Emaitzak: 4
2007 | ||
Hori posible izan dadin, garrantzitsuena da ikasleen jarrera parte hartzailea eta irakaslearen inplikazio maila handia izatea. Alde batetik, arbela erabiltzen ikasi behar du —ikerketa guztien arabera, oso erabilerrazak dira—, baina, bestetik, prest egon behar du IIPa erabiltzeak eskatzen dituen eskolak | emateko metodoaren aldaketak sartzeko. Irakaskuntza eta ikaskuntza prozesua DIMk proposatutako IIPren bidez hobetzeko metodo eta proposamen didaktikoen artean, hauek nabarmentzen dira: | |
2008 | ||
Kableen eta antenen hedapenari orografiaren zailtasunak gehitzen zaizkio askotan, eta mantentze lanak egiteko eremura etengabe egiten diren joan etorriak. Horregatik, telekomunikazio enpresak asmamenaren aldeko apustua egiten ari dira urruneko eremuetan, bai telefonikoetan bai datu transmisioan, seinaleei estaldura | emateko metodo berriak sortzeko orduan. Proposamen berriena airea baino gas arinagoekin puztutako globoak erabiltzea da. | |
2009 | ||
Orain arte, eta Innofood en arduradunen arabera, lortu da, adibidez, galletak edo ogia bezalako elikagaiak hobetzea, zuntza lortuz, edo fruta hori garbitzeko uretatik datorren aran zuku kontzentratua egitea, eta propietate antioxidatzaileak dituen edari gisa baloratu da. Testuinguru horretan sortu zen 2005ean, Europar Batasunean, REPRO (Reducing Food Processing Waste) proiektua, hiru urtez nekazaritzako elikagaien azpiproduktuei balio berri bat | emateko metodoak garatu dituena. Britainia Handiko Institute of Food Research institutuarekin batera, Herbehereetako, Frantziako, Finlandiako, Suediako, Norvegiako, Turkiako, Letoniako eta Hego Afrikako beste 11 ikerketa zentrorekin batera, REPROk azpimarratu egin du koproduktuen segurtasun mikrobiologikorako prozedurak garatzea eta prozesu berri horietatik etor daitezkeen arriskuak minimizatzea, esaterako, ardogintzarako elikagai kontzentratuen hobekuntza. | |
2011 | ||
Gainera, dohaintza hori “beharrezkoa” da, nabarmendu zuen entzefaloko heriotzak, herrialde honetako “dohaintza emaile klasikoa”, “bide ezbeharren %70eko beherakadari esker” eta beste traumatismo batzuei esker erori direla, eta, beraz, zenbakiei eusteko metodoa aldatu behar dela. Bihotz gelditzean odola | emateko metodoa kalean hiltzen diren pertsonen dohaintzetan oinarritzen da. Pertsona horiek larrialdi zerbitzuek zaintzen dituzte, eta, suspertzen saiatu ondoren, hil egiten dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 4 (0,03) |
Lehen forma
emateko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
eman metodo | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eman metodo aldaketa | 1 (0,01) |
eman metodo berri | 1 (0,01) |
eman metodo garatu | 1 (0,01) |
eman metodo kale | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |