Emaitzak: 9
2012 | ||
Kontzeptuak ez dira eskuratzen eskuratze prozesu horren inguruko afektibitatearen eta harremanen kalitatea alde batera utzita, eta, noski, norberaren garapen emozionalak | ere eragina du prozesu horretan. | |
Gizakia ere hala da, eta, uhinaren frekuentzia zenbatekoa den, bibrazioa handiagoa ala txikiagoa izango da. Pentsamenduek eta sentimenduek | ere eragina dute hor. | |
Kontuan izan lekualdatu behar den gorputza zenbat eta handiagoa izan orduan eta esfortzu handiagoa egin behar dela. Gorputz horrek duen formak | ere eragina du egin behar den esfortzuan. | |
Horri esker, gizabanakoak ondorengo egoeretan gogoratu ahal izango dituen esperientziak eta pertzepzioak metatzen ditu. Zaharrarengan, datu sarreran edo inpresio sentsorialen finkatzean eragina jasaten da, zentzumenen urritasunengatik; baina, era berean, arretak eta interesak | ere eragina dute harengan. Oro har, epe laburreko oroimena narriatuagoa dago epe luzeko oroimena baino | |
Estresatzaile sozialak: kasu honetan, antsietatea gizarteak gaixotasuna hautemateko moduaren araberakoa da, eta gizarte harremanetan, lanekoetan edo bestelakoetan ondorioak izateak | ere eragina du. | |
norberarekiko konfiantza eta autoestimua, emozioak kontrolatzeko gai izatea eta aupadei gainditzeko gogoz aurre egitea. Era berean, badirudi adinak | ere eragina duela estresaren aurreko estrategietan. Hala, helduak gehiago kezkatzen dira estresa sortzen duen arazoari azkena emateaz; bizitzaren muturreko adinetan, nerabezaroan eta zahartzaroan, ordea, estrategiak osagai emozionalerantz zuzentzen dira gehiago. | |
Bestalde, zaharrak dira ahulenak gaixotzeko garaian eta, sarritan, muga gehiago izaten dituzte. Zaharraren behar horiek familiarengan | ere eragina dute, eta ebatzi beharreko egoeraren aurrean jartzen dute hura. Senitartekoek oso bestelako jarrerak hartu ohi dituzte: | |
2016 | ||
Seme alaben urritasuna onartzeko gauza diren familiek denbora gehiago erabiliko dute eta ahalegin handiagoa egingo dute haurrari behar duen arreta emateko. Beraz, familiaren bizimoduak | ere eragina du urritasuna edo ezgaitasuna duen haurraren garapen sozioafektiboan. | |
2017 | ||
Ohitura sozialek | ere eragina dute herri baten elikaduran. Gehienetan, horiek ospatzeko berezko elaborazioak sortu izan dira; adibidez, zikiro jana, taloa txorizoarekin, San Blaseko opilak? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 9 (0,06) |
Lehen forma
ere | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
LANEKI | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ere eragin | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ere eragin ukan | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |