2002
|
|
Jauzi kualitatiboa eman beharrean gaudela uste du LABek. Badago bai gizarte mailan eta baita Unibertsitate esparruan
|
ere
aski jende, nahikoa masa kritiko euskaraz arituko den Euskal Unibertsitatea antolatzeko. Alde batetik, bitarteko bideak badirela konturatzen gara; baina, bestetik, baita ere badakigu oraindik amesten dugun Euskal Unibertsitate euskaldun eta integratzaile hori eraikitzea kosta egingo dela.
|
2006
|
|
Donostiako Atotxako fraideen komentuan izan zen bilera. Jakin sorta rako gaiak aukeratzeaz gain, beste liburu sorta hori
|
ere
aski diseinatuta eta aurrera eramatea erabakita geratu zen bilera horretan.
|
2007
|
|
Euskal Herrian ere, Espainian bezala, mugimendu berriak ageri ziren, erresistentzia zabalduz. Gurean
|
ere
aski xumeak izan ziren, baina ez gutxiestekoak.
|
2013
|
|
Munduaren errealitatea atzemateko, ikerketei eta razionalizazioari so egiteko joera izaten dugu ikertzaileok. Errealitate objektiborik baden ere zalantzagarria da, baina soziolinguistikaren gure interes objektiboetatik at gelditzen da galdera hori, nahiz eta Watzlawick eta beste konstruktibistek frogatu dutenez, mota horietako hausnarketek
|
ere
aski ondorio konkretuak izan ditzaketen.
|
2015
|
|
soilik euskal sindikalismoa egitea ez zitzaigun nahiko! Gisa berera, lurraldearekiko lotura organikorik izanen ez zuen sindikalismo alternatiboa eta progresista egitea ez zitzaigun
|
ere
aski... Sindikalismo hori lotu nahi genuen Euskal Herriaren errealitate eta eraikuntzari.
|
|
Lehenagotik
|
ere
aski hausnartua, Hegelez gero praxi eta ekintzaren auzia garaiko mugimendu filosofiko eta sozial garrantzitsuenetan agertzen da. Pentsamendu marxista eta mugimendu pragmatistaz gain, filosofia praktikoek presentzia garrantzitsua izan zuten urte haietan.
|
2016
|
|
Zientzia biologikoen ikasketei ere eutsi nien. Espainola
|
ere
aski ikasi nuen, eta sukaldean egiten ere bai. Funtzionarioentzako jatena geuk prestatzen genuen.
|
2017
|
|
Gutxiago aipatzen den beste arrakala bat diskurtso kolonial eta dekolonialarena da. ...ia nazionalista zein goen.12 ‘Enpresa galego’ horrek Hegoaldeko emakume eta neskak esplotatzen ditu, aski frogatua dagoenez.13 Mugimendu feminista galegoak aztertu du gai hori, baita dokumentaletan ere (esate baterako, Fos fora egin berria; www.fiosfora.gal/ Ver Fios Fora), baina, segur feministan agertzen da, baita batzuetan mugimendu nazionalistak Galiziaz proiektatzen dituen irudietan
|
ere
aski, lan dekolonial handieneko esparrua Implicadas no Desenvolvementoren inguruan kokatzen da; duela ia hogei urte fundatu nuen erakunde horren xedea, hain zuzen, elkartasun feminista galego hiztun gisako gure alteritatearen ikusmolde ireki eta eraikitzailetik garatzea da. Erakunde horretan, tokiko erakundeen bitartez bazterketa edo pobrezia egoeran bizi diren emakumeekin (batik bat Tamil Nadu eta Etiopian) aliantzak ezartzeaz gain, batez ere pentsamendu kolonialean eragiten saiatzen gara, gure ahotsa gure besteen ahotsarekin harremanetan jarriz.
|
2020
|
|
Haritz Azurmendi Arruek (2019) dioen bezala, Azurmendik, nazionalismoaren teoriei buruz gutxi aritu arren, nazio kulturalaren teoria ikertzeko, zehazteko eta bideak proposatzeko lan handia utzi digu. Halaber, giza portaeraren zientziak ez jorratu arren, hala gizakiok nola gizarteak eraldatzeko bideak aztertzerakoan, egun berriak izanda
|
ere
aski onarturik dauden teoriak bere garaian aurreikusi zituela uste dut.
|