2002
|
|
Gizarte prozesurako, aldiz, ez dago prozedura finkorik, ezta gertakizun horren gaineko ikerketa sendorik ere (edo, hobe esanda, guk geuk ez dugu ezagutzen). Susmatzen dugu ikas prozesuan urrats jakin batera iritsiz gero, gizarte prozesuari ekin behar diola ikasleak; baina hortik aurrera
|
ez
dago gauza garbirik.
|
2005
|
|
Teknologiak, gizakia izan daitekeenari buruzko hausnarketarekin batera ez badu egiten aurrera, abangoardista aurpegia daukan hermetismo bihurtzeko arrisku handia dauka, despistatuta dagoenarentzat benetako amua. Eta
|
ez
dago gauza errazagorik teknologiekin arreta galtzea baino, horiek gizateriaren basoa osatzen duten zuhaitzak baitira, eta askotan gizateria bera ongi ikusten ez baitigute uzten. Distantzia hori hartzeko modu egoki bat umorea, artea eta entretenimendua izan daitezke.
|
|
6 Philosophy and Social Hope liburuan modupragmatis tan Rortyk esan bezala, berak ez du" uste gauzak berez diren bezalako modu bat dagoenik", eta nahiago du" itxurazkoa errealitatea desberdintasuna mundua eta gu modu erabilgarrietan eta ez hain erabilgarrietan deskribatzen dituzten irudien arteko desberdintasunaz ordezkatu" (27 or.)." Ez dago egiarik", berresaten du Truth and Pro gress idazkian (1 or.), zeren berak" Nietzsche eta Jamesengandik, beste askoren artean, itxurazkoa errealitatea desberdintasunaz susmoak izaten" ikasi du. " Guk (pragmatistok) gertatzen ari denari buruz mintzatzeko modu ugari dagoela uste dugu, eta horietatik bat
|
ez
dago gauzak berez diren bezalako modutik gertuago beste bat baino. Ez dakigu ‘berbaitan’ek zer esan nahi duen ‘errealitatea bera berbaitan den bezalakoa’ adierazpenean".
|
2010
|
|
ez diote inolako garrantzirik ematen toki batean edo beste batean egoteari, pertsona batekin edo beste batekin topo egiteari, eta ez dute inolako alderik ikusten sufrimenduaren eta plazeraren, edo bizitzaren eta heriotzaren artean. Beren ustez, gizakion iritziak eta judizioak hitzarmenak besterik ez dira, eta haien atzean
|
ez
dago gauzak bereizteko irizpiderik. Pirronen eszeptizismoaren arabera, gauza bat ona ala txarra den jakitea ezinezkoa da, eta gizakion sufrimendua ona omen dena lortu eta txarra omen dena saihestu nahi izatetik dator.
|
|
burutapenak, irrikak eta bulkadak. Izan ere, ezer aurretik, lehenengo atalean Epiktetok gure baitan dauden gauzak (burutapenak, bulkadak, irrikak eta, hitz batean, gure zereginak, alegia) eta gure baitan
|
ez
dauden gauzak (gorputza, ondasunak, oniritziak, aginteak eta, hitz batean, geureak ez ditugun zereginak, alegia) bereizten ditu. Epiktetoren sistema filosofikoan sailkapen horren garrantzia erabatekoa da, ondorengo hausnarketa filosofikoari begira sailkapen hura irizpide bihurtzen baita.
|
2014
|
|
Ni Laboralean
|
ez
nengoen gauza konbentzionalak egiteko. Bidaien departamentua ere sortu nuen.
|
|
Kontuan ukan behar da eremu honetan erabat aitzindaria dela haien lana, orduan
|
ez
baitzegoen gauzak nola egin behar ziren zioen arau ezdeusena ere. Broma artean kontatzen du Ezeizak, lehen Ikuskan agertzen den lehen pertsonaiari" the jazz singer", jazz kantaria deitzen ziotela haien artean, zineman euskaraz normaltasunez mintzatzen zen lehena zelako26.
|