Emaitzak: 4
2005 | ||
Hala adierazi zuen Federiko Nagusiak, UNESCOren zuzendari exekutibo gisa: “Edozein gizakirentzat irakurtzen eta idazten jakiteak duen garrantzia berretsi nahi dut, eta ezagutza eskuratzeko funtsezko bidea eta herritartasuna | erabiltzeko funtsezko tresna izatea”. | |
2007 | ||
1997an, Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren eta Nazioarteko Fundazioaren artean sinatutako hitzarmenari esker, programa Espainian ezarri zen Madril, Extremadura, Kantabria, Asturias eta Murtziako zazpi ikastetxe publikotan; bi urte geroago, 1999an Yehudi Menuhin España Fundazioa eratu zenean, beste lankidetza hitzarmen batzuk egin ziren autonomia erkidegoetako hezkuntza kontseilaritzekin, gaur egun 84 ikasleren alde. Nola funtzionatzen du Arteak haurren gizarte, hezkuntza eta kultura integraziorako tresna gisa | erabiltzeko funtsezko helburuaren arabera, MUS E programa lehentasunez esku hartzeko eremutzat jotzen diren ikastetxeei zuzentzen zaie, non haurrek baztertzeko arrisku handiagoa baitute, dela familia egituratzeko arazoengatik, gizarte bazterketagatik edo arraza bereizkeriagatik. Normalean, ikastetxe horiek Fundazio Nazionalari eta Hezkuntza Ministerioari proposatzen dizkiete hezkuntza kontseilaritzek, eta horiek arduratzen dira proiektuan sartzea erabakitzeaz. | |
2013 | ||
Tetinak, forma edozein dela ere, material malgu batekoa izan behar du eta 30 milimetroko luzera maximoa neurtu behar du. Arauek zehazten dituzten datu, jarraibide eta ohar guztiak jaso behar ditu etiketak, kontsumitzaileari produktu bakoitza modu egokian eta seguruan | erabiltzeko funtsezko informazio guztia emateko. Derrigorrezkoa da ontzi itxietan saltzea, eta horien etiketek gurasoentzat beharrezkoak diren jarraibide eta ohar guztiak jasotzea. | |
2018 | ||
Askotan azaldu dugu. Hala ere, askotan beste alderdi bat ahaztu egiten zaigu patologia hau | erabiltzeko funtsezkoa: organismoarentzat atseden nahikoa eta konpontzailea ziurtatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
erabili | 4 (0,03) |
Lehen forma
erabiltzeko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
erabili funtsezko | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
erabili funtsezko helburu | 1 (0,01) |
erabili funtsezko informazio | 1 (0,01) |
erabili funtsezko tresna | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |