2003
|
|
Honetaz aparte, funtsezko informatzaile? izan zitezkeen bipertsonekin elkarrizketa
|
ez
egituratuak egin genituen (IK1 eta IK2).
|
|
baliagarria delakoan (Lopez Aranguren, 1998). Metodologia zehatzari dagokionez, gure dorpetasunez, Krippendorfekproposatzen dituen zenbait prozedurei (Krippendorf, 1980) jarraitu diegu, metodo honek aurkezten dituen abantailak bultzaturik: informazio biltzeaneta aztertzean ez dago inolako eraginik ikertuen aldetik (horrela zenbait kutsadura saihesten dugula); informazio
|
ez
egituratua maneiatu behar dugu; ikertuak eta gizartearen arteko komunikazioa zuzenean aztertzen dugu; testuingurua ezagutzen dugun neurrian, esanahi sinbolikoak (beste teknikabatzuekin, inkesta kasu, alboratuta geratzen direnak) integratzen ditugu eta, gure ikerketan ezinbestekoa zena, iragana aztertzeko beta ematen digu (Juaristi, 1997).
|
2007
|
|
Metodo klinikoa egoera
|
ez
egituratuetan erabiltzen da eta ikertzaileakerabiltzen duen prozedura honako hau da: lehenik eta behin, haurraren jokabidearibehatzen dio ingurune naturalean horri interesatzen zaizkion gaiak ezagutzeko.Gero, ikertzaileak, ikerketaren hipotesietan oinarritutako elkarrizketa bat ez ezik, zeregin bat ere egiteko eskatzen dio haurrari.
|
2008
|
|
everyone> knows> that> language> is> variable.> James Milroy k berak ere hizkuntzaren egoera uniformea idealizaziotzat hartzen du, eta egoera aldakorra normaltzat. Hizkuntza teorizatzaileek, ordea, askotan hizkuntza entitate uniforme bezala hartu izan dute, eta hizkuntza aldakortasuna errore modura hartua izan da,
|
ez
egituratu modura gutxietsia (1992: 3).
|
2011
|
|
Elkarrizketa mota egituratuena inkesta da. Datu kuantitatiboak eta informazio objektiboa biltzeko aukera ematen du.Elkarrizketa
|
ez
egituratua. Irekiagoa eta malguagoa da.
|
|
Haur Hezkuntzan gehien erabiltzen dena da. Estilo zuzendua aplikatzen da zati egituratuan, eta ez zuzendua zati
|
ez
egituratuan. Teknika horrek aukera ematen dio eskolari informazio baliagarria, eta, batzuetan, nahitaezkoa, modu zehatz eta xehean lortzeko, eta gurasoei aukera ematen die beren zalantzak, beldurrak eta, bizitzaren historiaren?
|
2014
|
|
Semantikarekin lotuta, Europako pare bat proiektutan egon gara, eta, orokorrean, informazioaren erauzketan aritzen gara, hau da, testuan dagoen informazio
|
ez
egituratua informazio egituratu bihurtzen. Horrek aukera ematen du testu jakin baten antzeko informazioa izan dezaketen beste testu batzuk aurkitzeko.
|
2015
|
|
Datu kopuru masiboen prozesaketa modu eraginkorrean eta eskalagarrian egitea HPn gaurkotasun handiadaukan erronka da. Prozesatzen diren testuak, askotan, web orriak edo egunkarietako artikuluak bezalakodatu
|
ez
egituratu moduan egon ohi direnez, dokumentu arteko korreferentzia (Mayfield et al., 2009) edota gertakarien detekzioa (Ritter et al., 2012) bezalako atazetan, maiz, milioika dokumentu prozesatubehar izaten dira denbora mugatuan. Adibidez, Singh et al. (2011) autoreek azken 20 urteetako berrienartikuluez osatutako corpus bat prozesatu dute.
|
2017
|
|
Identitate egituratua da estatu nazioa. Identitate
|
ez
egituratua da nazioa. Eta identitate egituratuek dituzte eskubideak, autoritatea eta legitimitatea, elementu horiek egiturari atxikitzen baitzaizkio.
|
2019
|
|
Kontzeptu bakarra, aldaera ezberdinak (informazio
|
ez
egituratua)
|
|
Baina osasungintzaren eguneroko praktikan sortzen den informazio gehiena testu edo irudi formatoan gordetzen da. Informazioa
|
ez
egituratua denean, erronka berri eta latzak sortzen dira.
|
|
Datu
|
ez
egituratuak erabili ahal izateko (testuak eta irudiak), lengoaia naturala prozesatzeko metodologiak menperatu eta erabili dira, kasurik gehienak ondo konponduko dituen teknologia sendo bat sortu eta aplikatzeko.
|
|
gaur egungo osasun arloko informazio sistemak izugarri hobetu dira, historia klinikoa aspalditik dago digitalizatua eta egunero osasun arretaren inguruko informazio edo datu ugari gordetzen dira gure datu baseetan. Egunero pilatzen diren datu horiek egituratuak edo
|
ez
egituratuak izan daitezke eta iturri anitzetatik jaso daitezke. Diagnostiko kodeak, laborategiko analisiak edo ingresu kopurua datu egituratuen adibide dira.
|
|
Diagnostiko kodeak, laborategiko analisiak edo ingresu kopurua datu egituratuen adibide dira. Aldiz, alta txosten batean medikuak idatzitako testua, anatomia patologikoko lagin bat, elektrokardiograma batek emandako emaitza edo erresonantzia magnetiko batek emandako argazki bat datu
|
ez
egituratuen adibideak izango lirateke.
|
|
Horrela, bada, emakumezkoen sintoma, zeinu, kexu eta eskaeren aurrean, osasun profesionalen ziurgabetasunarekiko tolerantzia faltak eta genero aurreiritziek praktika kliniko inkoherenteari bide eman diezaiokete (8, 9). Norvegiako Unibertsitate Ospitalean erizain eta medikuei egindako elkarrizketa
|
ez
egituratuek adierazi zutenez, osasun profesionalek paziente emakumezkoak gizonezkoen aldean eskatzaileagoak direla deritzote, hau da, arreta denbora gehiago hartzen dutela eta behar dutena baino informazio gehiago eskatzen dutela (10). Baliteke pertzepzio horrek genero aurreiritziekin zerikusia edukitzea.
|
2020
|
|
Taldeen interesen ezagutza kualitatiboa izan dezaketen norbanako adierazgarriak entzute aktiboaz itaunduko dira. Elkarrizketa
|
ez
egituratuen bitartez EP ren inguruan orbitatzen duten eragileekin harremana sendotuko da eta ezagutzazko jarreraren bidez beren erakundeen helbuPentsa daiteke interes talde batzuekin lankidetza sustatzen bada hein handiagoan egingo dutela bat plan estrategikoarekin eta beren helburuak lortzeko bidean, beren ekimena erakundearenarekin lerrokatuko dutela. ruen eta interesen arabera sailkatuko dira ... Finean, interes taldeen gaineko diagnosia.
|
|
Elkarrizketa
|
ez
egituratua edo irekia jo da egokien ikerketa burutzeko.
|
|
Elkarrizketa
|
ez
egituratua edo irekia jo da egokien ikerketa burutzeko, ikertzaileak datu bilketari begira bete beharreko gutxieneko gidoia argi izan badu ere. Horretarako, gidoi itxirik gabeko elkarrizketak egin dira, solaskideei ikerketaren motibazioa azalduz eta edozein momentutan gogoak eskatzen diena esateko aukera emanez.
|
2021
|
|
Horrelakoetan, testu generoaren ezaugarriak, osagaiak eta egitura ikasten dituztela diote, baina sorkuntzatik eta sormenetik abiatu gabe; adibidez, ipuingintzaren kasuan (LI6). Luzera laburragoko hori zeharo erlatiboa den arren testu generoei dagokienez, ordea, poesian esaterako, praktikara jotzen dutela baieztatzen dute, baina
|
ez
egituratutako prozesu baten baitan:
|