Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2010
‎Erdi Aroko arkitektura eta arte klasikoko «normatibismoa» desagerraraztea ez ezik, nazioak eta gizarteak monumentu historikoen jabetza lortzea ere bultzatu zen. Arkitektura herriaren, bere historiaren eta tradizioaren erakusgarri kontsideratu zuten.
2014
‎Eusko Abertzale Ekintzak, nazionalismo aurrerakoia proposatuz, alderdi ezkertiarrekin lankidetza ere bultzatu zuen, horiek Espainiako nazio egitasmoarekin bat egin arren. Erakunde horietan biltzen ziren immigrante gehienak, eta, beraz, jarrera hori esanguratsua izan zitekeen etorkinekiko harremanean.
2016
‎Gabezia horiek hainbat erakundetan aztertuak eta landuak izan dira, hala nola Kanadako McMaster Unibertsitatean. Ikaskuntza metodologia tradizionalean identifikatutako arazoak konpontzeko soluzioak bilatzen aitzindaria izan zen McMaster Unibertsitatea (Boud & Feletti, 1997; Corral Lage & Ipiñazar, 2014); arazoen eta proiektuen ebazpenetan oinarritutako metodologia berritzaileak diseinatu, proposatu eta aplikatu zituzten, ikaskuntza aktiboa ez ezik elkarlana ere bultzatzen zutenak, ikasleek, ikasten zuten lanbiderako gaitasun propioak lor zitzaten helburuarekin (Felder & Brent, 1994; Johnson et al., 1998; Felder et al., 2002; Torre & Gil, 2004; De Miguel, 2004; Yániz, 2008; Curiel, 2010; Sáez et al., 2013).
‎Irakaslearen lana ikasle taldeei gomendioak ematea, iradokizunak egitea eta, beharrezkoa denean, gidatzea izango da (Smith, 2005). Halaber, AOI metodologian garrantzitsua da errealitatean suertatzen diren arazo profesionalak lantzea, ikaskuntzaren ingurugiro egokiagoa lortzeaz gain norbere ikaskuntza, elkarlana, ikerketa jarduerak eta informazio bilaketa ere bultzatzen direlako (Tan, 2003; 2004).
2017
‎Beste arrazoi batek ere bultzatzen nau arlo honen erronka neure gain hartzera. Berezia eta apartekoa da itzulpenaren mundua.
2020
‎Gure kultura sustrai eta tradizioetan. Hala eginez gero, ondare elementu horiek sinboliko eta identitario bihurtzen dira, eta, erreferentetzat hartuta, posible da aldi berean dibertsifikazioa eta kultura aniztasuna ere bultzatzea. Hori baliagarria izan liteke gurea den ikuspegia baloratzeko eta kontserbatzeko.
2023
‎Esan bezalaxe, gatazkak ebazteko judizioz kanpoko tresnak ez bakarrik lehen auzialdian, apelazioan ere bultzatzen dira. Horrela, PZLren 456.1 artikuluari bigarren paragrafo berri bat gehitzen zaio.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia