Emaitzak: 2
2002 | ||
Honek hiru ondorio dauzka, gutxienez: ikasleen behar sozialei erantzun behar zaie (ikasleek gelatikkanpo | euskaraz komunikatzeko dituzten beharrei), gela barruan irakasleakerabilera testuinguruak sortu behar ditu (gelaz kanpoko testuinguruaksimulatzeko aukerak ematen dituztenak) eta, azkenik, euskara hizkuntzagutxitua izanik, teknologia berriak direla medio, testuinguru birtualak sortubeharko dira ikasleak eta irakasleak euskara eremu ezberdinetan erabildezaten. | |
2022 | ||
Dantza taldeko Sagarzazuk esan duenez, ″arigune gisa izena ematean gure hitza ematen dugu euskara erabiliko dugula, eta taldean nahi duen horrek euskaraz hitz egitea bermatzen dugu. Modu eroso batean eta segurtasunez egin dezaten″ Letonak esan duenez, ″arigune izateak | euskaraz komunikatzeko dugun ahalmenaz ohartarazteko balio izan digu. Baita bakoitzak ahal duen neurrian euskarari ekarri ahal dionaz jabetu eta hortaz gozatzeko ere″ Albaitaritza enpresakoak gaineratu duenez, ″ hemendik goiti gure hizkuntza paisaia euskalduna bermatzeko erronka hartu dugu eta, horretarako, laguntza eskatu dugu″. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 2 (0,01) |
Lehen forma
euskaraz | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
euskara komunikatu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara komunikatu ukan | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |