Emaitzak: 6
2011 | ||
«Indarkeria egoerak justifikatzeko, andreei erasoak probokatzea egozten diete epaile eta fiskalek». Hedabideez ere mintzatu dira, emakumeak «gizonek kontsumitzeko objektutzat» agertzen dituztela salatzeko, baina indarkeriaren aurkako lanean sakon dezaten | eskatzeko ere bai: «Komunikatzeko eredua aldatzeko lan egiten dugu, emakumeen ohiko rol gutxiagotua mantentzen laguntzen duelako».Indarkeriari aurre egiteko emakumeen jabekuntzaren aldeko apustua egin du mugimendu feministak, autodefentsaren eta emakumeen arteko elkartasunaren bidez: | |
2015 | ||
— Irakasleen prestatzaileok irakasleen ondoan egotea, haiei laguntzeko, bultzada emateko, animatzeko, konfiantza emateko eta lana | eskatzeko ere bai. | |
2017 | ||
Aukera duzu lagunari delako galdera errepika dezan eskatzeko. Gelditzeko | eskatzeko ere bai. Egoteko. | |
2020 | ||
Agerraldi hori aprobetxatu zuten, besteak beste, fiskalitate berezia eta lurzoruaren erabilerari ezarritako baldintzengatik kalte ordainak eskatzeko. Eta udalei natur eremuen antolaketarako eskumenik ez ematea | eskatzeko ere bai. Bistakoa denez, ondo baino hobeto kontrolatzen dituzten Aldundien esku nahi dute landa eremuaren kudeaketa; eta beraz, basogintzarako eskumenak. | |
Gogoan du batzordeko kide batek galdetu ziola ea esaten zuenaz frogarik ote zuen, eta erantzun ziola frogak edukiz gero ez zela han egongo, eta ez zukeela itxoingo 34 urte haiek erakusteko; gogoan du halaber Dulitzky Lan Tadeko errelatoreak argi eta garbi esandakoa: ez duela inporta pertsona batek zer egin duen edo ez duen, inork ez zuela, horregatik, pertsona hori indarkeriaz desagerrarazteko eskubidea, eta egia ezagutzeko, justizia eta erreparazioa eskatzeko eskubidea zuela, eta halakorik sekula errepikatuko ez delako bermea | eskatzeko ere bai. | |
2023 | ||
Prestakuntzaren oinarri metodologikoei dagokienez, irakaslearen lanaren gaineko gogoeta bultzatzen duen prestakuntza eredua (Esteve, 2004) bultzatu eta bideratu dugu, baina aldi berean, gidatua, oinarri teorikoduna, ebidentziarantz bideratua; gelako esku hartzeei bideratua, edukien transposizio didaktikoan arreta jartzen duena; irakasleekin zein ikastetxeen egoerekin malgua, tokian tokiko egoerak kontuan hartzen dituena; teknologia berriak erabiltzen dituena, gauzak asko errazten dituelako (gaur egun, inork ez du hori zalantzan jartzen, baina hasi ginenean ez zen hain agerikoa). Oso garrantzitsua da, bestalde, prestatzaileok irakasleen ondoan egotea, haiei laguntzeko, bultzada emateko, animatzeko, konfiantza emateko eta lana | eskatzeko ere bai (Mugertza eta Olasagarre, 2015). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eskatu | 6 (0,04) |
Lehen forma
eskatzeko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Maxixatzen | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eskatu ere | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eskatu ere bai | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |