2003
|
|
Ikertzaileen arabera, garunaren tamaina
|
ez
dago gaitasun intelektualarekin lotuta
|
2004
|
|
–Gure kontra ari dira, etiketa demokratiko baten azpian gordetzen den diskurtso faxista batekin, eta hori salatu beharra dago. Bistan da, ordea,
|
ez
dagoela gaitasunik argudio mailan. (...) Ahultasun eta etsipen handia dago, eta egoera horri ihes egiteko, diskurtsoan sakondu beharra dago etsipenetik ateratzeko?.
|
2006
|
|
Kurrikulu berri hau sortu aurretik, EGA tituluaz gain,
|
ez
zegoen gaitasun orokorreko bestelako titulurik. EGA agiria lortzea ez da ikasle guztien jomuga izaten, eta tarteko helburuak dituzten ikasleentzat 1 eta 2 maila egiaztatzeko aukera eskaintzea erabaki zuen HABEk.
|
2007
|
|
Horrela ahalbidetzen zen ekoizpen gehiena estatu barruan gauzatzea, baina hala ere dibisen premia handia zegoen, makineria eta teknologia inportatu behar baitziren ekoizpen mailari eutsi nahi bazitzaion. Estatu barruan
|
ez
zegoen gaitasunik ekipo ondasun beharrezkoenak ekoizteko, eta horregatik halako premia dibisak eskuratzeko.
|
2017
|
|
Gaitasun pertsonalak. Lanarekin bereziki lotuak
|
ez
dauden gaitasunak dira. Larrialditako arreta emateko beharrezko direnen artean, besteak beste, inplikatzeko gaitasuna, burujabetasuna, ardura, zuzentasuna, taldean lan egiteko gaitasuna eta oreka emozionala daude.
|
2019
|
|
Biztanlez txiki dira arnasguneak: ...maiz) euskaraz egiten dugun hiztun gehienok ere ez gara, antza, arnasguneetan bizi. arnasguneak aski elementu sekundario dira, beraz, mintzagaitasunean oinarrituriko hiztun elkarte osoaren kopuru perspektiba hutsetik. hizkuntza indarberritzeko saioa ezin da hortaz, inola ere, arnasguneetara mugatu42 kopuruz sekundario edo periferiko izanik ere, zentral zentralak dira arnasguneak. zentraltasun hori
|
ez
dago gaitasun linguistikoaren plano demolinguistiko kuantitatiboan, beste bi puntuotan baizik: a) eguneroko mintzajardun arruntaren euskal nagusitasunean, eta b) hiztun multzo trinkoen belaunez belauneko transmisio betean. kontzentrazio demografiko handiaren eta" betidaniko gizarte ohitura" ren eraginez eguneroko mintzajardun arruntean euskara hain bizi egoteak eta mintzajardun horren belaunez belauneko jarraipen bermeak, ez euskaraz" dakiten" hiztunen kopuru portzentaje hutsak, ematen die arnasguneei aparteko garrantzia. euskaraz dakien jende gehiena ez da, urrundik ere, arnasguneetan bizi.
|
2021
|
|
" Kulturari dagokionez, adibidez, asko da" interesa du"," zaletasuna du" eta horrelakoak. [...] Horrelakoetan
|
ez
dago gaitasun erreala. Alegia, narrazioko ahotsak bereizten ditu ala ez.
|
2022
|
|
Baina gizonezko sexu rolari buruzko argitalpenek ez dute horiek bereiz dokumentatzea lortzen, eta bata bestearen frogatzat jotzen dute. Horren ondorioz,
|
ez
dago gaitasunik erresistentzia ulertzeko sexu politiketan. " Araua" eta" desbideratzea" rol kategoriek ezin dute ordezkatu botereari aurre egiten dion jendea (adibidez, estigmatizatutako identitatea erabiliz solidaritatea adierazi eta erresistentzia mugitzeko, Gayen Askapenerako mugimenduak egin zuen bezala).
|
2023
|
|
Hau arazo larria da, haur horiei arreta emateko ez baita nahikoa nahi izatea, jakin egin behar baita. Karreran
|
ez
dago gaitasun handiko berariazko irakasgairik, hala nola aukerako irakasgairen bat edo irakasgai baten barruko gai bat”, dio Rosabel Rodríguezek. ➡️ Zer egin dezakete familiek?
|