2004
|
|
Alderdi horretatik arrazoiak daude pentsatzeko bere iritzian onartzen zuela bere garaian indarrean zegoen agintea. Ikusi besterik
|
ez
daude bere moralaren arauak.
|
2005
|
|
Gizaki singularra
|
ez
dago bere bizitzako inolako momentutan ‘azkendua’ edo bere baitan bukatua. Ez du uzten bere patua kanpotik inprimatzen, baizik eta hark bere baitatik garatzen du hau.17
|
2008
|
|
Baina autokontzientziak beste autokontzientziarekin duen harremanean duen higidura hori bataren egite gisa aurkeztu da; baina bataren egite horrek berak ondoko esanahi bikoitza dauka: bere egite bai bestearen egite izatea; izan ere, bestea era berean beregaina da, bere baitan itxia, eta bere buruaren bidez ez den ezer
|
ez
dago bere baitan. Lehenengoak ez dauka objektua bere aurrean, hura irrikarentzat bakarrik den moduan, baizik eta bere baitarako den objektu beregain bat, zeinaren aurrean hori horregatik ezgai den berarentzat, objektuak berak bere baitan egiten ez badu autokontzientziak horren baitan egiten duen hori bera.
|
2011
|
|
Zalantzarik gabe, pentsatzeak ezagutza dakar, baina, ezagutza munduaren kodetze deskodetzearen emaitza logikoa den bezala, ez ote liteke beste modu batera gertatu hori, beste baliabide batzuk erabiliz? Badirudi gizakiak lehen eginkizun hori egiten ahal duela, baina bigarrena
|
ez
dagokiola berari. Hautematen dena zergatik ezin da beti hitzen bidez itzuli?
|
2012
|
|
Hori oinarritzat hartuz, egiaren prozedura bera Ideia sostengatzen duen erreala dela proposatzen du Badiouk lehenik eta behin. Jarraian, eta historiak existentzia sinbolikoa besterik ez duela adostu ondoren, historiaren alderdi sinbolikoan erreala dena islatzen duen subjektibazioa imajinario gisa finkatzen du autoreak;
|
ez
baitago bere horretan sinbolizatzea ahalbidetzen duen inolako errealik. Erreala dena mundu zehatz batean eta baldintza partikularren pean soilik existitzen da; baina Lacanek behin eta berriz esan zuen moduan, sinbolizaezina da.
|
|
Hegelentzat subjektua[...] bere buruarekiko erlazio aktiboa baino ez da. Subjektuan
|
ez
dago bere buruaren erreferentziaren azpian dagoen ezer, bere buruaren erreferentzia soilik dago. Hori dela eta, soilik prozesua dago, eta ezer ez azpian.
|
2014
|
|
Walhallaren motiboak erantzuten dio galderari. Azken emaitzara heltzeko, Brunnhildek eszenan
|
ez
dagoen bere aitari hitz egin behar dio. Alabak aitari bere heriotza iragartzen dio, mezua bidaltzen dio" beldurrez desiratutako" jainkoen amaierarekin.
|
2017
|
|
Gure bilaketan lagunduko digun gogoeta bat eta aurreko oharretatik ondorioztatzen dena zera da, Bestearentzako izatea
|
ez
dagokio bere baitarakoaren egitura ontologikoari. Izan ere, ezin dugu pentsatu deriba dezakegunik printzipio baten ondorio gisa Bestearentzako izatea bere baitarako izatetik; ezta alderantziz ere, bere baitarako izatea Bestearentzako izatetik.
|
2021
|
|
34). Situazioak eragindako zapalkuntzaren ondorioz, baina, erabakia
|
ez
dago bere esku. Drama, erabaki beharrak baino, norbanakotasun autonomoaren ukoa barneratu eta jasan beharrak eragiten du:
|
2022
|
|
Poiesis a eta praxis a jarduera teorikotik baztertuta geratu ziren, horien helburua
|
ez
dagoelako beren baitan, emaitza motaren batean baizik, izan ekoizpenezko edo sormenezko obra, edo ondoriodun ekintza. Teoriak, horien aldean, egiarekin duen erlazio askea aldarrikatzen du, irizpidetzat hartuta bere baitan dela helburu eta ezin dela ezein interes edo eraginen menpe egon.
|