Emaitzak: 8
2010 | ||
Enuntziazio fenomenoaren inguruan hainbat azter unitate hautatu ditzake ikerlariak, besteak beste, klasikoak diren aktorializazioa, espazioa eta denbora. Ikerlariaren xede asmoek | ere garrantzi handia dute hautaketa honetan. Guk geuk analisirako bi gertakariren antolaketa hautatu dugu: | |
hasiera hasierako diseinatzaile eragileenak zazpi horiek izan zirelakoan nago ordea. Zazpiak izanik | ere garrantzi handiko, aparteko erantzukizuna izan zuen hasierako diseinu lanean, 1977tik 1980 ingurura, Mikel Lasak: bereak dira hasierako hainbat diseinu lan. | |
Matematika ikasteko, berriz, potokak, balio ezberdineko bolatxoak. Naturarekiko esperientziei, kantei edota marrazkiei | ere garrantzia handia ematen zitzaien euskal eskola haietan. | |
2012 | ||
Esatariaren adierazgarri den ni ez ezik norentzakoari egindako deiek | ere garrantzi handia hartzen dute eta informazioa norentzakoari egokitzeko ahalegina atzeman daiteke. | |
2017 | ||
Bizi publikoan euskararen garatzea aipatzen delarik, administrazioei eta zerbitzu publikoei bakarrik egiten diegu erreferentzia maiz, enpresen munta ahantziz. Alta, arlo sozioekonomikoa | ere garrantzi handikoa da, gure eguneroko bizian presente baita. | |
Euskarazko kultur ekitaldiek (bertso saioak, euskarazko antzerkiak, filmak eta kabalkadak...) | ere garrantzi handia dute: behin pertsona baten interesa piztu eta, pertsona horrek euskara ikasteko gogoa izanen du kultur ekitaldi hauek ulertzeko. | |
2019 | ||
»Literatur sariketak sustatzen eta literaturarekin zerikusi zuzena duten liburuak argitaratzen ere jarraitzen du euskararen akademiak, baita askotariko kongresuak antolatzen ere, eta euskarazko unibertsitate doktore tesiak sustatzeari | ere garrantzi handia eman dio azken urteotan, eta 2011z geroztik Euskarazko Tesien Koldo Mitxelena Saria antolatzen eta ematen du Euskal Herriko Unibertsitatearekin lankidetzan. 2015ean, Euskara ibiltaria inauguratu zuen akademiak, harrezkero Euskal Herri osoko leku askotan ikusi ahal izan den erakusketa; EHHA Euskararen Herri Hizkeren Atlaseko materialetan oinarrituta, teknologia berrien bidez atlas horretako mapekin eta hitzekin jolasteko aukera dute, besteak beste, erakusketaren bisitariek. | |
2021 | ||
34.3.3c Azkenik, hipotesien gertakortasun mailaren gainean ari garelarik, nabarmendu behar da testuinguruak | ere garrantzi handia izan dezakeela. Begira ondorengo adibideari: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 8 (0,05) |
Lehen forma
ere | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ere garrantzi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ere garrantzi handi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |