Emaitzak: 4
2008 | ||
1960ko hamarkadara arteko XX. mendeko teoriek literatur zientzia sortzea izan zuten helburu. Modu horretan, giza zientziei zientzia fisikoen itxura | emateko ahaleginean, baztertu egin zituzten obraren interpretazioa zein balorazioa, eta literatur azterketa ahalik eta modu objektiboenean egiten saiatu ziren. 1960tik aurrera, ordea, azterketa literarioetan irakurlearen esperientzia eta esperientzien historikotasuna aintzat hartzea ezinbestekoa zela aldarrikatu zuten zenbait pentsalarik. | |
2017 | ||
Atxagak desagertzen ikusiak ditu mundu bat eta berorrekin loturiko mundu ikuskera, bere haurtzarokoak, hain zuzen ere. Hark berak esana da ipuinok desagertze horren aurka egindako lana direla, joandako munduaren eta mundu ikuskeraren testigantza | emateko ahalegina: oroitze lana, alegia.61 Beraz, ipuinotan oroimenak erdiguneko garrantzia dauka. | |
2019 | ||
" Ez dago zer kontaturik: errepikapenak, objektuak, zenbakiak" izenburuak berak iradokitzen digu Nouveau Romanen poetikaren zantzuen garrantzia haren eleberrigintzan, hots, testuan diskurtsoaren abenturak duela guztizko protagonismoa, gertaeren, pertsonaien edota zentzua | emateko ahaleginen gainetik. Hernandez Abaituak ere bat egiten du Ramon Saizarbitoriaren ibilbide narratiboan ildo esperimentalean aurrerabiderik ematen ez zion puntura eraman zuela Ene Jesusek," Osagai narratiboak hainbeste murrizten dituen narraziogintza batera iritsi ondoren zaila zen harantzago joatea. | |
2021 | ||
Horretarako, Esteve k (2003) aldarrikatzen duen hirugarren hezkuntza iraultzarako15 proposatzen dituen printzipioetan sakontzen segitzea garrantzitsua litzateke, besteak beste; horien artean, hauexek zehazten dira: Haur Hezkuntzako (HH) etapari duen garrantzia aitortzea eta estatuen hezkuntza plangintzetan txertatzea; horretarako adina duten haurrei Lehen Hezkuntzako (LH) etaparen zabalpen eta eskolatze erreala; aniztasunari hezkuntzaerantzunak | emateko ahalegina, bazterkeriaren pedagogia gaindituz eta arreta irakaskuntzatik ikaskuntzara mugituz; edo, hezkuntzaren gizarte plangintza, talentu erreserbaren, ezagutzaren gizartearen eta giza kapitalaren kontzeptuetatik abiatuta. Mundu osoko eta bereziki Europako datuekin lan egiten du Estevek (op.), eta proposatzen dituen neurrietako batzuk indarrean daude dagoeneko Euskal Herrian, Bigarren Hezkuntzako (BH) lehenengo zikloaren derrigortasuna, adibidez, baina beste hainbat garatzeko edo bete betean gauzatzeko daude. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 4 (0,03) |
Lehen forma
emateko | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
eman ahalegin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |