kalkuluaren eta aurreikuspenaren bidez; gainera, arrazionalizaio prozesuak erakutsiko digu azken balio eta helburuak ez dituela izaki jainkotiar batek ematen, ez daudela gizakiaren naturan txertatuta, arrazionaltasun zientifikoak ezin dituela sortu. Beraz, indibiduoa bakarrik dago, eta bera da gertaeren norabidea gidatu eta berauek zentzuz horni ditzakeen bakarra.
|
2007
|
|
Barne komunikazioa, hau da, enpresaren barruan egiten diren ekintzak ezditugu guk lantzen,
|
ez
baitago gure sailaren esku. Hori Giza Baliabideetakoekeramaten dute.
|
2009
|
|
Fitxategiekin eragiketak egitean, oso erraza da akatsen bat egitea: fitxategiaren izena zuzen idatzi ez (newreFitx.txt), fitxategia
|
ez
dago guk uste genuen direktorioan, une horretan fitxategia beste norbaitek dauka irekita, etab. Horrelako akatsen bat gertatzen denean, Perl ek ez du exekuzioa eten eta errore mezurik bistaratzen, baina programaren portaera ez da izango espero bezalakoa, eta arazoa zerk eragin duen asmatu ezinik ibiliko gara.
|
|
Irakurtezina, ezta? Izan ere,
|
ez
dago guk ulertzeko idatzia, nabigatzaileak ulertu dezan idatzia dago, HTML lengoaian. Interneten argitaratzen diren dokumentuei itxura emateko erabiltzen den lengoaia da HTML. Etiketetan oinarritutako lengoaia da, eta dokumentu ezberdinak ondo egituratuta, eta web orri batetik besterako estekekin argitaratzea posible egiten du.
|
2014
|
|
Iruzur pertzeptiboetan,
|
ez
dago guregandik at hautematea eragiten duen kinadarik. Hala ere, hautemate esperientzia berri bat gertatzen da, eta hautemate esperientziak iraun egiten du, sortu zuen kinada aurrean egon ala ez egon.
|
2017
|
|
Hor ikus daitekeena zera da: ezagutza maila baxua nahizaltua ebaluatzeko erabil daitekeen gaitasuna, kodearen azalpenak ematea, agerpen gutxiena duena dela.Gehien azaltzen diren gaitasunen artean, errendimenduaren analisia
|
ez
dago guk hemen aukeratu denirakasteko hurbilpenaren barruan. Hurrengoa, arkitektura zehatz baten ezagutza, askotan beharrezkoabada ere lanean praktikoki aritzeko, ez dugu uste ezinbesteko izan behar duenik S/ I azpisistemarenezagutza orokorraren ebaluazioan.
|