Emaitzak: 7
2010 | ||
Erdi Aroko arkitektura eta arte klasikoko «normatibismoa» desagerraraztea ez ezik, nazioak eta gizarteak monumentu historikoen jabetza lortzea | ere bultzatu zen. Arkitektura herriaren, bere historiaren eta tradizioaren erakusgarri kontsideratu zuten. | |
2014 | ||
Eusko Abertzale Ekintzak, nazionalismo aurrerakoia proposatuz, alderdi ezkertiarrekin lankidetza | ere bultzatu zuen, horiek Espainiako nazio egitasmoarekin bat egin arren. Erakunde horietan biltzen ziren immigrante gehienak, eta, beraz, jarrera hori esanguratsua izan zitekeen etorkinekiko harremanean. | |
2016 | ||
Gabezia horiek hainbat erakundetan aztertuak eta landuak izan dira, hala nola Kanadako McMaster Unibertsitatean. Ikaskuntza metodologia tradizionalean identifikatutako arazoak konpontzeko soluzioak bilatzen aitzindaria izan zen McMaster Unibertsitatea (Boud & Feletti, 1997; Corral Lage & Ipiñazar, 2014); arazoen eta proiektuen ebazpenetan oinarritutako metodologia berritzaileak diseinatu, proposatu eta aplikatu zituzten, ikaskuntza aktiboa ez ezik elkarlana | ere bultzatzen zutenak, ikasleek, ikasten zuten lanbiderako gaitasun propioak lor zitzaten helburuarekin (Felder & Brent, 1994; Johnson et al., 1998; Felder et al., 2002; Torre & Gil, 2004; De Miguel, 2004; Yániz, 2008; Curiel, 2010; Sáez et al., 2013). | |
Irakaslearen lana ikasle taldeei gomendioak ematea, iradokizunak egitea eta, beharrezkoa denean, gidatzea izango da (Smith, 2005). Halaber, AOI metodologian garrantzitsua da errealitatean suertatzen diren arazo profesionalak lantzea, ikaskuntzaren ingurugiro egokiagoa lortzeaz gain norbere ikaskuntza, elkarlana, ikerketa jarduerak eta informazio bilaketa | ere bultzatzen direlako (Tan, 2003; 2004). | |
2017 | ||
Beste arrazoi batek | ere bultzatzen nau arlo honen erronka neure gain hartzera. Berezia eta apartekoa da itzulpenaren mundua. | |
2020 | ||
Gure kultura sustrai eta tradizioetan. Hala eginez gero, ondare elementu horiek sinboliko eta identitario bihurtzen dira, eta, erreferentetzat hartuta, posible da aldi berean dibertsifikazioa eta kultura aniztasuna | ere bultzatzea. Hori baliagarria izan liteke gurea den ikuspegia baloratzeko eta kontserbatzeko. | |
2023 | ||
Esan bezalaxe, gatazkak ebazteko judizioz kanpoko tresnak ez bakarrik lehen auzialdian, apelazioan | ere bultzatzen dira. Horrela, PZLren 456.1 artikuluari bigarren paragrafo berri bat gehitzen zaio. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 7 (0,05) |
Lehen forma
ere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ere bultzatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |