Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2008
‎" Idazlan baten hizkuntzamaila oso ona izateak ez du esan nahi lan hori ona denik, inondik ere ez, esan bezala beste faktore batzuk ere kontuan hartu behar baitira".
‎Hirurak irakurri ondoren, gehien gustatu zaiena aukeratu behar izaten dute, eta bozka ematen duten ikastetxe guztietako datuak jaso ondoren," Liburu Gaztea" saria ematen zaio bozka gehien jaso dituen liburuari. Dena dela, gainontzeko lurraldeetako irakasleek ere kontuan hartu ohi dituzte Galtzagorrik proposatzen dituen irakurgaiak, edo behinik behin, saritutakoak; ondorioz, idazleak oihartzuna izatea lortzen du lehiaketan parte hartu ez duten ikastetxeetan ere. ohi; gainera, Galtzagorri Elkartearen lehiaketa DBHko ikasleei dago zuzenduta, ez Batxilergokoei. Hori dela eta, irakasleak beste liburu batzuk gomendatzen saiatzen dira.
2011
‎Bestalde, garai bakoitzean jokamolde jakinen arabera itzuli ohi dira literatura lanak. Horrela, garaian garaiko itzulpen arauak ere kontuan hartu behar dira edozein testu aztertzen dugularik.
2013
‎Puntu honetan, inauteri egunak ez ezik, arrrreko ospakizunak ere kontuan hartu behar dira. San Anton, Kandelario, San Blas, Santa Ageda, Eguen Zrrri... janariak bedeinkatzeko eta eske errondak egiteko egunak dira.
2018
‎Etniker Euskalerria Taldeek ikertzen dituzten lurralde guztiek agertu behar zuten, urtaro guztietan egiten diren lanei edo gertaerei buruzkoak izan behar zuten, gure jarraitzaileengan arreta berezia piztu zuten gaiak izan behar zuten, eta, ahal zela, blogaren bizitzaren bigarren urteko denbora mugari egokitu behar zitzaizkion. Suediako hizkuntzalari baten lankidetza ere kontuan hartu da; izan ere, egiten dugun etnografia hurretik ezagutzen du.
2019
‎Taverniersen adierazleak aztertu ondoren, nabari dezakegu Saizarbitoriak marraztu duen pertsonaiaren profil psikologikoa eta jokabide" miserable" a behaketa lan xehearen ondorio dela. Taveniersen adierazleez gain, garrantzitsua iruditzen zaigu L. Asensik" La prueba pericial psicológica en asuntos de violencia de género" lanean egindako abusu emozionalaren inguruan ageri diren mekanismoen sailkapena ere kontuan hartzea. Izan ere, aurreko taulako faktoreak oso interesgarriak izanagatik ere, eleberriko narratzaileak beste zenbait mekanismo agertzen ditu, eta gainera, mekanismo horietako bi, abandonua eta zeloak, eleberriaren oinarri gisa agertzen direla40.
2021
‎Literatura irakasleak ere kontuan hartu beharrekoak ditu horiek guztiak, baina, era berean, arloari dagozkion jokabide espezifikoak ere bai. Arestian, literatura irakaslearen rolaren aldarrikapenaz ari baginen, arloa balioestera eta sustatzera bideratutako jarrerak beharrezkoak direla esaten du EIAE3 k.
‎Literatur sistemaren eta liburugintzaren parte garrantzitsu diren heinean, IE3 k argitaletxeen eskaintza ere kontuan hartu behar dela ohartarazten du. Ekoizten diren testuliburuen eskaintza interesgarritzat jotzen duen arren, homogeneoa dela iruditzen zaio eta" aniztasuna" falta dela, beraz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia