Emaitzak: 3
2000 | ||
Espainiako geografiaren irakaskuntzari dagokionez, antzeko irakurketa egin daitekeelakoan gaude. Historiaren irakaskuntzarekin gertatzen zenaren antzera, geografiaren irakaskuntzaren helburua | ere sentimendu nazionala indartzea zela esango genuke, eta bat gatoz Mira k dioen honekin: | |
2007 | ||
JosephNovack, bereziki Learning to learn (ikasten ikasiz) lanean, mintzatzen zaigukontzeptuzko mapak eratzeko ezagutza produktiboez edota generatiboez, horiekbeharrezko ibilbideak direlakoan ezagutza motak sistema koherente eta praktikoetan integratzeko; gizabanakoaren bizi interesaren zerbitzurako eraginkorrakdirenak, betiere. Multzo osoak egitura mentala eratzen du eta horretan | ere sentimenduak, sentsazioak, sentikortasunak (feeling ak) partaide dira, gure biologiak ezbaitu ezagutza neutrorik onartzen. Horiek guztiek eurekin dakartzate eureninpresio on eta txarrak, eta pertsonak gogo handiagoz edo txikiagoz onartzen ditu, bere esperientziaren arabera. | |
2019 | ||
iii) Sintaxian, ezeztapen markak | ere sentimendu balentzia aldatzaile dira. Ezeztapenak sentimendu balentzia betiahuldu egiten duela dirudien arren, azterketak erakutsi digu hori ez dela beti gertatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 3 (0,02) |
Lehen forma
ere | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
ere sentimendu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ere sentimendu balentzia | 1 (0,01) |
ere sentimendu nazional | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |