2001
|
|
Elkarrizketa horietan ikasleekin helburuakadostu behar genituela ikusi genuen; eta ikasturtearen hasieran egin behar genuenhori, helburu horien arabera klaseko jarduera markatzeko, eta hortik egunerokomartxa zehazteko. Ikasleen helburuen garrantziaz ohartzeak, ikas prozesuarenprotagonista nagusia ikaslea zela ikustera eraman gintuen; eta berak ebaluazioakontrolatu behar bazuen, berak izan behar zuela gure ardatz, eta
|
ez
beste ezerk.
|
2004
|
|
Jainkoarenbotereari erreferentzia eginez justifika genezake haren agindu oro. Baina, zer balio edukidezake autoritateak/ botereak
|
ez
beste ezerk gidatzen duen etika normatiboak?
|
|
Ohar gaitezen hamarkada horren aurreko teoriek ez zutela kontuan hartu testuingurua, dena psikologia indibidualaren inguruan antolatzen baitzuten, hautematea, emozioa, etab.?. Nozio kuiturahstei loturik garatzen z.en, beraz, estetikaren bide berria cta, batez ere, artearen teoria berria.Artearen teoria berriaArtelanen czaugarriak bakartzerakoan. leoria estetiko klasiko gehicnek indibiduoarenesklusibitatea azpimarratzen zuten. Artearen esperientziarckin erlaz.ionaturiko pentsamenduak, hausnarketak eta portaerak,
|
ez
beste ezerk, konlrolatzen zituz.tela indibiduoarenegoera psikologiko partikularrak esaten zen. Artearen teoria berriak, berriz, baita aitearenespcrientz.iaren teoriak ere, jarrera estetiko zaharkitu horrctaz harago zihoazen, hura ukatuela gero, z.eren teoria berriaren arabera az.pidoinu ezagutza (backgrottnd) baita! an estetikoaren ezaugarriak eman diezaz.kigukeena, 1960 urterako dagoeneko bertan behcra utzia zuten artearen izaera esentzialari buruzko gogoeta teorikoa.
|
|
Ondorioz, gizakiak bere burua lanaren bitartez autoerrealizatzen du; hala ere, lanaren kontzeptua ez dago gizabanakoaren helburuetara zuzenduta, haatik, lanaren garrantzia gizartearentzat duen interesaren arabera zehazten da. «Lana izan da eta ez izadia,
|
ez
beste ezer, gureherria mamitu duana eta gure lurralde onetan bizi garan guztiontzat, bertako ta kanpotiko guztiontzat, gozagarritu duana» (Azurmendi 1984). Arizmendiarrietaren ustez, lana elkartasun ingurune baten barruan dago; beraz, elkartasunean oinarritutako lan kontzeptua da.
|
2006
|
|
«Ezin da mundu alegiazko edo fantastikoei buruz idatziObabakoak irakurri ondoren!» diotenekin, kasu bat aipatzeagatik. Hala dela sentitzen badugu, gure ezinagatik eta gure talentu faltagatik da,
|
ez
beste ezerengatik.
|
2012
|
|
Sabinok, independentzia, Foruek (Lege Zaharrak) biziraun ahal izateko nahizuen. Horrela, Sabinoren Euskal Herri independentea ez litzateke ez sozialista, ezliberal burgesa
|
ez
beste ezer, Foruen araberako Euskal Herria baizik. Azken finean, Sabinoren eta karlista foruzaleen arteko diferentzia estrategian legoke, ez horrenbestehelburuan.
|
|
Sabinok, independentzia, Foruek (Lege Zaharrak) biziraun ahal izateko nahizuen. Horrela, Sabinoren Euskal Herri independentea ez litzateke ez sozialista, ezliberal burgesa
|
ez
beste ezer, Foruen araberako Euskal Herria baizik. Azken finean, Sabinoren eta karlista foruzaleen arteko diferentzia estrategian legoke, ez horrenbestehelburuan.
|